~Chapter 1~

18 2 0
                                    

Το δωμάτιο μύριζε σαν ανθισμένες καμέλιες και η κοπέλα διάβαζε ήσυχα το βιβλίο της σε μια γωνία. Ήταν  κουρασμένη από πολλά πράγματα και έτσι αποφάσισε να περάσει την ώρα της ενασχολόντας τον εαυτό της με ένα από τα πιο αγαπημένα της χόμπυ και μετά ίσως θα κοιμόταν.

Αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο, μέχρι που η φωνή της μητέρας της αντήχησε στο δωμάτιο.

"Λίλι, έφτιαξα τσάι. Έλα κάτω, η φίλη σου η Στέισι είναι επίσης εδώ." Είναι αλήθεια ότι η Λίλι κάλεσε τη Στέισι και ήταν χαρούμενη που ερχόταν η φίλη της, ωστόσο ήρθε πολύ σύντομα.

Η Λίλι πήρε μια ανάσα και κατέβηκε κάτω για να καλωσορίσει τη φίλη της. Η Στέισι είχε ένα πολύ κουρασμένο, σχεδόν εκνευρισμένο βλέμμα και η πρωταγωνίστριά μας έβαλε τα δυνατά της για να της φτιάξει τη διάθεση. Προφανώς δεν τα κατάφερε. Η διάθεση της Λίλι, επίσης, δεν ήταν καλή, αλλά βλέποντας έτσι τη φίλη της έκανε τη δική της χειρότερη.

Η μητέρα της Λίλι, χωρίς να θέλει να τους ενοχλήσει, έριξε το τσάι σε μερικά όμορφα κλασικά φλιτζάνια και βγήκε από το δωμάτιο. Τα κορίτσια τα πήραν και κάθισαν να κουβεντιάσουν και να πιούν. Η φίλη της πήγαινε πάντα στο σπίτι της όταν είχε κάτι ενδιαφέρον στα όρια του κουτσομπολιού να πει. Καθώς ξεκινούσαν τη συνομιλία τους, η Στέισι ως συνήθως άρχισε να μιλάει και μοιράστηκε όλα όσα ήθελε. Επίσης ως συνήθως η Λίλυ άκουσε τα πάντα και στο τέλος μοιράστηκε τη γνώμη της. Αυτό συνέβαινε πάντα. Η Στέισι μιλούσε και η Λίλι άκουγε, όχι το αντίστροφο, δεν είχε εξάλλου ενδιαφέρουσα ζωή , ή τουλάχιστον έτσι πίστευε η φίλη της. Η Λίλι δεν ενοχλούνταν όμως που είναι έτσι τα πράγματα. Δεν πέρασε πολύς καιρός μέχρι που η φίλη της βαρέθηκε και ήθελε να φύγει. Πριν το κάνει όμως είχε μια πρόταση.

"Lily ξέρεις.. σκεφτόμουν, υπάρχει ένα πάρτι κοντά και μάλλον θα πάω, θες να έρθεις;"

Στη Λίλι άρεσαν τα πάρτι, αλλά δεν είχε τη διάθεση. Η φίλη της όμως την κοίταξε σαν κουτάβι και την έφερε σε πολύ δύσκολη θέση να πει όχι. Τότε, απάντησε ήρεμα:

«Εντάξει, θα ετοιμαστώ...», η Στέισι ήταν πολύ χαρούμενη που μπορούσε πάντα να βασιστεί στη φίλη της ενώ ήταν μεθυσμένη σε τέτοιες καταστάσεις στα πάρτι. Η Λίλι ανέβηκε πάνω και έπρεπε να διαλέξει ένα φόρεμα για το πάρτι, ειλικρινά δεν ήξερε τι είδους εντύπωση ήθελε να περάσει στους άλλους. Σίγουρα είχε τρεις επιλογές στο μυαλό της.

(Τώρα είναι ώρα να διαλέξετε, ανάλογα με το τι θα απαντήσετε οι περισσότεροι από εσάς, το μέλλον του πάρτι θα αλλάξει ανάλογα).

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love from a distance (διαδραστικό βιβλίο, Stray Kids fanfiction)Where stories live. Discover now