POV Lloyd
Straciłem panowanie nad ciałem. Nie zwracałem uwagi na to co dzieję się dookoła, chciałem jedynie zemsty. Nagle poczułem dziwne uczucie , przeszło przez całe moje ciało. Poczułem się wtedy silniejszy....
Bez większego namysłu skierowałem się w stronę Overlord'a ,z moich rąk wydobyła się jakaś moc ale nie za bardzo mnie to obchodziło . Teraz myślałem tylko o tym by unicestwić Overlord'a. Byłem coraz bliżej i bliżej , aż w końcu spojrzałem się w bok. Moją uwagę przykuł mój dziwny wygląd...
-złota skóra ??? Rogi, ogon ?!?!?!- pomyślałem. Po chwili zorientowałem się że stałem się oni. -o nie nie nie nie nie nie nie , muszę się jakoś zmienić z powrotem!!! Ale ..... Jak się zmienię to go nie pokonam ........... Trudno Lloyd to tylko jedna bitwa , nic złego nie może si3 stać , prawda ?- Od razu przybrałem poważniejszy wyraz twarzy i skierowałem wzrok na ewidentnie osłabionego Overlord'a. Ledwo utrzymywał się na nogach.
Zacząłem uderzać mocniej i mocniej , podchodzić bliżej aż Overlord stracił potężną formę potwora, wyglądał jak podczas drugiej bitwy (sezon 3).
Szybko złapałem go za szyję i podniosłem do góry, zacząłem zgniatać jego szyję , w dodatku użyłem sporej dawki mocy. Tego Overlord już nie wytrzymał. Po 15 sekundach zmienił się w czarny proch , który spadł na podłoże. W tym momencie poczułem się bardzo wspaniale , spodobało mi się w jaki sposób go potraktowałem , na mojej twarzy pojawił się wielki uśmiech
POV Harumi
Po ty jak Overlord mną rzucił na chwilę straciłam przytomność, obudziły mnie dziwne wstrząsy. Czy my wygraliśmy !? Czy latająca wyspa właśnie się niszczy !?
Byłam strasznie szczęśliwa ale wtedy zauważyłam jakąś postać , złoty cztero ręki potwór z zielonymi elementami. Czy to był ........ Lloyd ?Postać skierowała się w stronę kryształu... (dzięki temu kryształowi ta wyspa się unosi + ma w sobie jeszcze jedną noc o której się za chwilę dowiecie) zabrał kryształ i użył jego mocy by uspokoić wstrząsy, jednak ten kryształ nie kryję w sobie tylko mocy wyspy , posiada on też moc Overlord'a.... Mroczny władca zawsze trzymał go w miejscu do którego tylko on miał dostęp.
-------------------------------------------
A więc tak wygląda kolejna część, mam nadzieję że wam się spodobało (341 słów)
CZYTASZ
~°Historia Lloyda°~°prawdziwe zakończenie °~° ninjago °~° oni Lloyd °~
Acción~° { opowieść opowiada o tym jak naprawdę miało się zakończyć ninjago sezon 16 } Lloyd po śmierci Ojca zatraca się w swojej formie oni. Czy ekipie ninja uda się go uratować ? Jak potoczy się los ninjago ??? Dowiecie się w tej historii °~ 🥈 #garmado...