Selamm ficimin 3. Bölümüyle karşınızdayımm. Yazcak bir şey bulamıyorum o yüzden yazımı gene kısa tutçamm. Eğer ficimi beğendiyseniz lütfen oylayıp yorum yazmayı unutmayınn.
İyi okumalar👋👋
Felix'in Anlatımı
Önlerden yer kapmak için tam tamına 4 saat önce gelmiştik. Chris bir yandan bana küfrediyor, Seungmin gidelim ne yapıcaz burda diyor, Minho'da yediği yeni bokunu anlatıyordu. Allah'tan Hyunjin'in güzel yüzünü açıkta görebileceğim için mutluydum.
Aileme çekilişe katıldığımı söylediğimde, her zamanki gibi yüzleri düşüktü. Kazanacağımdan hiç umutları yoktu. Bu yüzden benim de modumu düşürmeyi becermişlerdi.
Evin tek çocuğuydum. 2+1 evde yaşıyorduk. Geçim sıkıntısı yaşadığımız zamanlar çok oldu ama annem ve babam hiçbir zaman pes etmediler. Beni en iyi şekilde okutabilmek için her yönü denediler. Kafede çalıştılar,benzincide çalıştılar,araba yıkamada çalıştılar. Sırf ben iyi yerlere gelebileyim diye dövüldüğü anlar bile oldu. Onlar bana Tanrı tarafından verilen bir armağandı. Bu yüzden her zaman onları güldürme görevimi kendimde hissetmiştim.
"Daha ne kadar burada duracağız pardon?"
Kafamı Chris'e çevirdiğimde can sıkıntısından garip şekillere sokulduğunu fark etmiştim. Bu da benim gülmemi sağlamıştı."1 saat kaldı lan biraz kıçını sık."
Bu cevabım üstüne gelen soru Seungmin'den olmuştu."Dişini sık' olmuyor muydu o?"
Göz devirdim."Felix ve mantıklıca kurulan cümleleri. Öptüm."
"Çok mantıklıcaymış." Dedi Chris bıkkınlıkla.
Yandan bir ses duyduğumda olaydan alakasız yeni yediği boku anlatan Minho'ya çevirdim bakışlarımı.
"İşte sonra 'götümü sil' yazdı. Bende 'nasıl silcem?' yazdım. Sonra 'gel buraya sil' yazdı. Arkadaşlar bu arada siz beni dinlemiyor musunuz?"
Chris ve Seungmin solmuş bakışlarını Minho'ya çevirince ikiside yoo işareti yaptı.
"Götümü yiyin fak yu." Dedi Minho.
"Minho sen bence bidaha bok yeme. Çok saçma boklar yiyorsun çünkü."
"Sen ne anlarsın bok yemekten Hyunjin'e takmış mavi kafa Felix."
Göz devirip saate baktığımda çekiliş töreninin başlamasına yarım saatin kaldığını görmüştüm.
Bir kere Hyunjin'in kokusu nasıl diye merak ettiğim den sosyal medyada kokusuna bakmıştım. Tarifi denediğimde ortaya çıkan kokuyu çok beğendiğim den etrafta her zaman o kokuyla geziyordum. Ve şuanda da etrafımda aynı kokuyu aldığım için etrafıma baktığımda Hyunjin'in kapının önünde insanları geçirdiğini fark etmiştim.
Felix göreve başlar.
"Koşun lan Hyunjin' kapının önündeki insanları geçiriyor."
"Hayır tekrardan çıkıp giremem saraya hem gizli çıksak bizi anında Silivri Hapishane'sine gönderirler mal." Dedi Chris.
Oflayıp tekrardan Hyunjin'i izlemeye başladım.
Yarım saat sonra
Herkes yerini almış, heyecanla çekilişin açıklanmasını bekliyordu.
Bizde dahil.
Kazanırsam ailemin beni nasıl kutlayacağını düşündüm. Onların sevinmesi benim için çok önemliydi. O yüzden modumu düşürmeyecektim. Yanımda 3 arkadaşım vardı, bana destek olurlardı. Zaten bir tek onlarım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROYAL LOVE |hyunlix|
Avontuurİngiltere krallığında doğup büyüyen Hyunjin. Orta gelirli ailede doğup büyüyen Felix. Krallık bir gün İngiltere halkına bir çekiliş hakkı sunar. Neredeyse bütün halk katılır. O yüzden Felix'in ailesi bu çekilişten umutsuzdur. Ama geçim sıkıntısı yaş...