Osamu Miya
28.02.2013 12:53"Samu! Odaklansana oğlum! Bugün niye bu kadar dalgınsın sen?" Atsumu bana kaldırdığı paslara vuramadığım için yine söyleniyordu. Aslında buna alışmıştım. Ama yine de haklıydı, Bugün ayrı bir dalgınlık vardı üzerimde.
Nedeni ise; bugün pazardı. Tüm hafta boyunca uyuyamadığım zamanlar da olmuştu. Antrenman yaparken bir anda dalıp kafama top yediğim de, derslerde uyuduğum da, insanların söylediklerini duymadığım da...
Yine de her şeye rağmen o gün gelmişti. Bugün aklımdaki tüm soruları ona soracaktım ve onu daha yakından tanıyacaktım. Ama hala içimi kemiren bir şeyler vardı. 'Ya gelmezse?'
Atsumu'nun kafama voleybol topunu atmasıyla kendime geldim. "Ne vuruyon lan?!"
"Samu, neyin var senin? Sabahtan beri böylesin." Aklına bir şey gelmiş olmalı ki sustu. Sonra bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı. "Evde mi bir sorun var? Biri bir şey mi dedi sana?"
Kafamı iyi yana salladım. "Hayır, Tsumu. Ben iyiyim."
"Değilsin amına koyayım! Son zamanlarda sürekli dalıp gidiyorsun ve düşünüyorsun. Kim sana ne dedi, Samu?"
Birinin omzuma dokunduğunu hissettim. Arkama döndüğümde onun Kita olduğunu fark ettim. Bir eli omzumdayken ikimize de baktı. "Osamu. Atsumu. Bir sorun varsa gidebilirsiniz. Antrenman bitmek üzere zaten. Etrafı biz toparlarız."
"Ama-"
"Gidiyoruz, Samu." Atsumu beni kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı. Son kez arkasına dönüp Kita'ya baktı. "Teşekkürler, Kita-san!"
...
Spor salonundan çıktığımızdan beri ikimiz de konuşmuyorduk. Aslında bu işime geliyordu ama Atsumu sürekli tedirginlikle bana bakıyordu ve bu beni geriyordu. Her an bana bağırmaya başlayacakmış gibi hissediyordum.
"Nereye gidiyoruz, Atsumu?" Atsumu bir anda durdu ve bana döndü.
"Ne oldu, Samu?"
"Ne olmuş, Tsumu?"
"Benimle dalga geçmeyi kes! Bir şeyler olmuş sana. Evet normalde de sadece yemek yerken mutlu olan bir insandın ama bu farklı! Şu an kafandaki o şey dışında hiçbir şeye odaklanamıyorsun."
Haklıydı. Ama ne diyebilirdim ki ona? Evet sevgili kardeşim alkol kullanıyorum ve geçen hafta gittiğim barda birlikte içtiğim çocuğu aklımdan çıkaramıyorum, mu?
Bir çocuğa takıldığımı anlatsam bile alkol ve sigara kullandığımı Atsumu'ya asla söyleyemezdim. Çünkü beni parçalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apocalypse | SunaOsa
Fanfiction"Cigarettes After Sex, huh? Bu bir teklif mi?" "Öyle olmasını mı isterdin?" _____________________ • Kitaptaki karakterlerin yaşantıları ve kişilikleri çoğunlukla aslını yansıtmamaktadır. • Eşcinsellik içerir. Rahatsız olacakların okumamasını istiyor...