Şarkıyla okumanızı tavsiye ederim ♥️💋
"Min yoongi! Ne yaptığını
zannediyorsun sen? Sokak serserisi mi oldun başımıza ha! "Yoongi stüdyosunda keyifle hoseok'unun şarkısı olan blue side'ı dinlerken hoseok'un odayı basıp bağırmaya başlamasıyla ürkerek sandalyesinde hopladı.
"Hoseok? Neler oluyor, Ne serserisi?"
"Aptal numarası yapmayı kes! Gördüm yeonjun'un halini. Çocuğun ayağa kalkacak hali kalmamış. Sen yaptın değil mi! Bugün seni iki tane iri yarı adamla konuşurken gördüm ve neye hikmetse bu adamlar tamda yeonjun'un tarif ettiğine uyuyor!"
Yoongi yüzünde hiç bir ifade olmadan Hoseok'u dinledi. Hoseok konuşmayı bitirince gülümseyerek yerinden kalkıp ona doğru yaklaştı.
"Düşündüğümden daha zekisin sevgilim. Ama hala çıkma teklifimi kabul etmeyecek kadar da aptalsın."
"Boş boş konuşmayı kes! Söyle,neden yaptın bunu?" Tekrar ciddileşti Yoongi. Hoseok'un dibine kadar gidip boğuk bir sesle konuşmaya başladı"
"O gördüklerimden sonra sana sarılan kollarını kırmadığım için şükür etmeli. Görmedin mi nasılda sıkı sıkı sarıldı sana. Bugün sarılan yarın öpüşürde!"
"Hyung saçmalama, onlar bizim kardeşimiz, ailemiz sayılır!"
"BENİM TEK AİLEM SENSİN JUNG HOSEOK!"
Yoongi'nin bağırışıyla ürktü hoseok. Bu adamın içine ne zaman su aygırı kaçacağı da belli olmuyor diye düşünürken yoongi tekrar konuşmaya başladı.
"Eğer biricik kardeşlerini bu kadar düşünüyorsan benimle sevgili olma fikrini bir kez daha değerlendirebilirsin deği-"
"Değerlendirecek birşey yok. Sana aşık değilim. Aşık olmadığım birisiyle sevgili olmak zorunda da değilim."
"Keyfin bilir Hoseok. Dediğim gibi bana er ya da geç aşık olacaksın. Bende o zamana kadar kafama göre takılırım" Şeytanice sırıtarak cümlesine devam etti.
"Bugün yeonjun, yarın Beomgyu, evvelsi gün Namjoon, Taehyung , Jimin . Hala mı akıllanmadın ? Ailen-"
"YETER ARTIK! BENİ AİLEMLE, ARKADAŞLARIMLA TEHDİT EDECEK KADAR DÜŞTÜN MÜ CİDDEN?"
"Evet." Yoongi'nin hiç tepki vermemesi durumu daha da korkutucu hale getirirken Hoseok korkuyla göz yaşları akıtmaya başlamıştı.
"Y-yoongi lütfen, yalvarırım vazgeç şu işten, i-insanlara zarar verme. Lütfen hyung, l-lütfen"
Hoseok hüngür hüngür ağlıyordu. Yoongi karşısında ki adam başkaları için ona ağlayarak yalvarmasıyla sinirle solumaya başlamıştı.
Nasıl başka insanlar için ona yalvarırdı, nasıl bir başkası için hüngür hüngür ağlardı?! Nasıl yoongi hariç bir başkasını düşünürdü...
"Jung hoseok! Derhal ağlamayı kes yoksa şu an yalvardığın şahıslara olacaklardan ben sorumlu değilim!"
Hoseok duyduklarıyla hızlıca göz yaşlarını silmeye başladı. Bir yandan göz yaşlarını siliyor bir yandan da kendini durdurmaya çalışıyordu.
Güç bela durduğunda gülümsedi yoongi . Yavaşça yanına gidip sarıldı ona.
"Akıllı bebeğim benim. Özür dilerim seni ağlattığım için . Özür dilerim meleğim."
Bunları söylerken saçlarına öpücükler konduruyordu ve bu Hoseok'u iğrendiriyordu. Onu tekrar sinirlendirmemek için sesini çıkarmasa da bu anın bir an evvel son bulmasını diliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An Unhealty Obsession | Sope
Hayran KurguMin yoongi'nin Jung Hoseok'a duyduğu saplantılı sevgi, elbette beraberinde büyük acıları, vahşeti ve entrikayı da getirecekti.