《~》

36 4 3
                                    

Junkook odasında dinlenirken bir telefon geldi. O kadar çok yorgundu ki  kim olduguna bakmadan telefonu hemen sessize aldı. Bir daha,bir daha ve bir daha çaldı telefon.Junkookun sabrını sınıyorlardı.

En sonunda telefonu açıp "ne var" diye bağırdı."merhaba" dedi birisi şu an junkook bunu düşünüyordu. Acaba bu kimdi?"Jeon Junkooklamı görüşüyorum" dedi Adam o gür sesiyle."evet , benim " dedi . "Sizinle önemli bir konu hakkında konuşmam gerekiyor" dedi."Tabiki ne sorun vardı ?" Bunun üstüne Adam " malesef az önce  hastanemize kaldırılan Park Jimin trafik Kazası sebebiyle hayatını kaybetti.

Junkooka birşeyler oldu. Telefon elinden düştü, gözünün önü karardı. Telefondan sesler geliyordu " bayım oradamısınız? Sesler kesildi.

Ardından junkook " hangi Hastane?"
Diye bağırdı."bayım hastanemiz ... hastanesidir. " " tamam." Dedi ve kapıyı açıp motoruna bindi. Tam o sırada bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu, şimşekler çakıyordu. Yolda giderken junkook sayıklıyordu."ölmedi, ölmedi..."

Ve hastaneye vardı.Önüne gelen ilk doktora "park Jiminin yakınıyım." Dedi.
"Evet az önce telefonda konuştuğum sensin  demek. " junkook kafasını salladı. Artık ayakta duramadı ve çöktü. Tam o sırada park jiminin cesedini getiriyorlardı.

Junkook ayağa kalktı ve gelenlere doğru koştu."nereye götürüyorsunuz?" Dedi ağlayarak.
Doktorlar ise "onu karşı binadaki morga götüreceğiz lütfen önümüzden çekilin." Junkook koşarak onların peşinden gidiyordu.

Ve doktorları durdurup yağmurun altında cesedin üstündeki örtüyü açtı.
Tek kelime etmedi yutkundu.
Jimin'e bakıp ona son kez sarılıp son kez öptü onu.Ona son kez "SENİ ÇOK SEVIYORUM " diyerek hıçkırıklara boğuldu.

Ve sonra kendisini hissetmedi hissedemedi...

Değerli okuyucularım bugünlük bu kadar 2. Bölümü yarın sizlerle buluşturacağım. SAĞLICAKLA KALIN...

Aşkın Terapisi~ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin