wakanda

15 1 0
                                    


~🖐🏻🤝🏻

Gözlerini öyle sıkıca kapamıştı ki karşısında ki parlak kara postun bir anlığına üstüne atlayacağını ve tam ormanın göbeğinde hayatının son bulacağını düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerini öyle sıkıca kapamıştı ki karşısında ki parlak kara postun bir anlığına üstüne atlayacağını ve tam ormanın göbeğinde hayatının son bulacağını düşünüyordu.  Arkadaşlarına uyup gecenin en geç vaktinde vahşi hayvanlarla birlikte olacağına, tam şuan yatağında huzurla uyuyor olabilirdi.

Evet tam şuan sırf merak yüzünden ormana dalan kim taehyung'un kendisi yerde karşısında sanki bir kral gibi hizmetkarına aşağılarcasına bakan bir kara panter vardı. Küçük bir taşa takılıp yere düşmesiyle bozguna uğramış, ne yapacağını bilemeden sadece hayvanın gözlerinin içine bakıyordu.

Panter altın sarısı gözleriyle taehyunga aksam yemeği olarak bakarken, bir adım daha attığında arka çalılıkların arkasından bir çıtırtı duymasıyla kulaklarını sesin geldiği yöne vermişti. Taehyung daha ne olduğunu anlamadan panterin üzerinde ki ilgisini kaybettiğini görünce derin bir nefes vermiş, gözleri sadece panteri takip ederken önünde ki koca panterle aynı tüy renginde ki genç bir adamı görmeyi asla beklemiyordu.

Gözleri karanlıkta gelen kişiyi tam olarak seçip, göremese de onun genç olduğunu ayın ışığın altına geçmesiyle anlamıştı. " wakanda oğlum o yemek değil, buraya gel."  Dediğini işitmişti yabancının. Önünde ki hayvan bir an olsun beklemeden onu dinlemiş hızla yanına gitmişti.

Taehyung cidden şaşırmış karşısında ki bedene ne diyeceğini bilememişti. Ne demeliydi ? Teşekkür mü etmeliydi yoksa bu koca vahşi hayvan senin mi demeliydi ya da gecenin bu saatinde kendisiyle aynı sebeple burada olmayacağına göre ne aradığını mı belki de kim olduğunu da sorabilirdi.

Neyse ki, karşısındaki yabancı kendisinden önce davranmıştı.

Pantolonunu baldırından tutup biraz yukarı çektikten sonra çömelip wakanda isimli panterin postunu okşamasıyla kafasını taehyunga çevirmişti.

" gece gece arkadaşlarınla yürek yediniz sanırım, buralar bu saatlerle güvenli değildir. Wakandaya denk geldiğine şükret."

Taehyung önce şaşırmış, ardından alayla gülmüştü ne yani bir nasılsın diye sorması gerekmiyor muydu? Yaralanmış olabilirdi veya birinin akşam yemeği...

" iyiyim ben teşekkürler sorduğunuz için !? Hem bir panter tarafından kıstırılmam da ayrı bir konu hem de arkadaşlarımla geldiğimi nereden biliyorsunuz ki ?"

Yardım bile alamazken en sonunda yerden kendi başına kalkmaya çalışırken, yabancı genç wakandayla gidiyordu.

Şaşkınlıkla ağzını aralayan taehyung, olduğu yerde kala kalmıştı.

" hey!! Nereye gidiyorsun? İnsan bir yardım falan eder, arkadaşlarımın nerede olduğunu biliyorsan söylesene bekle beni "

Genç adam onu dinlemeden ilerlemeye devam ederken, taehyung bu sefer onun koşarak ona yaklaşmaya çalışmıştı. Yanında ki panter kafasını çevirip ona hırlarken biraz gerilsede başka çaresi olmadığı için bu durumu es geçmek kolayına kaçmıştı. " arkadaşlarımı nerede gördünüz ? " cevap yoktu. Yine sormuştu ve yine sessizlik tek cevap olurken biraz ilerledikten sonra ağaçların seyrek olduğunu alana geldiklerinde genç adam durmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

je t'aime | Vmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin