A félig sikerült "randi"

114 5 3
                                    


-2 órakor-

Csöngettek. Gondoltam Brúnó volt az hisz ki más is lehetne. Nem akartam túl gondolni ezért gyorsan ki is nyitottam az ajtót.

-Szia Hannus!
-Sziaa!
-Akkor indulhatunk?
-Hozom a táskám és mehetünk!
-Jólvan.

Kint a ház előtt várt engem, majd el is indultunk. Nem tudom mennyi ideig mentünk, de kezdtem azt érzeni, hogy nem vagyok jól..

-Basszus!!
-Valami baj van?
-El is felejtettem, hogy hányós vagyok..
-Semmi baj! Megálljak?
-Az jó lenne..
-Oké akkor máris itt leparkolok! Egyébként már csak 5 perc gyalog úgyhogy mehetünk sétálva ha szeretnél.
-Rendben az jó lesz.

Amikor megérkeztünk nem hittem a szemeimnek! Egy csodálatos kis dombhoz értünk tele virágokkal! Én az a lány vagyok aki imádja a természetet, de valahogy mégis sosem jut el oda.. A domb tetején volt egy kis hinta egy fára kötve, mint ahogy a romantikus filmekben szokott lenni! Egyszerűen tökéletes volt!! Annyira elkezdtem ábrándozni hogy teljesen elbambultam.

-Na tetszik? .. Hanna?
-Ja, persze!! Egyenesen imádom!
-Reméltem, hogy tetszeni fog! Na gyere!
-Felülhetek??
-Hát.. nem tudom mennyire bírja ez a hinta. Nem akarom hogy leszakadjon!
-Nyugi vaaan!! Nem fog! -mondtam én, aki amúgy a hangyától is befosik.

Ez volt életem egyik legjobb napja!! Legalább is azt hittem.. Minden jól ment Brúnóval! Nevetgéltünk, jókat beszélgettünk, stb stb.. De persze semminek se lehet jó vége, ezért muszáj volt ennek a görénynek idejönnie!

-Sziasztok!
-Csá haver! Ezer éve nem láttalak! -Na várjunk.. EZEK ISMERIK EGYMÁST?! RÁADÁSUL MÉG JÓBA IS VANNAK?!
-Sz..szia..
-Jaj szia Hannuskám!
-Ti ismerik egymást?
-Persze! Nem rég kicsit összevesztünk.
-Kicsit?! Nem rég?! És mi az hogy "Hannuskám"?!
-Baj van Hanna?
-Igen, elég nagy baj van! Ez a görény az exem, és "nem rég" megcsalt 3 nővel, majd megerőszakolt! És most azt állítja "kicsit" összevesztünk! Nem az a baj, hogy jóba vagy vele, hanem az, hogy IDEPOFÁTLANKODIK és azt mondja nekem "HANNUSKÁM"!!
-Nyugi Hanna! Nincsen semmi baj!
-Szerintem én most megyek!..
-De Hanna..

Azonnal elszaladtam. Amikor elég messze mentem hívtam egy taxit és hazamentem. Ahogy hazaértem bementem a szobámba és sírtam. Sírtam ameddig el nem aludtam.

Reggelre lett 8 nem fogadott hívásom és egy csomó üzenetem Brúnótól. Most még nem vagyok hajlandó válaszolni. Leraktam a telefonom messze tőlem, majd felöltöztem és lementem reggelizni.

-Jó reggelt anya!
-Jó reggelt.. Jaj Hanna te nagyon rosszul nézel ki.. jól vagy?
-Jól vagyok! Csak a szokásos fiú problémák. Bár most azt érzem én vagyok a probléma..
-Ahj szivem! Mondtam már hogy ne éld annyira bele magad!
-De anya nem érted! Teljesen feleslegesen vagyok mérges Brúnóra! Csak az a görény miatt vagyok ilyen..
Azt hittem már elfelejtett és túl vagyok rajta...
-De hát kincsem te túl is vagy rajta! Csak az emlékek miatt érint meg ennyire! Szerintem nyugodj le egy kicsit és írj Brúnónak.
-Te vagy a legjobb, anya!

Pár órával később összeszedtem magam és írtam neki.

-Szia.. Bocsi hogy tegnap csak úgy elmentem, de nem bírtam nézni.
-Szia Hannus! Semmi baj, megértem. Az exed, ez ilyen.
-Akkor nem haragszol?
-Nem. Hogy haragudnék egy ilyen gyönyörű lányra!
-Hát attól messze vagyok de, köszi tényleg! Na szioo!
-Szia törpe!



Sziasztok! Tudom ez is elég rövid lett de nincs sok időm ezét valószínűleg a többi is ilyen lesz! Na puszii!

Az a nagy egó..Where stories live. Discover now