Iste o beklediginiz bolumlerden biri. Umarim smut yazma yetenegimi(!) kaybetmemisimdir. Shotlari da yavas yavas atacagim bebislerim, az daha sabredinn🧚♀️✨ E buna yorum ve oy patlatin gercek smuti da okutayim size (asla tehdit degil, ne munasebet canim)
(UYARI UYARI UYARI ASIRI ACIK ANLATIM ICERIR HERKESIN ANINA KOYDUM ARKADASLAR COK ATESLI OLDU BU NE)
Oy+45 Yorum+250
Iyi okumalar💪🏻✨
×××Jungkook, Lisa'nın boynunu öperken bir yandan da dişlerini geçiriyordu küçük küçük. Aklını çoktan kaybetmiş, 10 dakika önce kendine verdiği sakin kalacaksın, Jeon telkinlerini çoktan unutuvermeye başlamıştı. Lisa'nın kokusu ayrı bir güzeldi, bir de üstüne kızgınlığa girmiş olması o kokuyu daha etkileyici ve daha yoğun kılmıştı. Şu an asla aklına uymuyor, tamamen içgüdüleriyle hareket ediyordu.
"Bebeğim, çok güzel kokuyorsun."
Lisa aldığı iltifatla sırıtırken bir anda Jungkook'un boştaki eliyle kalçasını sıkması kafasını arkaya atmasını sağladı. Gözleri çoktan masmavi olmuşken tüm ipleri içindeki omegaya bırakmamak için zor duruyordu. Derin nefesler alarak ellerini Jungkook'un ensesine attı ve saçları arasına soktu. Anında yükselen mint kokusuyla ferahça bir nefes çekti içine. Bu kokudan parfüm yapıp hep üstünde kalmasını istiyordu ama zaten o parfüm onundu ve asla üstünden gitmiyordu.
Jungkook'un dudaklarına yönelmesiyle ıslak bit öpüşme başlattılar. Dilleri birbirine karışmışken Lisa ağzında hissettiği kan tadıyla gülümsedi. Jungkook'un onun tadına elbet bakmasını istiyordu ve böyle erotik bir ortamda olması onu daha da yükseltmişti.
Jungkook ağzında hissettiği tatla hırlayarak Lisa'nın dudaklarına asıldı ve çekiştirerek emmeye başladı. Sivri dişleri ortaya çıkmaya başlamıştı ve artık kendini engelleyemiyordu. Lisa, Jungkook'un hızına karşılık veriyorken bir anda pozisyonlarını ters döndürerek Jungkook'un baldırlarına oturmuş, yakalarından tutarak dudaklarını tekrar birleştirmişti. Jungkook aklını başına tam toplayacakken ise Lisa'nın hafif öne kaymasıyla tam kasık bölgesine oturmuş, hissettiği sertlikle inleyerek gülmüştü.
"Siktir."
Jungkook'tan aldığı geri dönüt hoşuna gitmişken artık kendini tamamen omegaya bırakmış, olan biteni izlemeye koyulmuştu Lisa.
"Ah, bebeğim. Ortaya çıkmayalı uzun zaman olmuştu."
Jungkook duyduğu baskın sesle yutkunmuş, ellerini kalçalara atarak sıkmıştı. Üzerinde efsane bir parça vardı ve o aklını yitirmeden edemiyordu. Lisa ellerini Jungkook'un başının iki yanına koymuş, üzerindeki inatçı tavrı belli etmişti. Bir omega olmasına rağmen fazlasıyla baskın ve sertti. Oysa omegalar utangaç, zarif, daha çekingen ve itaatkar olurlardı.
Jungkook hissettiği baskınlıkla sırıtarak kızın ensesinden tuttu ve dudaklarını birleştirdi tekrar. Dişleri birbirine çarpıyor, dilleri aşkla buluşuyor, sanki birer yarıştaymışçasına hızla hareket ediyorlardı. Jungkook üstünlüğün kendinde olduğunu belli etmek için kızı belinden tutup ne olduğunu anlamadan yatağa yatırmış -tabiri caizse gömmüş bile diyebiliriz- üzerindeki tişörtü hayvani bir güçle yırtmıştı. Lisa'nın elleri Jungkook'un tek eline sığmışken onları başının üstüne sabitleyip yukarıdan bir süre güzelini izlemişti.
"Sikeyim. Bırak dünyayı insanoğluna, ben zaten çoktan dünyalar güzelini kendimin yaptım bile."
Siyaha dönmüş gözler arasında masmavi gözlerini gören omega sırıtarak kalçalarını kaldırmış ve konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
l family | liskook
Fanfic[omegaverse liskook texting] Vampir bir Jungkook ve onun ona takıntılı komşusu Lalisa. 210623 by Jiminpatra