(şarkıyla okumanız tavsiye edilir💜💋)
"Tebrik ederim arkadaşlar! Hepiniz
kareografiyi kusursuz bir şekilde hallettiniz . Sizi azarlamak için ufacık nedenim bile olmadığına göre erkenden evlere dağılabiliriz. Yarında başlık şarkısının kareografisini çekeceğiz , güzelce hazırlanın. Bu sefer fazlasıyla zorlanacağız"Hoseok'un bu sözüyle herkes toparlanmaya başladı. Bu comeback dönemini çok yoğun geçiyordu. Herşeyin mükemmel olması gerekiyordu. Kusur kelimesi sözlüklerinden çıkmıştı.
İnanıyorlardı, mükemmel bir comeback olacaktı, hepsi emeğinin karşılığını alacaktı, bangtan yine hayal kırıklığına uğratmayacaktı...
Tabii kötü sürprizlerle karşılaşmazlarsa
" Hobi, Yine ne düşüncelere daldın ?" Yoongi'nin sıcak sesiyle Hoseok düşüncelerinden sıyrıldı.
"Oh, yoongi hyung. Hiç birşey . Geri dönüşümüzle alakalı, bilirsin"
"Anlıyorum. Hoseok."
"Efendim hyung?"
"Hazır pratikler bitmişken, biraz konuşabilir miyiz?"
" Tabii ki hyung , ne hakkında konuşacağız?"
" Burada olmaz Hoseok, çok kalabalık. Gel stüdyoya gidelim." Yoongi hızlıca dans pratik salonunda ki bütün çalışanlara acı çeke çeke ölmelerini istiyormuşcasına göz gezdirdirirken konuştu.
Hoseok'un kolundan tutarak hızlıca stüdyoya sürüklerken Hoseok Yoongi'nin ona aşk itirafı yapmaması için Tanrı'ya yalvarıyordu. Yoongi'nin ona karşı ilgisinin olduğunu az buz tahmin edebiliyordu çünkü Yoongi özellikle son birkaç aydır çok belli ediyordu. Kayıt yaparken , dans ederken, stüdyoda çalışırken. Yoongi'nin gözleri her daim onun üzerindeydi. Ama bu ilgi ve sevgi Hoseok'u mutlu etmekten ziyade fazlasıyla rahatsız ediyordu. Yoongi'de hoşuna gitmeyen tuhaf bir şeyler vardı, bazen gerçekten ürperiyordu. Hoşlanmıyordu ondan, aşık değildi Yoongi'ye . Yoongi onun iş arkadaşı , sırdaşı, mezara kadar birlikte olacağı kardeşiydi. Daha ileri gidemezlerdi .
Hoseok yine derin düşüncelere dalmışken yoongi'nin bağırış sesiyle kendine gelmişti .
"Çıkın hemen!" Hoseok'u arkasına alırken kükredi.
"E-efendim bizden burayı yarın için hazırlamız isten-"
"SİZDEN NE İSTEDİLER SİKİMDE DEĞİL! DERHAL ÇIKIN DEDİM SİZE ! DEFOLUN!"
Çalışanlar kaçarmışcasına stüdyodan ayrıldılar. Yoongi sinirle kapıyı çarpıp arkasını döndüğünde karşısında en az onun kadar sinirli bir Hoseok görmeyi beklemiyordu .
"Neden insanlara bağırıyorsun?! Ne yapmaya çalışıyorsun hyung?! Nazikçe rica edebilirdin!"
"Seni üzmelerini istemedim hope. Kızma bu kadar. Özür dilerim seni kırmak istememiştim." Sesi Hoseok'un sesine nazaran çok sıcak ve Şevkatliydi.
"Hyung ne saçmalıyorsun sen? Onlar beni neden üzsünler Tanrı aşkına.? "
"Üzerler hope üzerler, ama merak etme ufaklık, ben seni her zaman koruyacağım. Kimse değil sana zarar vermek , senin yüzüne bakmaya dahi cesaret edemeyecek!" Sevgi dolu bir sesle başlayıp hırslı ve sinirli bir sesle bitirmesiyle Hoseok irkilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An Unhealty Obsession | Sope
FanfictionMin yoongi'nin Jung Hoseok'a duyduğu saplantılı sevgi, elbette beraberinde büyük acıları, vahşeti ve entrikayı da getirecekti.