2. Bölüm

1 0 0
                                    

          Herkese merhabalar yeni yazdığım kitabın ana karakterlerin karşılaşmasına az kaldııı    

           Keyifli okumalar...

         Gözlerim yavaşça açılmaya başlamıştı ki odadaki ışık gözümü rahatsız etmesi ile gözümü tekrar kapattım. Gözümü tekrar açtığımda yatakta doğruldum odama şaşkınlıkla bakıyordum sanki odama ilk defa gelmişim gibi. 
  
     En son barda kavga çıkmıştı,  daha sonra ben bayılmıştım ben ne ara odama gelmiştim? Kafamı hemen saate çevirdim saat 4.13 olmuştu  arkadaşlarım beni bırakmış olmalı diye kafama takmadım.

 
    Hayır aslında merak ediyorsun

Ama bu saatte annemlere soramam o yüzden en iyisi biraz daha uyumak diye düşündüm.

                     ✴️✴️✴️

        Sabahın ışıkları pencereden odamı ziyarete gelmişti. Alkolün verdiği keskin baş ağrısı ile ayağa kalktım. Soğuk bir duş aldıktan sonra üzerime siyah eşofman takımımı geçirdim.

  Merdivenlerden inerken mutfaktan gelen kokular tebessüm etmemi da sağladı. Ablam masada sevgilisi sohbet edip kahvaltı yapıyorlardı.  Babam ve annem evde olduğu sürece Umut abi eve gelmezdi ama sabahın köründe bizim evde, babamın sandalyesinde dudağımı ısırarak ablamların yanına gittim ablam bana döndüğünde genişçe gülümsedi 
"Sonunda uyanabildin demek."
Umut bana bakınca gülümsedi ardından bana göz kırptı  bu demek oluyor ki ablamı biraz kızdıracak.

  "Karışma  baldızıma istediği saatte kalksın" ablam "Su 'yu bana savunma aşkım akşam o yakışıklı çocuk getirmeseydi  barda ne yapacaktı"

                Yakışıklı çocuk..

Barda iki erkek arkadaşım var Ferit ve Emir ablam ikisinde tanıyor onlardan bahsetseydi  adlarını kullanırdı bu beni tedirgin etti kendimi bir yabancının kollarında olma fikri beni korkutuyordu. Umut gözlerini kıstı bana dönerek

" yakışıklı çocuk demek"  bende ablamı göz hapsinden çekerek  Umut abi 'ye döndüm. " Valla bende bilmiyorum enişte " dedim ardından anlama dönerek " Emir ve Ferit'ten bahsediyorsun değil mi abla ?" Diye sordum ablam başını hayır anlamda salladı " Hani  esmer, uzun boylu yirmili yaşlarında siyah gözlü  akşam seni getirdiğinde sana çok özenli baktı bize arkadaşın olduğunu söyledi "

Esmer, uzun boylu siyah gözlü

    Umut abi "aşkım filmlerdeki mafya abilerinden gördün sanırım." Dedi  sonra gülmeye başladı bende yüzüme samimiyetten uzak bir gülümseme kondurdum 

                     ✴️✴️✴️

       Odama çoktan çıkmıştım babam ve annem teyzemin doğumu için bir kaç haftalığına İzmir'e gitmişlerdi ve Umut abinin bizimle kaldığını bilmiyorlar. Ve o esmer çocuk hakkında hiç bir bilgim yok. Ferit sarışın Emir kumraldı ayrıca ablam onların olmadığını söyledi.  Kafamı boşaltmak adına sahile gittim saat altı civarıydı denizin tuzlu meltemi isteğimi epey acıktırmıştı.
      Bir kaç metre uzaklığında bir pilavcı arabasını gördüm hızlı adımlarla oraya ulaştım ve nedense izlendiğimi hissediyorum bunu yok sayarak hızla pilavı yemeye başladım üç dakika elli üç saniye aldığım pilavın yerinde yeller esiyordu. Dudaklarımı hüzünle büzdüğümde ani bir mutluluk içime doğdun da kocaman gülümsedim pilavın ücretini ödedikten sonra hemen arkama döndüm anda yüzüm koca bir bedene çarptı. Aldığım yoğun çikolata kokusu ile ciğerlerimi doldurdum bunu bir kaç kez tekrarladığımda  kokunun sahibi " Beni koklamaya devam mı edeceksin küçük hanım?" Dedi gözlerimi irice açarak adama baktım koyu siyah gözleri yukardan bana bakıyordu kekeleyerek " şe...şey ben...özür dilerim" dedim ve hızla hatta koşarak oradan uzaklaştım bunu neden  yaptım bilmiyorum...
___________________________

Evettttttt canımız pilav çektimi  çünkü beni feci canım pilav çekti.
Bölümü nasıl buldunuz

Su'yu bardan evine götüren yakışıklı genç kimdi veya bir daha Su'yun karşısına çıkacak mı???????

🎷🎷🎷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RUH BAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin