Yine o iğrenç kadının tiz sesiyle uyandım o kadından gerçekten nefret ediyordum gerçi o da benden pek hoşlanıyorsa benzemiyordu .Buraya geldiğimden beri benimle özellikle uğraşıyordu bir şey yapmadığım zamanlarda dahi .Yatağımdan yavaşça doğruldum hemen yanımdaki yatakta duran arkadaşım bella ya baktım uyanmamak için kıvranıyordu her zamanki gibi bur da sevdiğim tek kişi oydu onu zar zor uyandırdım ve birlikte aşağıya yemek yemeye gittik sonrasında hazırlanıp beraber okula doğru yola çıktık. Serviste giderken her zamanki gibi sınıftakilerin dedikodusunu yapıyorduk .Servisten inerken onu gördüm hoşlandığım çocuk andrew o çok tatlı, sarışın, havalı bir çocuktu bana bakacağından hiçbir zaman umutlu değildim Ben esmer yaşıma göre 5 kilo zayıf olan ailesini kaybetmiş yetim bir kızdım beni akrabalarım bile istememiş, hatta bahane olarak benim sinirli ve uyumsuz bir kız olduğumu dile getirmişlerdi .Sırf bu yüzden okulda fazlaca hor görülüyordum .Yetimhane ye kıyasla okulda zorbalığa uğramıyordum, çünkü burada ki çoğu insan annemle babamı benim öldürdüğüme inanıyorlardı ve bu yüzden benden korkuyorlardı .Ben annemle babamı okuldan geldiğim bir gün kanlar içinde yerde buluvermiştim .Çok korkunçtu büyük bir depresyona girdim bu depresyon 1 yıl kadar sürdü hiçbir akrabam beni istemedi. yetimhaneye geldiğimde tatlı bel yanıma geldi ve benimle arkadaş oldu .O ailesini hiç tanıyamamıştı şanssız bir çocukluğu olmuştu .Ben en azından aile sevgisini 16 yaşıma kadar tatmıştım o ise hiç tadamamıştı ona rağmen çok enerjik ,umutlu ve tatlı bir kızdı.3 dersin sonlarına doğru sınıfın kapısı çaldı içeri nöbetçi öğrenci Yetimhane görevlisinin beni almak için aşağıda beklediğini söyledi. Bir anlam verememiştim dersin ortasında beni alıp götürecek kadar önemli olan şey neydi acaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEK
Mystery / ThrillerLARA ,ailesini henüz bir yıl önce kaybetmiş , 17 yaşında genç bir kızdır .Lara bir gün okuldayken garip bir aile tarafından evlatlık edinilir ve aslında evlat edinilmesinin bir tesadüf olmadığını ve ailesini pekte masum olmadığını keşfeder bunun son...