İnk anlatıyor:
1 hafta doldu o gün bu
gündü.Error,Cross,Dream,Blue ve ben kalkmış şelalede toplandık çok erken kalkmıştık.Saat
04:07 aslında evet gece kalktık.Error:Kodlara daha fazla bulaşmadan plan yapalım.
Şuan gergin değildik aksine sakindik çünkü onlar daha uyanmamıştı.Ama şu an asıl komik olan Cross'un sürekli Dream'a bakıyor olması.Ben sadece etrafa bakıyordum.
İnk bir anda Error'a baktı
Error'u bana bakarken yakaladım
Error aniden kafasını akan şelale'ye çevirdi
İnk:Error bana mı bakıyordun?
Error:Neden sana bakayımki?
İnk:Gördüğümü söylüyorum.
Error:Kendine gözlük alman lazım.
Ah Error,konuyu bir şekilde akıl vermekle bitirebiliyor.Eh haliyle artık arkadaş sayılırız (İnk derin nefes alır)
Error İnk'e bakmaya devam ediyordu.
Dream:İnk,Daha kaç saat var?
Error:5 saat var.
Dream:Sen İnk misin?
Error: Aynı şey işte ne fark eder ki?
Dream:Pardonnnn? İnk tatlı sende acı gibisin ikiniz birbirinize zıtsınız.
Error:ne güzel.
Error kafasını yukarı kaldırıp gözlerini kapattı yüzünde güzel bir gülümseme vardı İnk ise ona odaklanmıştı
Ben düşünüyordum ne yapsak onlara bir anda saldırsak hikaye sıkıcı olur hmhnnamnamnammmmmm buldum hehehe
İnk:Hadi Underfell'e gidelim.
Ben fırçam ile bir portal açtım ve herkes ile içeri girdim.
Error:Eminim ilk outhertale'a saldıracaklardır
Cross:Biz her ihtimale karşı gruplara ayrılalım.
Dream:Kaç kişilik?
Cross:herkez 2 kişi olarak ayrılsın bir grup 3 kişi gitmek zorunda
Blue bizimle gelsinBlue:eehhh pekiiiii
Herkes:Tamam!
Yeniden fırçamla 2 tane portal açtım biri outhertale diğeri ise Dreamtale Dream ve Cross gittiler Error ve ben ise tek başımızaydık.
Error:Ahgg ink bundan nefret ediyorum.
İnk:ne? neyden bu kadar nefret ediyorsun?
Error:İstemediğim olayların dönmesinden,herşeyi herkesten daha sonra öğrenmem,uzun süre yürümek,terlikle yürümek,sürekli yaratman..bundan nefret ediyorum.
İnk bir süre sessiz kaldı..
İnk:Benimde nefret ettiğim şeyler var hmm.
Error:sen hep pozitifsin neyden nefret ediyor olabilirsinki sen yaratıcısın?
İnk:Yalnız olmaktan,yoketmenden,evde kalmak,evde uzun süre kalmak,hiçbirşeyi bana sormamaları..bende bunlardan nefret ediyorum.
Error:Bu çok birşey değilmiş.
İnk:Bana göre kötü ve zor.
Bir süre daha yürüdük bir şey aramıyormuş gibi.Bir süre sonra orda dikilen horror,Nightmare,Killer ve Dust vardı..
Nightmare:vayy vayy vayyy birileri sabah yürek yemişte kendine bir sevgili yapıp geziyor.
Ben zaten rengarenk olmuştum Error ise kuzarmasına rağmen yüz ifadesi hiç değişmemişti
Killer İnk'e doğru atıldı kemik ile vuracaktı.Error bir anda İnk'in önüne geçip onu korudu bir kemik orta boyda çizik atsa bile bunu umursamamıştı.
Aniden gelen sosyal anksiyete gibi oldu korktum ve onlarda bir kaç adım adım geriye attım Error beni..korudumu?
Error anlatıyor:
İnk arkamdaydı çok tatlı gözüküyordu.Killer'in benden daha güçsüz olduğunu hatırlamamla içim birazda olsa rahatladı.İnk havaya fırladı killerin yüzüne bir fırça darbesi yapmıştı.Killer biraz arkaya doğru gitti.Nightmare gaster blaster saldırısı yaptı.Nightmare'in oradaki ışıktan gözleri kamaşmıştı.
İnk'e baktım İnk ise telefondan Cross Blue ve Dream'i çağırıyordu.
Bende Nightmare hazır bir şey göremiyorken ipler ile onu sardım ama horror bana baltası ile saldıracaktı killer'e ink baktı bende horror'a kemik saldırısı yaptım dust orada yoktu.
Error:Dust ortalarda yok ha?
Nightmare:sence konuşmak için doğru bir zaman mı seni salak herif!
Horror beni kolumdan yaraladı.
Cross:hey dostum biz geldikkkkk!
Bir anlığına mutlu oldum ink de öyle.
Nightmare iplerime bağlıydı sonuçta o lanet olası ipler kopmuyorlar bu da aslında iyi birşey.Horror bize doğru saldırmak yerine ipleri kesmeye çalışıyordu.Heh çok bekler..
Error:Hey ah Horror! boşuna uğtaşma o iplerin koptuğunu bi ihtimal rüyanda falan filan görürsün.
Horror bunu duyduğu anda üstüme atıldı lanet baltası ile zarar vermeye çalışacaktı.Ama o sırada Nightmare'e olan iplerin şeklini değiştirip onu yarasa pozisyonuna getirdim İnk'e çaktırma dedim ses çıkarmadan Cross kendini killerdan korumaya Blue ve Dream'de Dust'un icabına bakıyordu(bu hikayede Dust Blue'e aşık değil ve ortalarda yokken nasıl çıkıyor izle mucizeyi)
Killer:Sonun geldi galiba Windows ha?
Error: sen öyle san.
Killer Cross'tan kurtulup İnk'e doğru atlamıştı...
REKLAMLARRRRRR➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Özür dilerim en baştan bu hikayeye yakın zamanda devam edeceğim zaten ama bir okuyun dedim bana fikir veririrseniz çok sevincem ama merak etmeyin bütün hafta bunun için değildi önceki günler ✨üşengeçlik✨Şimdilik(647)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dostluk Değil (Errorink)
FanfictionKaranlık ile ışığın bir araya geldiğini düşünün...