{| Śmierć Ojca |}

439 11 1
                                    

Pov. Lloyd

Ja razem z moim ojcem i Harumi walczyliśmy przeciw overlord'owi .W tym składzie nasze szansę na wygraną były znikome ale chociaż udaje nam się troszkę go osłabić .

Harumi była ewidentnie zdenerwowana ,widziałem to po niej.... Ale wsumie się nie dziwię ,przecież właśnie walczy z osobą która zamordowała jej rodziców .

Nagle Harumi skoczyła prosto na overlord'a ale niestety nie skończyło się to za dobrze ,Rumi została rzucona na bok niczym jakaś rzecz .Cieszę się że chociaż mieliśmy mojego ojca ,on dużo nam pomógł dzięki mocy oni.

W pewnym momencie Overlord'owi udało się skutecznie uderzyć mojego ojca ,przez co Garmadon upadł.

-OJCZE !- krzyknąłem i podbiegłem w jego stronę.- s-spokojnie zabiorę cię stąd , tylko wytrzymaj proszę! -

- Dla mnie już za późno Lloyd - Garmadon zmienił swoją formę - Ratuj siebie...-

Mój ojciec przestał oddychać, przytuliłem do siebie jego ciało i zacząłem płakać. Jeszcze bardziej znienawidziłem Overlord'a. Nagle mój smutek zamienił się w nienawiść, starciłem kątrolę nad ciałem. Jedyne co miałem w głowie to ZEMSTĘ. Nie lubiałem Garmadona , ale jednak w środku serca go kochałem , przecież był moim ojcem .....

---------------------------------
Tak wygląda pierwszy rozdział. Puki co wydarzenia są jak w serialu ale już za niedługo się to zmieni. Mam nadzieję że wam się spodobało (200 słów)

~°Historia Lloyda°~°prawdziwe zakończenie °~° ninjago °~° oni Lloyd °~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz