19. bolumde bahsettigim
1 hafta sonraki fb-gs macialtay bayindir ultraslani siker bayiltir
jungwon
ben cikiyom evden
metroyla gecicemsoobin
oke ben beomu bekliyorumminjeong
biz de metroyla gecicez orada bulusuruzbeomgyu
sey
ben gelemiorum yasoobin
amk
niyebeomgyu
hastayim|
acil bir sey cikti daminjeong
ne oldu
onemli bir sey mijungwon
nolmusbeomgyu
yok ya
gidin siz
o kadar onemli degil de acil istesoobin
amk
son dakika soylenir mi oglumbeomgyu
kb canim ya
tadic bes aticak
tahminimceminjeong
az sallabeomgyu
5 onun icin az ztn????
neyse
bb
egleninjungwon
salak
ben sana vid atarimbeomgyu
tmmmmmm.
yeonjun
neredesinbeomgyu
derkn?yeonjun
sizinkileri gordum burada
yanlarinda yoksunbeomgyu
cunku
gitmedimyeonjun
ne
bir sey mi oldu
yoksa araniz mi bozukbeomgyu
onunla alakali degil
ben biraz seyim deyeonjun
nebeomgyu
hastayim
o yuzdenyeonjun
tek basina misinbeomgyu
alex varyeonjun
bu kadar nasil hasta oldun bir andabeomgyu
BEN DE ANLASAM
biletim de yandiyeonjun
nasilsin peki su anbeomgyu
berbatyeonjun
sizinkilerin haberi var mibeomgyu
hayir
yok
soyleme
yoksa maca girmezler
benim yuzumdenyeonjun
tamam soylemeyecegim
ama bir sartlabeomgyu
neymisyeonjun
ben gelecegimbeomgyu
hyryeonjun
evetbeomgyu
hyryeonjun
o zaman anlasmaya varamayizbeomgyu
zaten birazdan baslayacak
gelme bosuna
bitince soylerim bizimkilere
gelirleryeonjun
hyrbeomgyu
ya
mal misin
of
gelmeyeonjun
cok gec.
Yeonjun, Beomgyu ile olan mesajlaşmasını bitirdikten sonra arkadaşlarına düzgünce bir açıklama yapmadan oradan ayrılmıştı. Beomgyu'nun evi arabayla gidildiğinde pek uzakta kalmıyordu bu yüzden arkadaşlarının dönüşünü umursamadan arabasına atlayıp yola koyulmuştu. Birkaç kez beraber yürüdükleri için yolu az çok biliyordu.
Normalde Beomgyu'nun ne olursa olsun Fenerbahçe maçına geleceğini biliyordu. Bu yüzden endişelenmişti. Çünkü ilk defa böyle bir şey oluyordu. Beomgyu'nun kendi biletini kendi isteğiyle yakması anormaldi.
Eli boş gitmemek için yakınlardaki bir markette durup yiyecek bir şeyler almıştı. Kendisi yemek yapma konusunda yetenekli olmasa da hazır pratik şeyleri hazırlanabileceğini düşünüyordu. Normalde Beomgyu'nun ailesi ile yaşadığını sanıyordu bu yüzden şu anda yalnız olmasını biraz garipsemişti.
Eve ulaştıktan sonra Beomgyu'yu arayıp kapıyı açmasını söylemişti. Sonunda eve ulaştığında Beomgyu şaşırmıştı. Ciddi olduğunu düşünmemişti. Yeonjun elindekileri mutfağa bırakıp hemen yanına dönmüştü. Beomgyu gerçekten berbat haldeydi. Ayakta zor duruyordu. Yeonjun hemen sırtından destek vererek salona yürümesine yardımcı olmuştu.
Kanepenin üstündeki dağınık küçük battaniye ve baş ucundaki sehpada duran ilaç kutuları gözüne ilişmişti. Beomgyu'yu tekrardan oraya yatırdıktan sonra yanına eğilip elini saçlarında gezdirmeye başlamıştı. "Neden daha önce haber vermedin?"
"Sence haber verecek olsam ilk sana mı veririm, hm?" Zar zor konuşabilse de hala laf yetiştirmeye çalışıyordu Beomgyu. Ne kadar tatlı olduğundan haberi yoktu. Yeonjun onu ciddiye alamıyordu.
"Yiyecek bir şeyler almıştım hemen hazırlayayım." Diyerek ayaklanmıştı Yeonjun. Ama Beomgyu onu bileğinden tutup durdurmuştu. "Gitme, aç değilim. Saçlarımı okşamaya devam eder misin?" Dediğinde Yeonjun gülmesine engel olamamıştı. Kırmızı burnu ve peltek konuşmasıyla fazla tatlıydı.
Bir süre öylece oturup sohbet etmişlerdi. Ardından maçın başladığını fark ettiklerinde Yeonjun bir süre televizyonu ayarlamaya çalışmıştı. "Ailenle beraber yaşadığını sanıyordum."
"Öyleydi ama büyükbabam rahatsızlandıktan sonra onun yanına yerleştiler. Baya oluyor."
Anladım anlamında başını sallamıştı. Onu eve çağırmamasının sebebinin duvarların bazı yerlerinde amatörce yazılmış sözler ve sarı lacivert boyalar olduğunu öğrendiğinde gülmeden edememişti.
Ardından mutfağa geçip aldıklarıyla basit bir şeyler hazırlamıştı. Beomgyu hastalığı nedeniyle iştahsızdı bu yüzden onunla daha fazla ilgilenmeye çalışıyordu. Maçın ilerleyen dakikalarında yemek işleri bitmiş koltukta yayılmışlardı. Beomgyu başını Yeonjun'un göğsüne yaslamıştı. Yeonjun da bir eliyle onun saçını okşuyordu. Diğer eli ise karnının üzerindeydi.
Fazla yakınlardı ama ikisi de bu durumdan rahatsız değildi. Beomgyu fazlaca mayışmıştı. Hatta maç 2-3 iken Tadic'in attığı beraberlik golünü göremeden uyuyakalmıştı. Yeonjun ise maç bittiğinde onu yatağına taşıyıp etrafı az da olsa toplamıştı. Ardından kendini koltuğa bırakmıştı. Yorgun hissediyordu. Anlaşılan bu gece burada kalacaktı..
———
MRBLAR DUZ YAZIM BOK GIBI OLDU(yine)
cok guzel bolumum var ama ondan once sizden bir istegim olacak cunku o bolumu atana kadar araya birkac ara bolum koymak istiyorumbenden su anda beomjuna ya da digerlerine yaptirmami istediginiz bir sey var mi? Bolum konusu olarak kullanabilecegim sekilde ayrintili yazarsaniz yapacagimmmmmm
Diger bolumde gorusmek uzeree 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fanatic • beomjun
FanfictionBeomgyu fb, Yeonjun gs fanatiğiydi. Ve ikisi de bu konuda fazlaca atışıyorlardı. texting