Bismillah diyerek başlamak istiyorum.
Her ne kadar yazmayı sevmesem de işkence olacak kitapta -_-
Smut da anca 1/2 bölüm de falan olur.Seme: Minho (Vay be Allah Allah)
Uke: Jisung (Ciddi olamazsın)
Kitap kapağını daha belirlemedim haberiniz olsuuunn
İyi Okumalar 💜
****
HJS'DAN
"Anne, neden evde küçük kardeşim varken ben markete gidiyorum! Bu sefer de o gitsin." diye sızlandım anneme. Ben Han Jisung ve evde küçük kardeş olmasına rağmen markete gönderilen bir ortanca garibanım. Jisoo 15 yaşındaydı ve bence markete gidebilirdi, tabi zahmet olmazsa (!). Ablamda evliydi zaten. "Olmaz oğlum. Bak geç oldu zaten Jisoo gidemez." dedi annem. Ofladım ve hırkamı aldım.
"İNŞALLAH MAFYA KAÇIRIR BENİ DE, GÖRÜRSÜNÜZ HIH" deyip evden çıktım. Market buraya 5 dakikalık uzaktı. Adımlarımı hızlandırarak yürüdüm. Şansıma market kapalıydı. İçimden sabır çektim ve bakkala doğru yürüdüm. Bakkalda da ekmek kalmamıştı. Bugün neler oluyordu?
Oflayarak eve dönmeye başlamıştım ki yan sokaktan bağırış sesleri geliyordu. Umursamayıp gidecektim ama çok merak etmiştim. Yavaşça sesin geldiği sokağa baktım. Bir adam vardı ve bağıran adamın karnına defalarca bıçak saplamıştı. Şaşkınca ağzımı tuttum. Aksi hâlde çığlık atacaktım. "N-No-Nolur y-apmayın e-e-efendim" dedi karnını tutan adam. Katil ise kahkaha atmıştı. "Son sözlerini söyle" dedi katil. "Geber git eşek oğlu eşek." dedi yatan adam.
Katil ise susturuculu silahını çıkarıp tek seferde adama sıktı. Ben ise ağlıyordum. Ağzımı tutuyordum ama yanlışlıkla ağzımdan bir hıçkırık çıktı. Katil hemen buraya baktı. Ben ise binanın arkasına saklandım. Bir süre sonra katile bakmak için dönmüştüm ki ölü adamdan başka kimse yoktu. Yatan adamın yanına gidip nabzını kontrol ettim. Atmıyordu. Ağlamamı sürdürürken "Eee katil nerede?" dedim. Arkamda bir nefes hissetmemle buz kestim. "Beni mi arıyorsun?" dedi sırıtarak.
"Evet" dedim ve kaçmaya başladım. Bir yandan bağırıyordum bir yandan da tüm gücümle kaçıyordum. 2 sokak boyu koştum. Daha fazla gücüm kalmamıştı. Ayağım taşa takıldı ve yere düştüm. Gözlerimin doluluğundan hiçbir şey göremiyordum. Ayağım da burkulmuştu. Adam kolumdan kavrayıp tek hamlede ayağa kaldırdı beni. "Çok korkaksın ve korkakları çok severim." dedi ve psikopatça gülümsedi.
Birden araba geldi. Adam beni içeriye soktu. Ben bağırıyordum o ise bağırmamı dinliyordu. "Sus" demiyordu. Ağzımı kapatmıyordu. Sadece beni dinliyordu. "Sadece buna böyle bağırıyorsan yatakta nasıl bağırırsın acaba" diye mırıldandı. Ben ise dua ediyordum.
Çıkmadan önce keşke öyle demeseydim. Başıma geldi ve bu katil beni çiğ çiğ yiyecekti. Belki tecavüz eder atardı, belki işkence edip öldürürdü, belki direkt kafama sıkardı. Bunu bilemezdim. Tek bildiğim buradan sağ çıkamayacağımdı...
***********
Hellü ben geldim.
Bir_Stay_Iste kuzumun isteğii
İyi okumalararrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRİMİNAL √ minsung
FanfictionHan Jisung, o gün ki gördüğü katille asla karşılaşmamayi dilerdi...