Kai, Soobin, Jake, Niki kafilesi sonunda villaya varabilmişti. Garip bir yolculuğun ardından hepsi yorgunluğunu atmak için odalara dağılıp direkt uykuya bırakmışlardı kendilerini. Kimsenin tatil yapacak hali kalmamıştı anlayacağınız. Özel şöförle gelmelerine rağmen oturma düzenlerinden dolayı garip ve yorucu bie yolculuk geçirmişlerdi.Beomgyu ve Yeonjun onlara pek takılmadan kendi hallerinde tatillerini sürdürmeye devam etmişlerdi. Akşam için güzel bir şeyler planlıyorlardı. Bu yüzden alışverişe çıkmışlardı. O sırada diğerleri de uyanıp kendilerine gelmişlerdi.
Akşam yemeği için bahçedeki barbeküyü kurmayı planlamışlardı. Ama ortam hala çok garipti. Birbirlerine alışmakta fazlaca zorlanıyorlardı. Sanki lisenin ilk günüymüş gibi bir ortam vardı. Bu ortamı yumuşatmak için ileriki saatler için aldıkları içkileri biraz önceden açmışlardı.
Yeonjun ve Soobin ustalıkla barbekünün üstesinden gelmiş, diğerleri de onların ayak işini yapmıştı. Sonunda her şey hazır olduktan sonra herkes masada toplanmış, o gergin ortam biraz olsun kırılmıştı.
Asıl gece yeni başlıyordu. Yemek faslı bitince beraber ortalığı toplayıp yapacak bir aktivite düşünmeye başlamışlardı. Kai biraz evi karıştırıp birkaç oyun bulmuştu. Jake ve Soobin ise film izlemek isteyen taraftaydı.
Son karar olarak Monopoly oynamaya karar vermişlerdi. Gece uzun olacağa benziyordu çünkü monopoly bildiğiniz üzere karadelik gibiydi, sonu yoktu. Kai ve Beomgyu heyecanla oyunu kurarken kasaya da Jake'i geçirmişlerdi. Niki ise şimdiden strateji kurmaya başlamıştı bile.
Zarı ilk atan kişi Yeonjun'un insiyatifiyle Beomgyu olmuştu. Atıp bir süre bekledikten sonra gelen düşük rakamlara karşın dudak büzmüştü. Ardından taşını ilerletip denk gelen düşük fiyatlı ve düşük kiralı yeri satın almıştı. Garip bir strateji uyguluyordu.
Hepsi bir tur döndükten sonra Jake'e gelen şans kartıyla beraber Beomgyu'nun ilk satın aldığı yeri direkt Jake'e geçmişti. Tabii öyle kolay olmamıştı. Beomgyu daha en baştan biraz ortalığı yıkmıştı. Ama oyun devam ediyordu. Daha çok başındalardı.
Oyun biraz daha ilerledikten sonra birkaçının durumu vahimdi. Yeonjun ve Soobin maddi anlamda başı çekiyordu. Kai ve Niki iflas etmek üzereydi. Jake ise normal ayarında gidip risk almıyordu. Beomgyu ise ufak tefek önemli birkaç yer haricinde batmış sayılırdı.
Tabii bu duruma gelene kadar iki saat civarı zaman geçmişti. Haliyle epeyce içmişlerdi. Aralarında bir tel Beomgyu'nun doğru düzgün bir içme deneyimi yoktu. Bu da fark ediliyordu.
"7 geldi bana. Soobin ilerletsene beni." yayık ağızla konuşup başını sevgilisinin omzuna koymuştu Beomgyu. Yeonjun ise onun bu hassas hallerine bayılıyordu. Elinden içkiyi alalı epey olmuştu ama Beomgyu'nun kafası zaman geçtikte daha çok uçuyordu.
"Şans kartı çek." dediğinde Beomgyu heyecanla kalkıp bir kart çekmişti. Kodese gir yazısıyla dusak büzüp ufak bir çığlık attıktan sonra kaderine razı gelmişti.
Kai ve Soobin'in arasındaki gerginlik sürüyordu. İkisi de sebebini tam olarak bilmiyordu ama inatla sürdürüyorlardı. Odalarının tesadüf olarak ayrı olması da bingoydu. İkisi de itiraz bile edememişti. Bu yüzden Jake büyük odada iki kişilik yatağın sefasını sürecekti.
"Beomgyu başını kaldır ve kiranı öde. Yirmi bin. Hadi çabuk!" diye dürtmüştü Kai onu. Oyunun başından beri doğru düzgün ilk defa kira alıyordu. Bu şansı kaçıramazdı. "Donumu da alın ya sömürdünüz resmen." diye ağlamaklı konuşmuştu Beomgyu. Sarhoşluğun verdiği hissiyatla burnu kızarmıştı. Fazla tatlı gözüküyordu.
Oyun tamamen Beongyu'nun üstünde dönmeye başlamıştı. İflasa yakındı. "Beomgyu! Kira!" diye uyarıldıktan sonra parasına bakmıştı. Ancak parayı simgeleyen kağıtlardan an itibariyle Beomgyu'da hiç kalmamıştı. Diğerlerinin de kafası yavaştan uçmaya başlamıştı. Yeonjun büyük bir zevkle Beomgyu'nun borcunu ödeyip ondan bir öpücük kazanmıştı. Ama bir sonraki turda sa Beomgyu'nun taşı onun yerine denk gelmişti. "Aşkım. Yeonjun. Param bitti." diye peltek peltek konuşunca Yeonjun onun yüzünü avuçlayıp bir bebek edasında sevmişti. "Hmm, öyle mi oldu." dediğinde Beomgyu tatlı bir şekilde başını sallamıştı.
"Ben kirayı başka şekilde ödesem olur mu." dediğinde kahkaha yükselmişti. Herkes başka alemlerdeydi. Birkaç tur geçtiğinde Beomgyu tamamen iflas etmişti. Ama kira olayında kalmıştı. Yeonjun ve diğerleri ise biraz hırsa bindirmişlerdi oyunu. Yeonjun Beomgyu'nun ayakta uyuklayıp sayıkladığını görünce diğerlerine haber verip onu yatırmaya götürmüştü.
Basit bir şekilde onu kucağına aldığında Beomgyu'nun kolları hemen boynuna dolanmıştı. "Aşkım kirayı ödeyeyim." diyordu hala. Sesi masum çıkıyordu ama teklifi o kadar da masum değildi. Yeonjun gülmekle yetiniyordu. Onu kucağında taşırken saçlarına öpücükler bırakmayı unutmuyordu.
Yatağa yatırdığında Beomgyu ondan hala ayrılmamıştı. "Kirayı ne yapac-" lafını bölüp onu öpmüştü Yeonjun. Beomgyu hala bozuk plan gibi tekrar ediyordu. Ama uykuya dalması kısa sürmüştü. Yeonjun da oyuna geri dönmüştü. Artık hırs meselesine dönmüştü.
1 saat sonra
beomgyu
asfim
askm
yeonfunyeonjun
aşkım
uyandın mıbeomgyu
nerdsdnyeonjun
salondayımbeomgyu
niyeyeonjun
oyun bitsin geliyorum aşkımbeomgyu
yq ben
kjraui odedim miyeonjun
ödemedinbeomgyu
cus
napiavzyeonjun
aramızda hallederizbeomgyu
hallseder miyizyeonjun
eveet hadi uyu bakalım sen
bakma telefona
başın ağrıyor sonra
geliyorum şimdibeomgyu
tmm
beklifom———
mrb duzyazi yazmak o kadr zor ki
bolumu begenmesenizde begenmis gibi yapinonun disinda bir suru fic yayinladim profilime bakmayi unutmayin !!! illa biri ilginizi ceker bence
finale son 4 falan 😭
diger ficlere abanalim🙌🏻diger bolumde gorusmek uzeree 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fanatic • beomjun
FanfictionBeomgyu fb, Yeonjun gs fanatiğiydi. Ve ikisi de bu konuda fazlaca atışıyorlardı. texting