《onu üzmeyin》

18 1 1
                                    

Etraf karanlıktı,hiç birşey hissetmiyordu.Gözlerini açtı ve etrafına baktı.  Yanlız olduğunu anladı. Ve junkook yanlızlıktan çok korkardı. Bu durumdan dolayı çığlık attı.
Aniden odaya iki hemşire girdi ve junkook'un neler yapmaya çalıştığına bakıyorlardı.Junkook, koluna takılan sakinleştirici serumu çıkartıyordu.Ve bunun üzerine her iki hemşirede junkook'u engelliyorlardı. Ve birden ayağa kalktı koştu, hemşireleri arkasında bıraktı. Koridorda koştururken etrafına sürekli bakınıyordu.

Sanırım bu aradığı kişi jimin'di. 
Ve koridoru bitirip karşı binaya geçti .
Amacı morga girmekti.
Ama buna izin vermeyeceklerdi .
Ama junkook morga doktor kıtafetleri ile girmeyi düşünüyordu.
Karşısına çıkan ilk odaya girdi ,burası laboratuvardı. Masanın üstündeki önlükleri alıp bir çırpıda giydi .
°•▪¤♡°•▪¤♡°•▪¤♡°•▪¤♡°•▪¤♡°•▪¤♡

Ve odadan çıktı.Birer doktor gibi davranıyor du . Sonra hemen yanındaki odayı gözüne kestirdi. Burası morg'tu hemen kapıyı açıp içeri daldı. Sıra sıra tüm cesedleri açmaya başladı. İçi acıyordu, dayanamıyordu.
Bir cesedi daha açtı ve o karşısındaydı. "Seni çok SEVIYORUM Sen ölmedin halen yaşıyorsun kandırıyorlar, evet beni kandırıyorlar" ellerini tutuyordu. Alnına bir öpücük kondurdu .
Ağlamıştı, ama geri dönemeyecekti.
Dayanamayıp kalktı oturduğu yerden 
Ve diğer cesetlere "onu üzmeyin olurmu?"diye seslendi.
°•▪¤♤°•▪¤♤°•▪¤♤°•▪¤♤°•▪¤♤°•▪¤♤

Odadan çıktı. Üstünü degistirdi ve aynı yerine koydu kıtafetleri.
Sonra eve gitmeye karar verdi.
Sokak başında taksi durdurup taksiye atladı. Taksiciye adresi verip kafasını cama yasladı ve düşündü. "Acaba onsuz nasıl yaşayacağım,acaba Bundan  sonra nasıl bir hayatım
Olacak..."bu düşünceler onu üzüyordu.Fakat istemsizce düşünüyordu . Eve varmıştı, asansöre bindi ,kapıyı açtı ve bir "ohh" çekti.
Kendisini hemen yatağa attı,dinlenmesi gerekiyordu.
Ve geleceği düşünürken birden uyuya kAldı°•○▪¤♡

Sevgili okuyucularım bugünlük bu kadar 3. Bölum yarin sizlerle birlikte sunacağim.
"Muck"öptüm😗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Terapisi~ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin