Jerat Isteri
April 2020.
Nuar termenung ke luar jendela.
PKP dah semakin ketat. Nuar biasa kerja driver lori kilang hanya termenung duduk rumah,tak tahu apa nak dibuat. Melayan anak-anak. Melayan isterinya Nisa setiap malam.
Otaknya ligat berfikir. Duit semakin susut. Beras dah hampir kering. Lauk pauk lepas untuk 2-3 hari. Duit gaji lepas dah habis dia berjudi. Konon dia fikir nak tambah duit, 3 hari je lesap Rm500 kalah teruk. Padahal 500 tu cukup makan sebulan kalau berjimat.
"apa job aku nak buat ni?" fikir Nuar. Nak pinjam duit tauke hari tu dah minta advance sikit. Nak pinjam duit adik-beradik pulak masing-masing cukup makan je.
Hanya seorang yang selalu tolong Nuar, Si Kecik atau nama penuhnya Mohd Salehuddin bin Jamaluddin. Kecik ni pandai cari duit, ada je lubang duit dia korek. Ada je barang dia jual. Ada je produk dia promote. Sampaikan agen topup judi pun dia on janji lumayan.
"kecik. ko kat mana?" Nuar whatsapp ringkas.
"aku kat umah. kejap lagi nak runner makanan. PKP bro. takleh jalan kerja." balas kecik.
"takde job lebih-lebih ke kecik?"
"tak de la bro. aku pun jalan topap judi dengan Cod makanan je."
"loan seratus dua. dapat bantuan kerajaan nanti aku pulang balik." Nuar tanpa segan meminta.
"takde la bos. job kurang ni. Jual la sportrim kete ko. takpun jual moto. takpun handphone ko." cadang Kecik.
"giler ko. moto buat pegi keje la. handphone ni bape je dapat. Jual yang ni pastu downgrade dah tak sedap main slot. hahaha" Nuar masih berharap.
"macam tu jual la bini ko. bini ko kan lawa." kecik mula bagi idea di luar kotak pemikiran.
"sapa nak beli?" tanya Nuar kehairanan.
"ramai. budak bangla nepal kilang kau tu. cas la Rm100 sejam. tak pun pak arab atau negro kat apartment belakang flat kau tu. Banyak duit die orang tu. sejam 2-3ratus pun boleh tu." Terang Kecik panjang lebar.
"aduh. takde cara lain ke nk buat duit PKP ni?? takkan nak bagitau bini aku kene jual badan dia."
"ikut ko la. aku cadang je. fast money bro. dia sedap, duit ko dapat. sehari 500-1000 dalam tangan kalau bini ko sanggup layan."
Nuar tak balas chat terakhir Kecik. Dia hanya membayangkan macammana jika isterinya menjual badan nya. Isterinya pasti bantah. Macammana pula nak pujuk suruh jual badan. Isterinya memang lawa, putih. Pada Nuar, malang sungguh Nisa berkahwin dengan nya. Kaki judi, duit tak tahu kemana. Ini pula plan nak jual isteri.
Malam tu termenung jauh Nuar. "Betul fast money, lagipun PKP ni bukan ada income. bantuan nanti pun dapat berapa je." malam tu sukar betul Nuar nak lelap,pelbagai helah idea yang difikirkan nya.
Mentari muncul.
Nuar bangun. Melihat isteri nya menyediakan sarapan.
Nisa memang ayu,lembut.
Isterinya baik dengan jiran-jiran flat. Kadang-kadang Nisa dapat job sambilan tolong jiran mereka buat kuih, tolong siapkan hantaran kahwin atau jamuan. Dari situ dapat upah Rm30-100 untuk tambah-tambah belanja rumah.
Nuar masih memikirkan kata-kata kawannya si Kecik. Kerap makan hasil judi sedikit sebanyak menggelapkan hati Nuar. Dia ligat mencari idea terbaik untuk jual isteri nya.
Dia teringat duda tua Husin. Husin berumur 50-an. Bercerai dengan isteri yang curang 10 tahun lepas,anak tunggalnya pula mengikut isterinya. Sejak itu Husin fokus pada kerjaya. Hidup agak mewah namun memilih untuk terus duduk di flat mereka. Rumah flat tingkat paling atas yang dibeli pada awal perkahwinan mereka.
Nuar terus menghantar whatsapp.
"assalammualaikum bang husin. nuar nak pinjam 200-300 boleh?" Nuar nekad menggunakan idea Kecik.
selang 5 minit.
"boleh. tapi bila nak bayar balik?"
"saya tak kerja bang pkp ni. saya bayar cara lain boleh?"
Tiada balasan. Setelah 10minit Nuar masih menunggu jawapan Abang Husin.
"cara apa? abang tak minat lelaki. haha" seloroh abang husin.
"badan bini saya abang sin minat tak?"
"serius kau nak bayar guna badan bini kau nuar??"
Nuar pula takut-takut nak balas. "betul ke apa yang aku buat ni"
"betul bang. 100 bang 1jam. tapi untuk 1st time,kita bagi ubat tidur. abang hanya boleh main tanpa bini saya sedar abang main dengan dia" terang Nuar yang tak ingin isteri bersetubuh dengan rela.
"taknak la macam tu. tak best." balas abang husin ringkas.
"abang ada idea lain ke?"
"abang ada job ni packing parcel untuk customer shopee. agak banyak. abang hidang air letak perangsang. abang goda dia. sampai dia minta dengan abang. kalau kau setuju. 1malam dia tidur dengan abang. RM300 untuk kau. gaji dia buat parcel abang bagi lain."
Nuar termenung kejap memikirkan tawaran abang husin.
ada 13 episod.
RM30 sahajaid telegram Tok_aji
YOU ARE READING
JERAT PKP
RomanceSeorang isteri yang hanyut dengan nikmat seks setelah dijerat suaminya sendiri