Bölüm1:Yeni Öğrenci

233 17 6
                                    

𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗:
Kanki çekimin var unutma
Ve okula gel bugün muhakkak
Yeni biri gelcek!! Ayy çok heycanlandım🤯
                                                    𝙹𝚑𝚘𝚙𝚎:
                      Off Jimin saat daha yedi
                   ve keyfimden gitmemezlik
             yapmıyorum çekim yüzünden
     gitmiyorum.Kız mı erkek miymiş?

𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗:
Neyse ne erkekmiş ögrenci
Ama nakil olmuş bu okula hemde?!
😦😦😦

    
                                                       𝙹𝚑𝚘𝚙𝚎:
                                                           🧐
 
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗:
Serseriymiş milleti dövüyormuş
Dikkat et de güzel masum yüzünü
dağıtmasın😇

                                                    𝙹𝚑𝚘𝚙𝚎:
                          Merak etme bulaşmam
                O serseriye neyse beni tutma
              hazırlanıyım okul için baysss
               

𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗:
Bay bay kankim🥰
______________________________________
                𝙅𝙃𝙊𝙋𝙀 𝘾̧𝙀𝙑𝙍𝙄̇𝙈𝘿𝙄𝙎̧𝙄
______________________________________
𝙹𝚑𝚘𝚙𝚎'𝚞𝚗 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚝ı𝚖ı𝚢𝚕𝚊
Jiminle mesajlaşmam bittikten sonra hazırlandım ve metroya binip gittim okula.Okulun önüne geldiğimde beni mavi bir bina karşıladı biraz etrafıma bakındıktan sonra içeri girdim. Kulaklığımı takmış şarkı dinleyerek koridorda çekim hakkında düşünüyordum ki birine çarpmamla hayallerim altüst oldu kafamı kaldırıp baktım ama bu simayı bugüne kadar hiç görmemiştim sanırım yeni ögrenciye yani serseriye çarpmıştım.
"Önüne baksana biraz!" sesinden belliydi öfke bombası olduğu ben de gecikmeden özür diledim."Özür dilerim görmedim sizi."Siyah saçlarının arasına pembeler attırmış çok hoş durmuş."Aişhh şanslı günündesin! Yoksa seni pataklardım,neyse ki okulda ilk günüm!" Tekrardan özür diledim ve tam gitcekken kolumdan tuttu sanırım simdik boku yedim!Elini ensesine atıp utangaç bir sesle konuşmaya başladı sanırım beni dövmücek."Beyaz saçlı 12/H nerde acaba? Bilmiyorum da dediğim gibi yeniyim."Yanlış alarmmış sadece sınıf sorcakmış rahatlamadım değil çok rahatladım.Bir dakika?! O benim saçıma laf attı nasıl farketmedim neyse aldırmıyorum sonuçta ismimi bilmiyor." Gel benle benim sınıfımda 12/H pembe saçlı."  Kesinlikle aldırmadım,intikam böyle alınır dostum!Sanırım hoşuna gitmedi pembe saçlı demem oh canıma değsin serseri!
"Suga ben peki ya sen beyaz saçlı? "
"Jhope bende tanıştığıma memnun oldum Suga."
Elimi uzattım sıkması için ama sıkmadı elime aptal aptal baktı. Sanırım... Bu şapşal bilmiyor el sıkmasını elimi geri çektim ve sınıfa doğru yürümeye başladım Suga da peşimden geldi, sınıfa girdiğimizde Jimin ikimize "noluyor @mk"der gibi bakıyordu.Hemen yanımıza geldi.
"Seni dövdüler mi bebeğim?!" Sanırım Suga yanlış anladı bizi sınıftakiler biliyordu bizim böyle aşk dolu sözlerle konuştuğumuzu ama Suga bilmiyordu ve imayla bana bakıyordu. "Merak etme yemedik sevgilini ve dövmedim de sadece sınıfı gösterdi."Birde ağzını yaylandıra yaylandıra söylüyordu ama jiminden cevap gecikmedi. " Ne diyorsun be o benim kankim tabii sorcam onu sen serseri olduğun için bilmezsin,aşk sözcüklerini."Suga kızmış gibi gözüküyordu elini yumruk yapmıştı serseri kelimesi hoşuna gitmemişti ve dövücek gibi bakıyordu Jimine,hemen Jiminin kolundan tuttum ve sırasına oturttum namıdeğer Tae'nin yanına. Tae ve Jimin liseden beri arkadaşlar ve çocukluktan beri arkadaşlar benden biraz daha yakın Taeyla Jimin."Noluyor beyler?"Tae soru sorunca ona baktım."Salak Jimin az kalsın Suga tarafından dövülecekti!"Dedikten sonra gözüm benim sırama oturan Suga'ya kaydı başka boş sıra yok muydu sanki?! Neyse fazla aldırış etmeden yanına oturdum."Sevgilin kıskanmasın şimdik?"Sinirlerimi iyice geriyor birde pis pis sırıtıyor!
"Birinci sevgilim değil arkadaşım ikinci bura zaten benim sıram sen yanıma oturdun." Kısaca m@l gibi kaldı. "Kalkıyım sevgilin kıskanmasın."Beyninde özürlülük olduğunu düşünüyorum bir an önce tedavi olması gerek zavallı serseri.
" Hay sana sevgilim değil diyorum biz Jiminle böyle konuşuruz her zaman,bazen abartıyor tabii ki de ama sorun yok çünkü sen hariç herkes biliyor böyle konuştuğumuzu."Sanırım yine inanmadı, bu herife bir şey anlatılmıyor heralde! Neyse ki olaya Tae girdi. "Suga sanırım adın neyse ne sevgili değil onlar zaten bu ahmaklardan anca dost kardeş olur ama ikisi de yapış yapış seven insanlar.Sınıfta ki herkes sevgili sanmıştı ama sonra baktılar ki sevgililerin yaptıgı şeyleri yapmıyorlar vazgeçtiler sınıftakiler." İkna olmuş gibi gözüküyordu zaten Tae'nin korkunç gözlerinden bende ikna olurdum. Sanırım sevgili denmesi hoşuna gitmiyor. Ben Jimin'in gelmesini bekledim ama o geldi.Jiminden hoşlanıyor olabilir mi? Çok yüksek bir olasılık ve gözleri normalde bu kadar korkunç gözükmüyordu Suga'nın aksine daha tatlı gözükürdü ama şimdik gözlerinden alevler çıkıyordu!
Ben böyle düşüncelere dalmışken serseri konuştu. "Gözlerin büyüleyici derece de ikna edici tamam ikna oldum ve adım Suga neyse ne değil çocuk adam!" Tam Tae küfür etcekken öğretmen geldi ve herkes yerine oturdu ama eminim ki Tae içinden sövüyordu Jimin ise hiç bir şey olmamış gibi dersi dinliyordu. Yanımda ki serseri ise gizli gizli mandalina yemeye çalışıyordu. Napıyor bu serseri basına iş açıcak insanlık bende kalsın yine yavaşça kolunu dürttüm o da bana napıyorsun der gibi baktı asıl sen napıyorsun serseri! Fısıldaşarak konuşmaya çalıştım. "Yeme şunu hoca gelcek göreceksin sonunu." Hiç umursamadı beni ve yemeye devam etti ben de sinirlenip elinden aldım mandalinayı kalkıp çöpe attım, sırama gidip yanına usulca oturdum.
Tahmin etmeliydim bu mandalinaların dahası da vardı. Nasıl da düşünemedim!Şuan bir sorun var Suga bana pis pis bakıyor. "Bana mandalina borcun var unutma nasıl benim mandalinamı atarsın çöpe?!" Sessizce bağırmaya çalıştı cidden bu kadar mı önemli miydi mandalinaları?Bu kadar sevdiğini bilsem atar mıydım! Evet kesinlikle yine atardım!"Derste yemek yenmez bunu bilmiyor musun? Merak etme alırım değerli mandalinanı."
"Alsan iyi olur yoksa döverim seni."
"Döverken değerli yüzüme vurmasan sevinirim."
"Niye model falan mısın sen?"
"Ta kendisiyim mandalina adam."
"Ciddi misin sen?Ne mandalina adamı? "
"Ciddiyim,mandalina yiyen sensin ben değil."
Daha da konusmadık daha doğrusu Suga susmayı tercih etti,zaman böyle akıp geçerken okul çıkışı oldu ve Jiminle konuşarak bugünkü çekime gidiyordum Jimin merak ettiği için benimle geliyordu ama ikimizin de dikkatini çeken bir şey vardı Jimin dayanamayıp konuştu. "Bu çocuk bizim arkamızdan mı geliyor yoksa bana mı öyle geliyor?" Tahmin ettiğim soruyu sordu, okul çıkışından beri Suga arkamızdan geliyordu ve ikimizde farketmiştik ama söylemedik birbirimize. "Sizi takip etmiyorum merak etmeyin sadece tesadüf ne yazık ki ben tesadüflere inanmam."
Bildiğin aklımızı okudu sanırım fazla belli ettik ama korkutuyor bizi napalım yani! "Sen nereye gidiyorsun Suga?" Nedensizce içimdeki bir ses çalıştığım şirketin patronun oğlunun Suga olduğunu söylüyor."Ben babamın iş yerine gidiyorum, siz bana takılmayın yolunuzdan ilerleyin J-Hope."
Sanırım doğru bir tahmindi.
"Arkamızdan bizi bıcaklayacak gibi gelirsen tabii korkarız serseri, ya önümüzden git ya da bizimle git!" Jimin sinirlendi ama haklı da uyuz uyuz geliyordu peşimizden, eminim ki Suga şuan küfür etmemek için kendini tutuyor neyse ki bir şey demeden önümüze geçti. Jimin'in ağzı açık kaldı heralde bizimle gelmesini bekliyordu.Ah,zavallı Jimin neler kuruyordun acaba aklında.
______________________________________
𝘖𝘭𝘥𝘶 𝘮𝘶 𝘣𝘪𝘭𝘮𝘪𝘺𝘰rum 𝘪𝘭𝘬 𝘧𝘪𝘤𝘪𝘮𝘥𝘪 𝘣𝘶 𝘶𝘮𝘢𝘳ı𝘮 𝘰𝘭𝘮𝘶𝘴̧𝘵𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘥𝘦 𝘣𝘶 𝘣𝘪𝘳 𝘱𝘰𝘷𝘥𝘶 𝘪𝘬𝘪 𝘬𝘪𝘴̧𝘪 𝘣𝘦𝘨̆𝘦𝘯𝘥𝘪𝘨̆𝘪 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘧𝘪𝘤𝘪𝘯𝘪 𝘺𝘢𝘻ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘶𝘮𝘢𝘳ı𝘮 𝘵𝘶𝘵𝘶𝘭𝘶𝘳😫
Ⓔⓛⓘⓜⓓⓔⓝ ⓖⓔⓛⓓⓘⓖ̆ⓘⓝⓒⓔ ⓗıⓩⓛı ⓨⓐⓩⓜⓐⓨⓐ ⓒ̧ⓐⓛıⓢ̧ıⓒⓐⓜ ⓑⓐⓨ !!!
1. Bölümün sonu
______________________________________

𝗦𝗲𝗿𝘀𝗲𝗿𝗶'𝗺|𝗦𝗼𝗽𝗲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin