Kuru Bir Final <3

223 17 16
                                    

Eveeet, her güzel şeyin bir sonu vardır derler; hoş bu kitap güzel miydi tartışılır ama umarım severek okuduğunuz bir eser olmuştur. Elbette hiçbir çizim veya kurgu bana ait değildi fakat ben de zevkle çevirdim. 

Fark etmemeniz mümkün değil zaten ama kendime has bir çeviri tarzım vardı, hikâyenin akışını etkilemeyecek şekilde çok fazla eklemelerim minik çıkarmalarım oldu yeri geldiğinde. İnşAllahlar maşaAllahlar estağfirullahlar tövbeler falan. Bu kelimeler benim günlük hayatımın bir parçası olduğu için çevirilerime de doğal olarak yansıdı, dilerim bunlardan rahatsız olmamışsınızdır.

Gerek ShikaTema adına fazla İngilizce veya başka dillerde dj bulunmaması gerekse artık çeviremeyeceğimi hissetmemden dolayı, finaldeyiz. Boş bir finalle göndermek istemezdim sizi gerçekten ama nasip böyleymiş. :")

Çeviriler sayesinde İngilizcem çok daha pekişti, zaten İngilizceye olan ilgim daha da arttı. Neredeyse 15K okunma ve 1.5K oy olmuş kitap, hayal bile edemezdim buralara geleceğini. Her türlü desteğe tamam ama ben özellikle değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Benim için bu zamana kadar hiçbir zaman oyların veya yorumların bir önemi olmadı, oyların da bana kazandırdığı bir şey neredeyse yoktu -elbette yine de oylarınız için çok teşekkür ederim yanlış anlaşılmasın- fakat yorumlar benim için anlamlıydı çünkü başkalarının görüşlerine her daim önem vermiş biriyim ve görüşlerinizi gerek benim gerek kurgu hakkındaki görüşlerinize şahit olmak benim için çok değerliydi çok teşekkür ederim.

Kelimelerle aram pek yoktur, gerek çevirilerde gerek şu an yaptığım konuşmada saçmalayıp sürç-ü lisan ettiysem affola.

Bakapandy hesabını tumblr veya Twitter'dan (başka bir hesabı var mı bilmiyorum) takip edebilirsiniz, kendisi genellikle ShikaTema üzerine paylaşımlar yapıyor.

Bu kadardı, buraya kadar zahmet edip okuyanlara tekrardan çooook teşekkür ederim.

Kendinize iyi bakın, Allah hepinize sağlıklı günler nasip eylesin.<33

ShikaTema DoujinshiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin