Hatırlıyorum...
5 yaşındaydım annem suratımı yakıp evden ayrılmıştı.. Ona göre sanırım fazla çirkin mişim..
Gücünü kulanmakta çok zorluk çekiyordum.. Buzumu sağa yapmak isteyince sol oluyodu yada ateşim az yada çok olsun diye ayarlayamıyordum..
O yüzden babam abim touya yı 1.kahraman yapmaya karar verdi..
Aslında fazlasıyla kahraman olmak istiyordum bu isteği ilk annem yüklemişti...
.
.All might ın bir röportaj ını izliyorduk..
Rei : sho büyüyünce kahraman olmak istiyormusun tatlım
Sho : evet ama aslında..istemiyorum da... Zor bi işe benziyo
Rei : peki benim için kahraman olurmusun tatlım..
Sho : elbete anne sen ne istersen olurum!
.
.Tabi bu kararım annem evden gitmeden önceydi..o gitikten sonra kimse bana hala kahraman olmak istiyormusun diye sormadı tek dedikleri..
"Sen bir todorokisin ve öyle davranmak zorundasın "
" sen todoroki soyadını birincileğe taşıcak kişisin shoto "
Ve böyle böyle bir sürü... Asla unatamıyorum... Ne kolarıma çizik atığımda ne de bir yerden atlarken..
.
.Enji : SHOTO SANA KAÇKERE HEDEFİ YAKMANI SÖYLİCEM
sho : i-i-iyide i-isteyerek yap-pmıyorum ki..
Enji : UMRUMDA DEĞİL, BU KADAR KOLAY BİR ŞEYİ BİLE YAPAMADIĞINA İNANAMIYORUM
...
Bu günde her zamanki gibi geçti... Aslında gerçekten kahraman olmak istiyorum..
Annem varken de antiraman yapıyordum ama annem gidince her şey daha kötü olmaya başkadı...
Artık önceki gibi değildi antiramanlarım bağırmaktan şiddete geçti... Abim ise...
Öncedende babam bana vuruyordu ama bunlar küçük morluklar dı...
Şimdi ise... Sopayla ateş gücüyle vurup bağırıyor...
Abim touya ise gittiğim okulda bana zorbalık yapıp dalga geçiyor ve bunlara zorlada olsa natsuo yu da alet ediyor...
Artık kahraman olmak
istemiyorum..Artık sadece tek isteğim normal bir aile..
.
.
.Enji : AH NERDE BU LANET SERVİS
sho : ...
Enji : shoto ben gidiyorum eminim sen burda bekliye bilirsin
Daha cevap vermemi beklemeden giti.. Açıkcası benim için daha iyi..
Biraz bekledim ve evet servis geldi ama... Bir ses duydum aniden oraya kafamı döndürdüm
🪻 : hadi okula gidelim shoto
Ses çok tanıdık geliyordu... Düşünmeden ormana doğru koşmaya başladım neden gitiğimi bilmiyorum ama sanki bir şey beni çekiyomuş gibi hissediyorum..
Yaklaştıkca çığlık sesleri duyuyordum..
O ateş mi..? HAYIR TOUYA-Nİ
hızlıca abime yaklaşıp buz gücümü etkinleştirdim, çok kötüydü ağlıyordum ama göz yaşlarım akmadan buharlaşıyodu.. Burası çok sıcak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bakutodo ~ todobaku
Fanfictionchainsaw man +mha animelerinin karışımı gibi William : kats, sho / hero : touya makima - shoto denji - katsuki gibi bişi | kötülerin başı sayılan shoto ve onun köpeği katsuki \ / katsuki - bana köpek dediğin güne pişman olucaksın shoto - öylemi...