Hellüü bugün ficimin ilk bölümünü yayınlamış bulunmaktayımm.
Fici beğenirseniz lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayınn.İyi okumalarr👋
"Bana Hyunjin'i çağırmanı istiyorum Josef."
"Peki efendim."
Josef Kralın odasından çıktıktan sonra kapıyı kapatıp yavaş adımlarla yürümeye başladı. 3 yıldır bu krallığın muhafızıydı. Ama işini hiçbir zaman istekli bir şekilde yapmamıştı. Bu krallığın gerçek sırrını araştırması için ajan olarak gönderilmişti. Josef'te bu ajanlığa 3 yıldır devam ediyordu ama krallıkla ilgili ne bir bilgi, ne de bir sır bulabilmişti.
Josef Hyunjin'in odasının kapısının önüne gelince kapıyı tıklattı. Kapı uzun bir süre açılmadı. Josef tam gidecekti ki, kapı açıldı.
Kapıyı açan Hyunjin Josef'ı bir anda karşısında görünce şaşırdı.
"Ah, Josef! Nasılsın? Ee bide neden geldin?"
Josef Hyunjin'in bu telaşını çok iyi bilirdi. Genelde krallığa gizlice bir kız sokup, yatağa attıktan sonra bu telaşı canlanırdı. Josef'ten başka krallığın kapısının önünde daha birsürü muhafız vardı ama hiçbiri Hyunjin'in nasıl gizlice krallığa kız soktuğunu bilemediler."Hyunjin şuan seni sorgulamak için kısıtlı zamanım var, o yüzden bu işi sonraya bırakıyorum. Baban seni çağırıyor."
Josef'ın dediklerinden sonra Hyunjin'in yüzü kıpkırmızı oldu. Muhafızlar krallığa kız attığını biliyordu ve Hyunjin babasına söylemedikleri için her zaman şükrediyordu.
"P-peki ben o zaman g-gideyim. Hyunjin'in kekelemesi karşısında Josef yapay bir tebessüm attı.
"Bencede git." Josef arkasını dönüp giderken Hyunjin hızla kapıyı kapatmıştı.
Karşındaki çıplak kızı bırakıp hangi cehenneme gidiyorsun Hyunjin?
"Lana benim şu an gitmem lazım babam beni çağırıyor. Sende üstünü giyinip yatağın altına saklan. Herhangi bir hizmetçi veya muhafız her an odayı basabilir, dikkat et."
Hyunjin Lana'yı yolda öylece yürürken bulmuştu. Hemen yanına gidip yakınlaşmaya çalışmıştı. Lana tabikide hemen Hyunjin'e tutulmuştu.
Bunun sonu hep krallığa götürüp yatağa atmakla bitiyor...
Ee, öyle işte...
Hyunjin odadan çıkıp babasının odasına yol aldı.
Bu evde kameralar varmıydı? Hyunjin buna hiç dikkat etmemişti ve ani gelen düşünce ile götü tutuşmaya başlamıştı. Hemen kafasını yukarı kaldırıp etrafında dönüp kamera aramaya çalıştı ama 1 tane bile kamera bulamadı.
Olsaydı neler olurdu neler...
Hyunjin'in bu düşüncesini bozan şey, bir anda gelen hizmetçisi olmasıydı.
"HYUNJİN!"
"AA TÖVBE NOLUYO KIÇINIZA TEKME Mİ YEDİNİZ?!?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROYAL LOVE |hyunlix|
Adventureİngiltere krallığında doğup büyüyen Hyunjin. Orta gelirli ailede doğup büyüyen Felix. Krallık bir gün İngiltere halkına bir çekiliş hakkı sunar. Neredeyse bütün halk katılır. O yüzden Felix'in ailesi bu çekilişten umutsuzdur. Ama geçim sıkıntısı yaş...