Bölüm5:Temizlik

60 9 11
                                    

Suga sevgili lafını dediğinde bizim sevgili olduğumuzu hayal ettim. Bu saçma salak fikirden kurtulup ondan kaçtım. Resmen hırsızlar nasıl kaçarsa öyle kaçtım, Suga da anlam verememiş olcak ki arkamdan seslendi.

"Hey nereye Jhope?!"

"Saçın bitti derse geç kalmamalıyım!"

Arkamdan inek dediğini duydum ama her zaman ki gibi aldırış etmedim.

Okul Çıkışı

Jimin, Jungkook ve Tae'ya laf anlattıktan sonra ben, Jin, Namjoon ve Suga kütüphaneyi temizlemeye başladık. Suga ve ben takım olmuştuk diğer takımda Jin ve Namjoondu.
Suga sınırlar koyup yarıs başlattı. Yarışı ilk bitiren takıma, kaybeden takım yemek ısmarlayacak.

Ben bir yandan kitapların tozunu alırken Suga da rafların tozunu alıyordu.Aramızda gerici bir sessizlik vardı.Bu beni geriyordu ama bir şey diyemiyordum. Sessizliği bozan Suga oldu.

"Neden kaçtın benden bücür."

"Bücür mü? Senden uzunum yalnız."

"Kaç cm?"

"Ne?"

"Öyle değil salak-"

Der demez gülmeye başladı.

"Ha-ha-ha çok komik."

"Yanlış anlayan sensin ve evet komik."

"Komik olan şeylere herkes güler ben gülmedim."

Hala arkası bana dönük şekilde rafların tozunu alıyordu.

"Off uzatma işte Jhope benden neden kaçtın."

"Birinci boyum 1.77 ama sen yanımda minicik kalıyorsun. İkinci senden kaçmadım bu yıl son senem olduğu için derse girdim, senin gibi milleti pataklamayı düşünmüyorum."

"Hah öyle mi?"

"Öyle Min."

"Min?"

"Soyadın değil mi?"

"Öyle senin soyadın ne?

"Jung."

"Eh idare eder."

"Senin boyun kaç kedicik."

"1.74"

"Eh idare eder."

Onu taklit etmek hoşuma gidiyor çünkü çok tatlı sinirleniyor.

"Hey! Jhope beni taklit etme tamam mı?!"

Ben gülünce hışımla arkasına döndü.

"Bana bak çocuk seni döverim öyle bir patakl-"

Susmasının sebebi kesinlikle dengesini kaybedip üstüme düşmesi değildi. Tabii ki o hemen inanmayın şapşallar, Suga şuan üstümde ve ben ona bakıyorum. Böyle bir beş dakika birbirimize baktık sonra ayak sesleri geldi ikimizde sesin geldiği yere baktık gelen Jin'di.

"Kanka şu çamaşır suyu mudur nedir o ner-"

Suga'nın benim üstümde olduğunu görünce ağzı "o" şeklini aldı. Bir süre üçümüz yine birbirimize baktık.

"Hey Jin! Her şey yolunda mı?"

Jin şokunu atlatıp evet diyebildi.

"Salaklar fanfinfon burda mı yapılır evde yapılır!"

Bu durum hoşuma gitmişti ama utancımdan ölüyordum.

"Suga kalk artık üstümden nefes alamıyorum. Hem fanfinfon ne Jin?"

𝗦𝗲𝗿𝘀𝗲𝗿𝗶'𝗺|𝗦𝗼𝗽𝗲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin