Omegaver ne demek biliyorsanız rahatlıkla bu bölümü atlayabilirsiniz.Omegaverse nedir?
Omegaverse ikincil cinsiyetlerin olduğu bir alternatif evrendir. Burda kadın erkek fark etmeksizin herkesin ikincil bir cinsiyeti vardır. Bunlar alfa, beta, omega çoğunlukta. Nadiren de delta, sigma ve gamma bulunur.
Kurt durumu?
Bu evrende herkes kurda dönüşebilirler ama dolunayda çıldırmak gibi durumlar bulunmaz. Kurtların büyüklükleri, hızları ve yetenekleri de türden türe farklılık gösterir.
Türlerin özellikleri?
Alfa= Fiziksel açıdan en güçlü türdür. Genel özellikleri uzun boy, atletik vücut, kırmızı göz, iyi koku alma yetisidir. Sürülerin yöneticileri çoğunlukla alfalardır. Dövüş, savaşma, koruma gibi görevleri vardır. Baskın bir türdür. Hamile kalma olasıkları çok düşüktür ama imkansız değildir. Genellikle omegalarla eşlenirler. Feromonları baskındır. Toplumun %20 sini oluştururlar.
Beta= Fiziksel açıdan en çok normal insana benzeyen türdür. Genel özellikleri ortalama bir fizik, sarı gözler, zeka ve sakinliktir. Sürülerde doktor, öğretmen gibi önemli görevleri üstlenirler ve savaşmayı çok tercih etmezler. Ne baskın ne de pasif bir türdür. Hamile kaladabilir , hamile bırakadabilir. Genellikle diğer betalarla eşlenirler ama başka türlerle eşleşmesinin de bir sıkıntısı yoktur. Feromanları ferahlatıcıdır. Toplumun %70 ini oluştururlar.
Omega= Fiziksel açıdan en narin be güçsüz türdür. Genel özellikleri feminen fizikleri, duygusallıkları , mavi gözleri ve güzellikleridir. Sürülerde daha anaç rolleri üstlenirler ve çocukları büyütme görevi çoğunlukla onlardadır. Pasif bir türdür. Hamile kalma özellikleri yüksektir ama erkek omegalar nadir durumlar da hamile de bırakabilirler. Genellikle alfalarla ya da baskın türlerle eşlenirler. Feromonları tatlıdır. Toplumun %10 nu oluştururlar.
Delta= Alfalardan güçlü tek türdür. Kimsenin baskılayamayacağı fiziksel özellikleri vardır. Genel özellikleri kaslı vücut, inanılmaz bir hız, kuvvet ve mor gözlerdir. Doğum oranı düşüktür ve bir delta her zaman yönetmek için doğmuştur. Deltalar hep liderdir. Baskın bir türdür. Hamile kalamazlar ve herkesle eşelenebilirler. Feromonları çok yoğundur ve herkese diz çöktürebilir.
( Sigma ve gamma hikayede bulunmadığı için açıklamadım.)
Baskın alfa/omega nedir?
Alfalar ve omagalar zaten bir tür olmalarına rağmen kendi içlerinde tekrar ikiye ayrılırlar. Bunlar baskın ve pasiftir. Baskın bir tür daha fazla feromon yayar ve baskın bir türle eşleşmeyi tercih eder. Baskın bir alfa pasif bir alfadan fiziksel açıdan daha güçlüdür. Baskın bir omega ise pasif bir omegadan daha doğurgandır ve genelde daha güzeldir.
Kızgınlık/Rut nedir?
Kızgınlık omegaların ergenlikten sonra geçirdiği bir dönemdir. Her ay tekrarlanır ve omegalar bu dönemde çok yüksek cinsel güdüye sahip olurlar ayrıca feromonları ile etraflarındaki baskın türleri kendilerine çekerler.
Rut da alfaların ergenlikten sonra geçirdiği bir dönemdir. Üç ayda bir gerçekleşir. Ve omegalardaki gibi yüksek cinsel güdüye sahip olurlar. Ayrıca o zamanda sevdikleri bir omega varsa çok korumacı ve agresif olurlar.
Baskılayıcı ve koku gizleyici nedir?
Baskılayıcı genellikle omegalar tarafından kullanılan bir ilaçtır. Ve bu ilaç kızgınlık döneminin alfasız atlatılabilmesini sağlar ve feromonları azaltır. Kızgınlık dönemi dışında ise kendi türünü gizlemek isteyen kişiler tarafından kullanılır ve bu sayede başka bir tür olarak bilinebilir. Genellikle güvende olmayan omegalar kullanır. Fazlası zaralıdır.
Koku gizleyici ise bir ortamdaki kokunun dışarı çıkmaması için kullanılır. Genellikle hastanelerde ve yasa dışı işlerde kullanılır.
Eşleşme nedir?
Eşleşme baskın türler ve pasif türler arasında geçen bir eylemdir. Bir tür söz gibidir. Bir pasif tür ve baskın tür birbirlerinin boyunlarını ısırarak eşlenirler. Bu durum sayesinde karşı türlerin feromonlarından daha az etkilenirler ve birbirlerinin ruh durumları hakkında hep bilgi sahibi olurlar. Eşlenmiş bir türün eşini aldatması halinde bu söz zamanla bozulabilir.
.
.
.
.
Bu açıksa benim kitabımda kullanıcağım omegaverse evrenidir bir kaç farlı şey olabilir. Aklınıza bir şey takıldıysa sorabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Sports Highschool "Skz"
FanfictionBu spor lisesinde her gün bir olay olurdu. Bugün ise Alfa Yang Jeongin, Delta Hwang Hyunjin'in ruh eşi çıktığı için deltanın onu öldüreceğini düşünmeye başlamıştı. . . . Hyunjin x Jeongin Minho x Jisung Changbin x Felix Chan x Seungmin . . . Omegave...