Éppen nézegettem az instám amikor anyám benyitott a szobámba.
-Hanna már több hete csak itt ülsz a lakásban és nem csinálsz semmit!-mondta.
*Megforgattam a szemeimet*
-Nekem ne forgasd a szemeidet!
-De- *csörgött a telefonom*
-Remélem végre kimész egy kicsit! Na megyek mosogatni.*Felvettem a telefont*
-Szia Petrus!
-Sziaaa! Nem hiszed el hogy mit szereztem!!
-Na mondjad!
-Készen állsz??
-Igeen!
-KAPTAM VIP BRUNO X SPACCOS KONCERT JEGYEKEEEET!!!!!
-MI?! EZ KOMOLY???
-IGEEEN!!!!!
-ÚRISTEEEN!! Mikor lesz??
-Most hétvégén a Budapest Parkban!!
-Az jó! Lau tudja már??
-Neki az előbb mondtam.
-Oksi. Na most megyek mert éhes vagyok.
-Jó akkor szioo!
-Sziaaa!
*Leraktam**Másnap reggel*
Gyors megreggeliztem majd írtam a csoportba hogy átjöhetnének a csajok, mivel ma este megyünk a koncertre és együtt szeretnénk készülődni.
Egy fél óra múlva meg is érkeztek majd elkezdtünk készülődni. Én elmentem zuhanyozni, addig megcsinálták a hajukat. A szetteket együtt választottuk ki.
Én szettem:
Petra szettje:
Lau szettje:Ezután én is megcsináltam a hajam, hívtunk egy taxit és elindultunk.
Amikor odaértünk azonnal láttuk azt a kigyózó sort. Szerencse hogy nekünk nem ott kellett várni, hanem ugye a vip részlegen.
10 perc múlva be is jutottunk. Én már akkor nagyon élveztem és else hittem hogy itt lehetek! Leültünk a bárba, majd mindannyian kértünk egy koktélt. Ezután el is kezdődött a buli úgyhogy odamentünk az első sorba.
Mint mindig, baromi jók voltak a srácok és egy jót buliztunk. Brúnóval többször is összenéztem, amit nem tudom hogyan sikerült, de örülök neki!
Pár perc múlva bemehettünk a backstagebe ahol is találkozhattunk velük. Ahogy beléptünk, odaszaladtunk hozzájuk és autogramot kértünk, meg sok sok képet csináltunk. Sose láttam még őket ilyen közelről és így egyre csak Brúnóra tudtam figyelni, ami teljesen elkábított!
Brúnóék után jöttek a Valmarék, ami szintén nagyon jó volt, főleg a launak, mert ő egy brutális Valmar fan, és ezt különösen élvezte!
Pár óra után hazamentünk, és rögtön bealudtunk! Másnap arra keltem hogy valami nagyon zavar. Tegnap ruhástotul aludtam el és valami viszketett. A pólómban volt egy papír, amin egy telószám. Nem tudtam kitől van, ezért gyorsan megreggeliztem, majd utána felhívtam.
Kicsit sok időbe telt, de felvette.
-Szia, te vagy az a csaj akivel tegnap összenéztem sokszor, majd bejöttél a backstagebe?
-Valószínűleg. De várj. Most kivel beszélek?
-Pető Brúnóval.
-Úristen!!! Tényleg? Vagy ez csak kamu?
-Tényleg!
-Oké akkor megnyugodtam. Mit szeretnél?
-Először is bejelölhetlek instán?
-Aham a nevem hannuss_33
-Megtaláltam. Köszi!
-Szívesen!
-Na most mennem kell. Szia!
-Sziaa!Azonnal felhívtam a csopit. Szerencsére mindenki fölvette.
-Sziasztoook! El sem hiszitek hogy mi történt velem!!
-Kezdek félni, de mondja.
-Ja.
-BEJELÖLT BRÚNÓ INSTÁN!! ÉS MEGVAN A TELÓSZÁMA!!!
-Hogy mi?!
-Ez komoly?!
-Full komoly!!
-Az nagyon jó!!!!
-Igeeen!!
-Tudooom!!Ez a rész most ennyi, tudom rövid, de majd megpróbálom hosszabbra írni a kövit. Na sziasztok!
KAMU SEDANG MEMBACA
Az a nagy egó..
RomansaIpach Hanna a főszereplő, akinek az egyetlen boldogsága a Bruno x Spaccos koncert volt. Élete álmát éli át, sok sok drámával, de a végére csak összejön!..