Disclamier (fontos infó, olvasd el kérlek!)

13 0 0
                                    

Sziasztok!

Kérlek olvassátok el ezt a részt is a történet teljes megértéséhez és egyéb fontos információk miatt!

Először is köszönöm szépen, hogy elolvassátok a könyvem! Nagyon hálás és izgatott vagyok! Ez az első alkotásom, ami publikus lesz, szóval a véleményeteket, amennyiben normálisan van megfogalmazva, szívesen várom!

Ez a fanfiction a Star Stable online nevű játékon alapul! NPC-k nem lesznek benne nagy mértékben! A Martinez család farmja ebben a sztoriban egyenlő lesz a Starshine farm-al! Ott és a környező helyeket veszem a történet alapjául!

Ezt a történetet ajándékul írom a The Cobras klubb elnökének, Kamilla Claycrest-nek! Neki teljes jogában áll megfilmesíteni az írásom, ami remélhetőleg a közeljövőben meg is fog történni! A klubb egyik vezetőjeként vagyok jelen és itt kérlek hívjatok Alexnek, hogy meg tudjam őrizni a névtelenségem! A klubbot Tiktokon the_cobras1 néven, valamint instán a thecobras_ssoclub néven találjátok!

Béta olvasóm van! Tiktokon aviation.planes1 néven találjátok meg! Ha érdekel nézzétek meg a profilját! :)

A könyv tartalmaz lmbtqia+ elemeket és románcot! Ha ez nem tetszik akkor javaslom, hogy ne olvasd el a történetet!

A cím, a könyv képe és a fejezet képe ideiglenes! Egyenlőre ez a fejezet is csak azért kerül ki, hogy az érdeklődők rá tudjanak találni.

A karakterek közül csak a történet legelején megjelenők leírását fogom most megosztani itt, minden spoiler nélkül:

v: Cassandra (Cassie) Martinez

Kor: 23

Likes: állatok, segíteni másoknak, zene, a testvérei (Nisa és Gabe)

Dislikes: amikor mások nem takarítanak el maguk után, ha valaki megmondja neki, hogy mit csináljon


v: Gabriel (Gabe) Martinez

Kor: 27

Likes: lovak, derby, zsokék, bármit aminek görögdinnye íze van, a testvérei (Cassie és Nisa)

Dislikes: leltárazás, kölcségvetés megcsinálása, ha valaki megeszi a félretett kajáját


Név: Anisa (Nisa) Martinez

Kor: 25

Likes: varrás, anyagok, divat, a testvérei (Cassie és Gabe)

Dislikes: amikor elveszti a varrótűit, az anyag színe nem passzol az elképzeléseihez


v: Daniel (Dan) Martinez

Kor: 51

Likes: a felesége (Kathy), a gyerekei (Cassie, Gabe és Nisa), ha minden zökkenőmentesen megy

Dislikes: hirtelen problémák, a dolgozói valamit nem csinálnak meg jól


v: Katherine (Kathy) Martinez

Kor: 50

Likes: a férje (Dan), a gyerekei (Cassie, Gabe és Nisa), dráma, amikor megdícsérik a cikkeit

Dislikes: ha nem történik semmi, írói blokk


v: Hunter Mccoy

Kor: 27

Likes: édes illatú gyertyák, ujjatlan kesztyűk, felhőbámulás

Dislikes: ha valakinek baja esik, a csirkék a farmon (a csirkék sem szeretik őt)


Nem lesznek update-ek rendszeresen. Csak hobbi-ból és inspirációból írok. Ennek ellenére mindent beleadok, hogy a munkám minőségi legyen! Remélem tetszeni fog! Találkozunk az első fejezetben!

Word count: 383

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Martinez Farm TitkaWhere stories live. Discover now