Asalar (1)

77 24 6
                                    

Öncelikle giriş olarak bunu söylemek isterim ki, asalar hakkında fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.

LianaGrindelwald
• Bayan Grindelwald'un asası Balsa ağacından yapılmıştır özünde ejderha kalbi vardır. Bilgilerimize göre Balsa ağacı en dayanıklı ağaclardan biri olduğu için asanın kırılması oldukca zordur.

Karina_Nott_
• Bayan Nott/Grindelwald'un asasi zaman döndürücüsüyle etkileşimli.
Zaman döndürücü de büyü gücüyle. Bu yüzden asası olmadan büyü yapamaz tabi ufak büyüler dışında. Aldığımız bilgilere göre kendisine Zamanın cadısı desek daha doğru olur.

AdelinLand
• Bayan Parkinson'un asası 30 cm uzunluğundadır. Ejderha lifi özlüdür.

GloriaGrindelwald
• Bayan Grindelwald'un asası Kızılcık ağacından yapılmıştır özü yarasa sütüdür.

Celinemirana
• Bayan Riddle'ın asası 32 cm uzunluğundadır. Karaağaçtan yapılmıştır özü ejderha yürek lifidir.

Serene-Black
• Bayan Black'in asası söğüt dalından yapılmıştır. Araştırmamıza göre Mr.Ollivander'in notlarında bu şekilde geçmekte "söğüt iyileştirici güçleri olan nadir asa türüdür. Söğüt asalar her zaman en büyük potansiyeli olanları seçmiştir. "

BellatrixRigelBlack
• Bayan Black'in asası ise 36 cm uzunluğundadır.  Asa ceviz ağacından yapılmıştır, özünde Ejderha yürek lifi bulunuyor.   

[ Özü bu tür olan asalar kendi doğaları dahilinde olmasa bile karanlık sanatlara en kolay döndürülebilen asa türüdür. ]

LIARIDDLES
• Bayan Riddle'ın asası kırmızı meşeden yapılmadır. Jackalope boynuzu çekirdeğe sahip ve serttir uzunluğu 10 ⅓

// yayınlanmayanlar 2 bölümde olacaktır.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

rp hayatıWhere stories live. Discover now