Son soruyu da işaretleyip son kez sınav kağıdımı kontrol ettikten hemen sonra derin bir nefes alarak duvarda asılı olan dijital saate bakmıştım, sınavın bitmesine daha 7 dakika vardı. Bu süreçte rahatsız edici olan amfi sandalyesine yaslanmış önümde oturan öğrencilere göz gezdirmiştim. Üniversite hayatımın bitmesine tam olarak 6 dakika kalmıştı, kağıdı teslim ettikten sonra artık hayallerimde ki hayatı yaşayabilirdim. Düşünceler aklıma geldikçe yüzümde ki gülümse büyüyerek öne doğru eğilmiş avucumu çenemin altına koyarak bu altı dakikalık anın tadını çıkarmaya başlamıştım bile.
Sınav süresi bittiğinde görevli öğretmen son sınav olmasından dolayı soruları bitiremeyen öğrencilere birkaç dakika daha müddet tanımıştı, o sırada kağıdımı öğretmenler masasına bıraktıktan sonra görevli öğretmene tebessüm ederek sınıftan çıkmıştım. Sınıf'ın önünde bekleyen Lisa'yı görünce ben de tam olarak onun gibi kocaman tebessüm ederek yanına yaklaşmıştım. " Sınav nasıldı jendeuk?" Tam sorusunu cevaplamak üzereydim ki hemen " korktuğun kadar var mıydı?" diye sorarken aynı zamanda koluma girmiş ve beni yönlendirmesine izin vermiştim. " Ay Lali" Dudağımı bükmüş ve sözlerime devam etmiştim " son sınav diye çok zorlar diye düşünüyordum biliyorsun geçen sene ki öğrencileri bırakma olayını ama bu yıl şans benden yana güldü" diyerek bilmiş bir tavırla Lisaya gülümsemiş daha sonrasında " Yanii öyle yüksek bir puan alacağımı elbet düşünmüyorum ama kesinlikle ortalamanın üstünde bir puan alacağımdan eminim." o sırada okuldan çıkmış kampüste öğrencilerin vakit geçirdiği yeşillik alana doğru yürüyorduk.
Lisa benden bir yaş küçük olduğu için bu sene mezun değildi o yüzden ona günün nasıl geçtiğini sorup kızların yanına gidene kadar gün değerlendirmesi yapıp gülüşmüştük. Jisoo ve Roseanne görüş açımıza girdiğinde aslında ne kadar heyecanlı olduğumuzu fark etmiştim çünkü bugün okulun son günüydü diğer döneme kadar bolca vakit geçirebileceğimiz günler vardı ama en önemlisi Fransa tatiliydi. Kızların yanına vardığımızda çantamı hemen yanıma bırakarak bağdaş kurmuş heyecanlı bir ses tonuyla " Fransa tatili için heyecanlı mıyız?" Gözlerimi hepsinin üzerinde gezdirirken aynı duygularımızı paylaştığımızdan emin olmuştum.
Bundan birkaç ay önce bir cafede Jisooyla ben son dönem sınavlarına çalışıyorduk ve morallerimiz o kadar bozuktu ki sınavları nasıl geçeceğimiz hakkında en ufak bir fikrimiz bile yoktu ve bunu bu kadar yoğun çalışma temposunda karar vermiştik. En son artık çalışmamaya karar verdiğimiz an ben daha salaş bir oturuşa geçerek kalemle oynuyor bir yandan da son sınavları düşünüyordum, Jisooysa kalem ve defterlerini toplamakla meşguldü ama emindim ki onunda kafasında benimkisine benzer sorular dönüp duruyordu. Bizim için motivasyon o an itibariyle başlamış olmuştu, kafeye Roseanne ve Lisa'nın girmesiyle.
Bizi fark ettikten sonra hızlıca yanımıza gelip ne olduğunu sormuşlardı fakat durum ortadaydı. Roseanne ve Lisa durumu öğrendikleri an birbirlerine bir refleksle bakarmış gibi döndüklerinde aynı şekilde biz de Jisooyla birbirimize bakmıştık. Tek bir fark vardı onlar bir şeyler biliyorlardı biz ise birbirimize "bir şey biliyor musun?" Tarzı bakıyorduk. Jisoo bir şey bilmediğimi anladığında önüne dönmüş ve arkasına yaslanmıştı. " Hey siz ikiniz artık neler döndüğünü anlatabilir misiniz?" Elimde ki kalemi masaya bırakıp bizimkilere gözlerimle gelgit yapıyordum. " Motivasyonunuzu on üzerinden on bir yapacak bir şey planladım" Lisa hemen Roseanne'nin cümlesinden sonra kafasını sallayarak onaylamıştı. " Klasik tatil planlarının motive etmesi çok eski de kalmadı mı?" Jisoo'nun sözlerinden sonra " Hayır bu öyle bir şey değil daha büyük bir tatil" Lisa bizden önce öğrendiği tatil planının bilmişliğiyle çok sevinçli konuşuyordu.
" Pekiii Bu sene ki tatil planımız ülke dışında olacağını söylesem bu da mı sizi motive etmez?" Roseanne ülke dışı dediği an salaş oturuşumu düzeltmiş masaya iki kolumu koyarak karşımda ki ikiliye bakarak " Ciddi misiniz? " Direkt Jisooya dönerek onun da heyecanlanmış şekilde Roseanneye baktığını görmüştüm. " Hangi ülke?" diye sorarken kollarımdan daha fazla destek alarak biraz daha yakınlaşmaya çalışmıştım. Roseanne soruya gülmüştü, kolundaki saate bakarak " Hadi Lali biz kalkalım daha çok işimiz var " koluna dokunmuş ve Lisaya göz kırpmıştı. " Ya hangi ülke onu söyleyin merakta koymayın bak bu sefer de meraktan odaklanamayız sınava değil mi Jisoo?" Sözlerimi onaylamış ve şirin bakışlarını ayağa kalkmış ikiliyle buluşturmuştu. Kızlar masadan uzaklaşmadan hemen önce Lisa arkasına dönmüş " Je t'aime Je t'aime " kıkırdayarak önüne dönüp gitmişlerdi. Masada ki kalemi alarak tekrar salaş mooduma geçerken unutulmaz bir yaz yaşayacağımı ilk o masada hissetmiştim.
Yeşilliklerde vakit geçirirken Fransa tatili için ne kadar heyecanlı hissettiğimi fakat şuan bu heyecanın bin kat daha arttığı içinde birazcık stres olduğumu kızlara yansıtmayacaktım ama bunun olumlamasını yapacak ve hayatımda hiç unutamayacağım bir tatil geçireceğimi her zaman kendime hatırlatacaktım.
Kampüste son anlarımı geçirirken kızlar bu anı ölümsüz kılmak istemişlerdiInstagram: jennieruby
❤️: 4000 💭 Yorumlar sınırlandırıldı.
Özleyeceğim. 🧚🏻♀️Herkese Merhaba! İlk bölümü nasıl buldunuz? Ben geçiş bölümü olmasını istedim, Taehyung ile diğer bölümde tanışacaklar. Desteklerinizi göstermeyi unutmayalım 💓
📌Geri dönüş yaparsanız çok sevinirim ona göre bir yol izlemeyi düşünüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Augustine
FanfictionKim Jennie unutulmaz bir yaz tatili geçirmek için yakın arkadaşlarıyla Fransa'nın şirin bir yazlığında kalmaya karar verirler. Katıldıkları partide Kim Taehyung'dan beklenmedik bir öpücük alan Kim Jennie ikinci kız olacağından habersizdir. Taennie.