Autor
Kasie WestObsah
Hlavnou hrdinkou románu P. S. Mám ťa rada je Lily. Hodinu chémie si kráti tým, že píše na lavicu slová piesne. Na druhý deň zistí, že v tom ktosi nielen, že pokračoval, dokonca jej na lavicu dopísal odkaz. To je však iba začiatok! O chvíľu si už Lily s neznámym píše celé listy. Delia sa v nich o tajomstvá, odporúčajú si hudobné kapely a jeden druhému sa otvárajú. Lily sa do svojho dopisovateľa zaľúbi, lenže vôbec netuší, do koho je to vlastne taká zaľúbená. Keď sa snaží túto záhadu vyriešiť, príde na to, že láska je jedno veľké prekvapenie.
Štýl rozprávanie
Ja- rozprávanieMoje hodnotenie
Obsah- zaujímavý. Trošku inak je na knihe ako na internete, ale zaujal ma viacej na knihe.
Dej- Je zaujímavý. Je o dievčati, ktoré rado skladá piesne a to bude zápletkou. Hlavná hrdinka nie je dokonalá a dá sa do nej dokonalo vžiť aj keď možno neobľubujete to, čo ona. Hudobnú skupinu, ktorú "miluje" nemá rád takmer nikto, alebo o tom aspoň nevie. Ale je niekto o kom by to povedala najmenej. Tam je zápletka, pretože je tam malý problém, ktorý musí Lily vyriešiť q zmieriť sa s ním. Keď prišlo vyvrcholenie, nemohla som knihu pustiť z ruky, pretože sa tam stalo niečo šokujúce. Síce sa to dalo čakať, ale aj tak to bolo prekvapením.
Celkový dojem- Kniha je... povedala by som, že chválitebná, ale každý má iný vkus. Výborná preto nie, pretože mi tam niečo chýbalo, možno trošku viacej jej rozmýšľania ako sa to stalo a prečo vôbec a či to vie prekonať. Ale inak všetko tip-top!
Odporúčanie
Odporúčam.
Pre milovníkov romance a oddychovým dušiam. Ak váhaš či si máš túto knihu kúpiť, alebo to bude len strata času a peňazí a nestačili ti tieto informácie, napíš mi ;)9/10
-----------Moja prvá kniha od Kasie West - odvtedy od nej čítam každú knihu. Má dobre opísané jednotlivé prvky a postavy nie sú dokonalé. Viem sa do nich vžiť. Majú svoje chyby a o to je kniha lepšia. Je písaná len jedným uhlom pohľadu a tak tam nie je toho veľa prezradeného. Kniha ma očarila. Dala som jej šancu a neľutujem. Kvôli nej som zatiaľ prečítala od tejto spisovateľky šesť kníh (v rátane tejto) a rútim sa na ďalšiu. Takže ak som niekoho odradila tým, čo som napísala na celkový dojem, dvojka je skvelá známka a ak by som napísala, že kniha výborná, všade by som to písala. Pretože každá kniha má svoje čaro a každá je iná. Čítala som ju tri dni a to je veľa na 312 strán, ale popritom som sa musela pripravovať do školy.
Zapisujem si informácie ak si prečítam knihu, že aká bola a ako dlho som ju čítala. A k tejto mám poznámku: "Najlepšia kniha na svete a ..." netreba prezrádzať.
YOU ARE READING
Čítanie po dúškoch
RandomRomantická, teenegerská kniha? Alebo skôr fantasy s romantikou či vraždou na rukách? Tu nájdeš knihy, ktoré môžeš zakúpiť v kníhkupectvách, alebo si ich vypožičiať v knižniciach. ㋡ Tak len smelo do toho!