Aizawa : yani bakugou artık bir kötümü!?
Momo : ewet efendim...
Aizawa : onu durdurmanın yolunu buluruz... Peki bir bilgi öğrene bildin mi
Momo : 1 ay sonra çok ama çok büyük bir savaş olucak efendim...
Ve bu savaşın içinde soba nında olabilceğini düşünüyorum..Aizawa : bir pilaw yapıp onu durdurmalıyız... Yoksa... Burda hayata kalan bir kahraman bile olmicak...
(Aslında doğru yazıyodu ama ben pilaw a çevirdim 🤠👍)
Not :
Bu arada shotonun kahraman halinden güçlü olması sebebi şu, kahraman oldukları zaman kötüleri öldürme izinleri yok bu nedenle de shoto kötünün zarar görmemesi için sivri buzlar yerine kalın düz buzlar yapıyo, ve bu nedenle de buz gücünü fazla kulanıp zayıf düşüyor..
Ama kötü olduğu için hiç düşünmeden istediği gibi buz gücünü kulanıyor. Bu da fazlasıyla uzun süre kullanmasına yardım ediyo.. Ayrıca ateş gücünü babası yüzünden kulanmıyo... Ve onu kurtaran bir deku da yok...O sırada :
Soba : kats sana tasma aldım!
Kats : NE!?
tasmayı takar, ve zinciri kendine doğru çeker soba...
Ve içeri toga girer
Toga : uhh yanlış bir zamanda mı geldim
Soba : oh hayır sadece tasmayı test ediyodum.
Toga : oh.. Peki?
Zil çalar *
Soba : yemekler geldi
Koşarak kapıya giti
Toga : hey
Kats : huh..?
Toga : yakında ölcek olman nasıl hisetiriyor
Kats : n-ne..?
Toga : a- sigi anlatmadımı bundan öncede soba nın büsürü köpeği oldu ve hepsi öldü.. Onlarda sen gibi insandı..
Kats : nasıl y-yani..? Neden ölüyorlar peki..?
Toga : ah sende hiç birşey bilmiyorsun.. Soba intihar meyili olduğu için sen burdasın, onu korumak için ve bunu yaparken çoğu kişi delirip kendini öldürüyor.
Yani eğlenceli dir.Bakugounun anlatımıyla :
Dona kalmıştım... Gerçekten korkunç.. Belkide burdan kaçmalıyım. Hayır burdan kesin kaçıcam..
Soba : kats iyimisin..?
Kats donakalmıştı, shoto suratına yaklaşıp küçük bir öpücük biraktı dudaklarıma...
Toga : HUH!? AZ ÖNCE ONU ÖPTÜN MÜ!?
soba : uh evet!
Toga : İYİDE O BİR ERKEK
soba : nolmuş yani.. Ayrıca sende urarakadan hoşlanmıyomusun..
Toga : a-aynı şey değil
Soba : neyse hadi yemeğini ye... Kats kendini kötü hissediyorsan ben yedire bilirim..
(Ama neyi yediriyo... Tabikide soba sizi sapıklar! -Dedi yaoi okuyan kişi)Kats : e-evet kendimi kötü hissediyorum!
Soba : tamam ben yediririm
Toga : HUH!!? yalan söylediği apaçık ortada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bakutodo ~ todobaku
Fanfictionchainsaw man +mha animelerinin karışımı gibi William : kats, sho / hero : touya makima - shoto denji - katsuki gibi bişi | kötülerin başı sayılan shoto ve onun köpeği katsuki \ / katsuki - bana köpek dediğin güne pişman olucaksın shoto - öylemi...