Merhabalar yeni bir fic ile geldimm. Satır arası yorum yapabildiğiniz kadar yapar mısınızzz? Yazım yanlışları varsa lütfen mazur görüüün
ꨄ
Okuldan çıkmış eve doğru ilerleyen eunchae'e bir süre sonra orman kenarında üstü başı yırtık ve uzuvları her yere saçılmış şekilde bulunur ve Uluslar arası tıp kurumuna otopsi için gönderilir.
Bir adli tabip soruşturmacısı, gassal ve cerrah kadar da kasaptır da. Bu düşünce ile bana ve ekibime getirilen tecavüz şüphesi sanılan kıza otopsi yapmak için göğüs kafesini parçalıyordum. İçeri giren polis ile odak noktam asla ona kaymamıştı. Onu fark etmem için konuşmaya başladı.
"Tecavüz ve taciz. Onu gyeonggi-do tepesinde bulduk, çevreyi araştırıyoruz. Fail çokta uzaklaşmış olamaz. "
Felix maktülün fotoğraflarını çekerken ben bazı şeylerden emin olmuştum. Bu tecavüz veya taciz olamazdı, yanıltmaydı. Cesedi yüz üstü çevirip odağımı bacaklarına vermiştim. Tam tahmin ettiğim gibi bacakları mosmordu.
"Eteği ve külodu çıkartılmıştı, fail bir sapık! "
"Kurgu yazıyor. " diyip otopsi odasının mikrofonunu tuşa basarak açtım.
"Trafik kazasıymış. "
"Ne? "
"Trafik kazası olduğunu saklamak için üstü çıkartılmış."
"Ne diyosun sen? Nasıl TK olabilir? "
"Araba çarpmış, topuklarının 60 cm üzerinde 2 bacağında da kırık var ve morarık ani çarpma etkisi ile de omurgası da kırılmış. "
Eunchae yolda kulaklığı takılı bir şekilde dizi izleyerek ilerliyordu, arkasında ona doğru gelen ölümünden habersiz izlediği diziye gülüyordu. Arkasından çarpan araba ile hayalleri ile birlikte ruhuda kayboldu.
Ona çarpan kişi hemen arabadan inmiş uyku sersemi sendeleyerek yürümüştü, kızın yanına geldiğinde telaşla formasını yırtıp hemen aşağıda ki ormana fırlatmış arabasına binip devam etmişti. Ertesi sabah ormanda yürüyüş yapan başka bir kız olan miyeon, eunchae'yi bulmuş ve şok içerisinde polisi arayıp ihbar etmişti.
"Ceset tecavüz süsü verilerek bırakılmış ama tecavüz edilmemiş. Vajinası temiz ve hasarsız sperm kalıntısı yok. Tepeyi neden araştırıyorsunuz? Tampon ve ön fener tamir eden bir otomobil tamircisi bulun!"
"Tamam." demiş ve hemen izleyici odasını terk etmişti. Ben ve ekibimde küçük kızın vücudunu dikip otopsiyi bitirmiştik. Otopsi odasından çıkıp kantine uğrayarak kendi ofisime girdim, dişlerimi fırçalayarak sıradaki otopsileri kontrol ettim.
"Çok garip tek bir otopsi sırası dahi yok, bugün şanslı günündesin Lee Minho. "
ꨄ
Evden çıkıp arabama bindim bugün ilk günümdü. Trafikteki arabalara makas ata ata hızlı bir şekilde adliyeye gelmiştim. Arabamı olabilecek en hızlı şekilde park edip gözlüğümü çıkarıp çantamı elime aldım ve arabamdan inip ofisimi bulmak adına binaya giriş yaptım.
Hyunjin ve giselle yeni savcının atanması üzerine etrafı düzenliyordu
"Aeri şu dosyalar yüzünden elimdeki hücreler öldü ve nasır tuttu şunlara bak." diyerek ellerini aeriye gösterdi.
"Drama yapma bana, yemezler. " elindeki yüksek dosya klasörlerini ellerine fırlatırken söyledi.
"Azcık yavaş ol tırnaklarımı kıracaksın! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners for Justice
De TodoYeni savcı Jisung aldığı cinayet dosyasıyla olay yerinde adli tıp doktoru Lee Minho ile karşılaşır.