Taehyung dan...
Babamın dediğine göre kiz isteme işi iptal olmuş.kızın anneanne si ölmüş cenazeye gidicekler miş ve bende bugün alin ile buluşma şansımı yakaladım ah onun Yakut gözleri,kızıl saçları,pembe dolgun dudakları herşeyi ile mükemmel di alinim.
Şuan alin ile buluşacağım avm ye gidiyordum trafik olduğu için kesin geç kalicaktim
Arabanın radyosunda katy Perry çalıyordu.Ben bunları anlatırken AVM nin önüne gelmiştim.
Arabayı bir yere park edip içeriye girdim alin ile terasta buluşacağım yürüyen merdivenler den çıkarken alin i gördüm bir adamla konuşuyordu bu adam bu adam benim en yakın arkadaşım di jungkook.jeon jungkook hatta alin ile beni buluşturan jungkook du.Merdivenler den çıkınca onların yanına gitmeye başladım arkalarından seslenirken...
Jung-
Alin jungkook un yanağından öptü ilk şaşırsam da garip semedim sonuçta alin en yakın arkadaşıydı...
Sonra jungkook uzaklaşmaya başladı ordan bende alin in yanına koştum ve arkadan sarıldım..."Sende kims-tae!"
Beni görünce şaşırmıştı hayır yani neye şaşırıyor ki zaten buluşacaktik
Kollarımı belinden çektim ve onu kendime çevirdim.Dünyanın en güzel kızı nasılsınız bakalım?
Göz devirip yürüyen merdivenler e yöneldi,kolundan tutup kendime çevirdim ve dudağına yapıştım(abi amaç)
Birden geri çekildi ve beni itti."Hey! taehyung ne yaptığını sanıyorsun sen ha!"
İnsanlar bize boş boş bakıyor du bakmakla da haklılar dı bir kız deli gibi bağırıyor du tabi bakarlarAlin abartmadın mı?,alt tarafı sevgilimi öptüm,bunda ne var güzelim?
İşaret parmağını bana sallayarak"KİM TAEHYUNG BİR DAHA BENDEN İZİNSİZ BANA DOKUNURSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"
tatlı krizi yaşanıyordum sinirlenince çok tatlı ve sevimli oluyor du aynı yeontan gibi...
...Aradan bir saat geçmişti, terasta oturup yemek yiyorduk
Bir insan yemek yerken bile güzel olur mu yaAlin
"Ne var?"
Ben evleniyorum!
Aklıma birden geldi ve söylemek istedim her ne kadar o ismini bilmediğim kız ile evlencek olsam da alin ile ikinci hayat yasiyacak tim
"Ne dedin? Evlenmek mı!ben varken mı?kiminle?"
Tanımıyorum zorla babamın işleri yüzünden kötü şans:/
"Taehyung sen tam bir pic sin"
Aşkım benim ne suçum var! Babam-
"Yeter taehyung seni dinlemek istemiyorum!"
Dedi ve masadan kalktı arkasını dönüp giderken geri döndü ve kola mı başımdan aşağı döktü ve geri gitti...
Terasta herkes bana bakıyordu kim bilir ne geçiyordu akıllarından kim bilir ne senaryolar...(biliyorsun madem söylesene kim bilir sonuçta)Masadan kalkıp tuvalete gittim saçlarımı temizliyordum ki birden tuvaleten bir kız çıktı
Bir saniye erkekler tuvaletinden bir kız çıktı kız olduğu yerde donmuş bana bakıyordu bende ona ve birden ikimizde bağırmaya başladık kız koşarak kapıya gitti ve kapının hemen üstünde (kız/erkek yazan yer varya oraya)olan yere baktı ve benim yanıma geldiHey sen!ne bok yapıyorsun burda! burası kızlar tuvaleti!
Ne!?
Ah anlıyorum her erkeğin cinsel ilişki ye ihtiyacı var ama SEN NE BOKUMA KIZLAR TUVALETİNDE SİN HA!
Kızlar tuvaleti mi hah! Bir kere burası erkekler tuvaleti-
Ben konuşurken birden içeri bir ton kız girdi beni görür görmez bağırmaya başladılar
Hayır yani AMK neye bağırıyorsunuz ki!?Ben koşarak tuvaletten çıkıp erkekler tuvaletine girdim
Jini den...
Sapık adam koşarken bir anahtar düşürdü cebinden yere eğilip araba anahtarı olduğunu düşündüğüm şeyi aldim ve işime devam ettim
Yaklaşık yarım saat sırtımı duvara yaslamis kafamı tavana çevirmiş bir şekilde erkekler tuvaletinin önünde bekliyordum ki kapıdan sapık çıktı beni görünce durdu ve kollarını önünde birleştirip sorduNe o beni mi bekliyordun ha!?
Çok konuşma da al şunu!
Araba anahtarı ni elimde sallarken...
Adam şaşkın şaşkın anahtara baktı ve üzeri ni ardı kafasını bana çevirerekHey!seni maymun nereden buldun onu!
Diyerek anahtarı elimden almaya çalıştı ama anahtarı geri çektim
Yada~baksana bir senden bir şey isteyeceğim!
Ne var? Ne söyle!
Ellerimi çırpıp gülümsemeye başladımöhöm öhöm e-evet beni bırakır mısın acaba
Tek kaşını havaya kaldırıp sordu.Nereye?
buna karşılık göz devirip konuştumTahtalı köye! nereye olabilir evime tabiki
Tamam hadi gidelim
(İki saat anlata miycam)
Jini den...Eve gelmiştik ben arabadan indim ve ona seslendim
Hey sapık gel de bir çay iç
İmmmh çay sevmiyorum
Kahve?
Onuda!
İyi ozaman kola iç,sabah pek içe memiş gibiydin ha?
Dedim gülerekDalga geçme Maymun!,zaten gönlünü nasıl alicağim bilmiyorum!
Ah!hadi gel sana yardım ederim
Gerçekten mi?
Kafa salladımHelal olsun sana maymun!
....
Bitti hikaye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Taehyung İle Hayal Et ~Kötü Şans Kaderi Birleştirir~
AléatoireMasadan kalkıp tuvalete gittim saçlarımı temizliyordum ki birden tuvaleten bir kız çıktı Bir saniye erkekler tuvaletinden bir kız çıktı kız olduğu yerde donmuş bana bakıyordu bende ona ve birden ikimizde bağırmaya başladık kız koşarak kapıya gitti v...