Bulunan Kağıt Parçası

118 11 7
                                    

Bir sıcak yaz sabahıydı yolda giden 3 genç yerde bir kağıt parçası bulmuşlardı.Emre sesli bir şekilde kağıt parçasında yazanları okumaya başladı. Kağıt parçasında aynen şunlar yazıyordu;Rüzgar sokakta bulunan yeni yapılıcak olan ama belirsiz bir sebepten dolayı inşaatına ara verilen Deniz Konakların'da gizemli bir ölüm olduğu yazıyordu.Emre bunları sesli bir şekilde okumuştu fakat Tan ve Eray bunlara inanmamıştı ama Emre nin ısrarları sonucunda Rüzgar sokakta bulunan Deniz Konaklarına gece gitmeye karar vermişlerdi.Aradan 1-2 saat geçmişti ve oraya gitme vakti gelmişti.Oraya yaklaştıklarında hepsinin içini bir korku sarmıştı ama içeri girme konusunda çok kararlılardı ve Tan ilk adımı attı ama atmasıyla çıkması bir oldu çünkü içerisi çok karanlıktı.Tan kamerasının ışığını açarak içeri girdi ve arkasından titreyerek gelen Emre ve Eray bir ses duyduğunu söyledi bu ses aynı buldukları kağıt parçasında yazdığı gibi sık sık duvara vurma sesiydi.Tan bunu yalanladı ve yürümeye devam etti.Tan 2. kata çıkmaya başlarken arkasına baktığında korkudan yere düştü çünkü duvarda kağıtta yazan sözler yazıyordu.O sözler;Her insan kendi sonunu kendi getirir(yazı kanla yazılmıştı).Tan kağıdı oraya koyanlarla duvara bunları yazanların aynı kişiler olduğunu düşündü ama Emre ve Eray Tan'ı geri çevirmeye çalıştılar ama Tan yoluna devam etti.Bu sırada sık sık duvara vurma sesi devam ediyordu.O sesten korkan Emre ve Eray geri dönmek için ısrar ediyorlardı fakat Tan hiç olmadığı kadar kararlıydı.2.kata çıktığında yavaş yavaş alıştıkları duvara vurma sesi aniden kesilmişti sebebi ise kağıt parçasında yazıyordu...

Sınır Tanımayanlar #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin