0.3

219 22 16
                                    

💌

Jisung'un Haremi

Lix: seung nerdesin

Seungmin: hoca eşyalarını verdi onları öğretmenler odasına bırakıp hemen iniyorum

Lix: Tmm çabuk ol Chan gitmeden burda ol

Seungmin: Tmm be heycan yaptırma gelicem

Hyunjin salağı: olum o değil de Chan bunun yüzüne bi tane yumruk çalarsa ne yapacaz

Jisung malı: Ben Minho'yu cazibemle oyalarım lix sende Changbin'in aklını çelersin hyunjin sende Chan'e dal Seung zaten o yumrukla diğer tarafa gitmiş olur

Seungmin: Lan vurur mu cidden
Aq vursada ben niye bayılıyor ki o kadar zayıf değilim bende bi tane çakarım

Hyunjin salağı: Laflara bak be
Olum adamdaki kasları görmedin mi hiç
Jisun planı şöyle değiştirelim seung bayılınca Chan onunla oyalanır zaten bana gerek yok siz tetikte olun

Jisung malı: Lan sen Chan'i dövmiceksen biz niye cazibemizle diğerlerini oyalıyoz

Lix: Boş boş konuşmayın be öyle bişey olmaz
Seung sende takma şu gerizekalılar o kafalarından kuruyolar
Çabuk gel teneffüs bitecek

Seungmin: Geldim köşeyi dönüyorum şimdi

💌💌💌

Seungmin hızlı adımlarla okulun arkasına ilerlerken bir yandanda çook sevdiği kuzenine sevgilerini iletmektende geri kalmıyordu

"Teyzemin sıçtığı yüzünden ne hallere düştüm "

Zil çaldığından beri kendisini bekleyen arkadaşını görünce ona yönelmişti. Felix arkadaşının geldiğini görünce duvarın köşesini işaret edip "Tek başına sigara içiyor bende hoca gelir diye gözcülük yapıyorum tam zamanı git konuş hemen" dedi.

"Tamam Lix teşekkürler" arkadaşının omuzuna dokunarak ilerlemeye başlamıştı. Arkasından "Kurtul şundan sonra benim işimi göreceksin" dediğini duymazdan gelsede içten içe 'pezevenklik işini paraya dökmem lazım' diyordu.

Seungmin duvarın köşesinden dönünce Chan'in bakışları ona dönmüştü. Seung'u tanıyordu hemde çok iyi tanıyordu ve buraya sigara içmeye gelmediğine adı kadar emindi.

Seungmin kaşları çatık ağzındaki sigarayla kendine bakan sarışını incelerken yutkunma ihtiyacı duymuştu. Ortam iyice gerilirken daha fazla uzatmamak için sahte bir öksürükle bakışlarını kaçırdı.

"Müsaitsen biraz konuşabilir miyiz?" diye soran tatlı çocukla biten sigarasını bitirip çöpe atmıştı "Olur konuşalım " demesiyle Seungmin'e yaklaşıp dikkatini üstüne vermişti.

Seungmin derin bir nefes alıp "Duyduğum kadarıyla bir ilişkin falan yok sevdiğin biri var mı bilmiyorum ama acaba ilişki düşünüyor musun" stresten terleyen ellerini pantolonuyla silmişti, Chan'in çatık kaşları daha da çatılırken yumruğun canını çok acıtmaması için içinden dua ediyordu.

"Seninle mi?" duyduğu soruyla ne cevap vereceğini bilemezken "Ne?" diyebilmişti sadece.

Sarı saçlarını eliyle arkaya atarken daha çok yaklaşmıştı Seungmin'e, çatışan kaşları düzelmiş ve yüzünde piç gülümsemesi vardı.

Durumun şokunu atlatamadan sırtı duvarla buluşan Seungmin "Chan ben onun için sormadım yanlış anladın ben ku-" İşaret parmağını dolgun dudakların üstüne koyarak susturmuştu tatlı çocuğu.

"Uzatmaya gerek yok ben anlıyacağımı anladım " dediğinde Seungmin de boku yediğini anlamıştı.

Chan artık dibindeydi nefesleri birbirine çarpıyordu. Kendisini izleyen kocaman gözlere bakarak "Evet seninle bir ilişki düşünürüm" demişti.

Bir cevap almadan hayalini kurduğu dudaklara yapışmıştı. Chan gözlerini kapatmış anın tadını çıkarırken Seungmin'in gözleri yerinden çıkacaktı ve bu duruma nasıl geldiğini anlamamıştı bile.

"Gençler hoca bu t- OHAAAAAA"

💌

Eveeeet ficin asıl olayına gelmiş bulunmaktayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eveeeet ficin asıl olayına gelmiş bulunmaktayız

Umarım beğeniyorsunuzdur

Super Kiss Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin