💃

122 9 6
                                    

Beni kimin durdurduğunu görmek için döndüm ve Lexi idi. Lexi'yi bebekliğimden beri tanırım, o benim kız kardeşim gibiydi.

"Sarah? Merhaba! Nasıl yani nasıl buradasın? Neden buradasın?" Sözleri üzerine tökezledi.

"Lexi aman tanrım seni çok özledim." deyip sarıldım

"Ben de seni özledim." . "Ah, çok büyümüşsün ve güzel olmuşsun!"

"Bunh bana sen mi söylüyorsun! Cassie nerede?"

"Bilmiyorum, büyük bir kavga ettik ve o arabadan indi ve şimdi onu bulamıyorum."

"Merak etme, iyi olduğundan eminim." Onu rahatlatmak için söyledim "Aslında tuvaleti kullanmam gerekiyor, o yüzden gidip bunu yapacağım, yine de seni tekrar görebildiğim için çok mutluyum."

"Tamam ama yakında konuşmalıyız çünkü neden tekrar burada olduğunu bilmek istiyorum." Son kez sarıldık ve gülümseyerek uzaklaştım ve banyoda bekleyen iki kişi daha olduğunu fark edip iç çektim.

Bu noktada gerçekten sinirlenmiştim ve delirmiştim, eve gidip uyumak istiyordum ama bu bir seçenek değildi. Yine de Lexi ile konuşmak sakinleşmeme yardımcı oldu. Artık tuvaleti kullanmama gerek kalmadığını fark ettim ve Ash'ın yanına döndüm. Dışarı çıkarken fez ve Lexi'nin birbirleriyle mutlu bir şekilde konuştuklarını ve hareket ettiklerini fark ettim.

1

Ash'ın yanına vardığımda her zamankinden daha ciddi görünüyordu ve önceki adam oradaydı.

"Döndün, bana adını hiç söylemedin." Troy elinde içkisiyle gülümseyerek konuştu.

"ha evet...Sarah. Benim adım Sarah." diye cevapladım

Gülümseyerek "Sarah çok güzel bir isim" demişti

hiç bir cevap vermeyip oturdum

"ee Sarah , Eastland Lisesi'ne mi gideceksin yoksa ne yapacaksın?"
Ellerini dua edercesine kaldırıp "Tanrım Lütfen öyle olsun!" dedi

"Evet öyle o liseye geleceğim." Dedim

Birden Ash kolumu tutup çekti.
"gitmeliyiz"dedi.

"Nereye daha yeni geldik!" deyip kolumu kurtarmak istedim.

Tam o anda içeriden bağırışlar yükseldi.

Ash ilerledi "Hemen arabaya gidelim!"
   ash ciddi görünüyor ve eve bakmak için başını kaldırıp duruyorfu.

"Neler oluyor?" diye sordum dayanamayıp.

"Hiç bir şey."

bugün her şey üst üste gelmişti.
Annemin beni buraya göndermesine sinirlendim, Rue'nun beni uyuşturucu satıcısının yanında yaşamam için terk etmesine sinirlendim, duş almadığıma veya çişimi yapamadığıma sinirlendim, insanların umursamamasına sinirlendim. ne söyleyeceğimi ya da fikrimi bilmiyorum, sinirleniyorum ne olduğunu bilmiyorum ve patlamak üzereyim. Evin içindeki kalabalık artıyor, müziğin sesi artıyor, başım ağrıyor ve kusmak üzereyim.

"Belli ki bir şeyler oluyor ve senin de bunu bildiğini biliyorum." Anaokulu öğrencisi gibi konuşuyorum ama bu noktada gerçekten umurumda değil.

Beni resmen yok sayıyordu tam o sırada rue ve fez evden çıkıp arabaya doğru geliyordu.

Fezco bitkin  ve üzgün görünüyor, rue ise  piyangoyu yeni kazanmış gibi. Kaşlarımı çatarak gelmelerini bekledim. Arabaya bindiklerinde kimse tek kelime etmiyordu.Rue'ye bakıyorum ve ona ne olduğunu sormak istiyordum ama ortam gergin. Rue'nun evine varmıştık rue bana dönüp

"Yarın okulda görüşürüz çocuk." deyip arabadan inmişti.

Ağlamak istiyordum ve nedenini bile bilmiyordum. Hayır bekle, bunun neden Rue'nun beni uyuşturucu satıcısına bıraktığını ve en boktan günü geçirdiğimi biliyorum.  Arabanın hareket etmediğini fark ettim ve Rue'nun Fez'e onunla kalmam gerektiğini söyleyip söylemediğini merak ediyordum. Tam bir şey söyleyecektim ki, Rue bavulum ve tüm eşyalarımla dışarı çıktı. Arabanın kapısını açıp ve valizi yanıma koydu.

"Teşekkürler Fez sana minnetarım dostum. " . Bana başını salladı ve sırıttı.

"İyi eğlenceler." Alaycı bir sesle bana bakıp göz kırpıyor, sonra Ashtray'a bakıp göz kırpmıştı, ona dik dik bakıyordum ve Ash alay edip gözlerini devirmişti.

"Tamam görüşürüz Rue." dedim gözlerimi devirerek.

Fez arabaya bindi ve yola koyulduk.

"Sizinle kalmama izin verdiğiniz için teşekkür etmek isterim çocuklar, bunun can sıkıcı falan olduğunu biliyorum ama faydalı olmaya çalışacağım ve ev işlerini yapmayı seveceğim." Sözcükler ağzımdan çıkar çıkmaz varlığımı evrenin yüzünden silmek istedim. Bu kadar utanç verici olmak zorunda mıydım??

"Ne demek. Rue benim ailemin bir parçası. Onun önemsediği kişileri bende önemserim" dedi Fez

Fez, düşündüğüm kadar kötü bile değil, bunca zamandır onun ürkütücü, korkutucu bir adam olacağını düşünmüştüm ama aslında çok soğukkanlı biri. Özellikle de Lexi ile anlaşırsa. Fez'in evine vardığımızda  hemen banyoyu kullanıp kullanamayacağımı sordum ki bu düşünce kulağa çok aptalca geldi. Banyodan çıkınca Fez bana Ash'ın olan  odayı paylaştırdı ki Ashtray hi. mutlu değildi. Fez zaten bir yatak kurmuştu ve onu ash'ın odasına taşıdık, bu da çok çaba gerektirdi. Onlara tekrar teşekkür ettim ve hemen uykuya daldım.

★★★★★

ÖXMCXĞCĞSMWNNEAN bitek ben okuyorum şu kitabı zaten biraz cringe gelmeye başladı değiştiriyorum bazı yerleri ama harbiden Rue'nun evinde nası oda yok oralar biraz saçma olmuş bende bölüm bölüm çeviriyoeum bakalım nolvak ikisi arasında 🙈🙈

ashtray x yn (euphoria)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin