Két évvel kesobb:
Hűha el sem hiszitek mennyi minden történt az elmúlt 2 évben. Na figyeljetek most mesélek. Én, Laura,Petra (Milo baratnoje), Andi (Peti barátnője), Vivi (manu barátnője és a fiúk (Laci,Bruno,Peti,Manuális,Milo) össze költöztünk. Milo és Petra gyereket várnak, Vivi és Manu is rajta. Vannak a dolgon, Peti meg eljegyezte Andit. Na de vissza a jelenbe.
Most éppen itt állok a legjobb barátnőm esküvőjén és csokordobas van, de Laura nem dobta el. Megfordult odafutott hozzám a kezembe nyomta a csokrot és csak annyit mondott: -Szeretlek. Mire feleszmeltem Bruno már ott térdelt előttem egy gyűrűvel a kezében.
-Luca,nem tartok egy hosszú beszédet mert nem vagyok azoknak az embere de szeretném megkoszonni hogy vagy nekem és nagyon szeretlek és köszönöm hogy eljottel arra a koncertre és nekem jöttél mert ha nem történt volna meg akkor nem terdelnek itt és nem kérdezném meg hogy. Hadata el majd megállt. - Hogy Luca hozzám jössz feleségül? Kérdezte mire én már sírtam. -Igen, úristen persze hogy igen. Mondtam mire felkapott megoltelt és megcsokolt. -szeretlek. Súgta az ajkaimra. - én is téged. Mondtam
Time skip (3 month)
Most szenvedtem fel magamra a gyönyörű hófehér ruhámat most láttak neki a hajamnak és a sminkemnek. A koszorúslany ruhák bordó színben pompáznak. Amint elkeszultem kimentem a szuleimhez.
- Az én gyonyoru kislányom férjhez megy. Kezdett el sírni anya. - Anya ne sírj elfojik a sminked. Mondtam mire anya ment és leult a helyére mi meg apával elekzdtunk bevonulni. Amint meglattam Brunot minden félelmem elillant. Már csak én voltam és ő. Senki más.
-Luca fogadod-e hites ferjedul Brunot? Kérdezett engem a pap. - Fogadom. Válaszoltam. -Helyes. Bruno, fogadod-e hites felesegedul Lucat? Kerdezte most brunot. - Fogadom. Válaszolta Bruno
-Rendben szóval a ramruhazott hatalommal férj és felesége nyilvanitom önöket. Megcsokolhatod a menyasszonyt. Mire kimondta egyből megcsokolt Bruno es mindenki tapsolni kezdett. - Bemutatom az új párt. Peto Brunot és Pető Lucat. Mondta a pap. Egy kicsit még tudtunk bulizni de nem sokat mert indultunk a nászútra a Maldív-szigetekre.Na hali az lenne az utolsó előtti rész megprobalom meg ma hozni az utolsót mert most megjott a kedvem a konyvirashoz. Ha tetszett letszi vote-olj köszönöm!
Sziasztok 💘💘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak egy koncertre akartam elmenni.... //Bruno ff // BEFEJEZEZT //
FanficLuca és a barátnője Laura csak egy koncertre akartak elmenni, de aznap este mindkettojuk élete fenekestul felfordult... trágár szavak lesznek benne remélem tetszeni fog ja és ékezet nélkül írók