Sabah kalkar kalkmaz rutin işlerimi yapmaya başladım.Bugün okul vardı.güzel bir şekilde giyindim (medyadaki foto) Kıvırcık kaküllerimi öne çıkaran saçlarımı at kuyruğu yaptım. Okula gidecek halim yoktu çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim. Fez ve Ashtray coktan uyanmış ve mısır gevreğini yiyorlardı.
"Günaydın." Fez mısır gevreğinden bir ısırık alarak söylüyor.
"Günaydın." Cevap veriyorum, saate bakıyorum ve biraz geç kaldığımı fark ediyorum. "Benim gitmem lazım sonra görüşürüz çocuklar."
"Kahvaltı yapmayacak mısın?" diye soruyor Ash.
"Hayır iyi olacağım teşekkürler." Kapıyı açıp çıktım.. Okula giderken bisikletimi alıp biraz müzik dinliyecektim. Lise ikinci sınıftaydım. Eski okulumda popüler değildim ama yalnız da değildim, arkadaşlarım vardı ve insanlar beni tanırdı. Eastland lisesine ulaştım ve bisikletimi park ettim. Basamaklara doğru yürüdüm ve büyük bir okula girdim ve birçok insan oradaydı, Lexi'yi fark edince ona gülümsedim Bana doğru geliyordu.
"Sarah!Hey, ilk günün için heyecanlı mısın?" diye sordu.
"asla, aksine bir an önce gitmek istiyorum" diyip hangi sınıfa gireceğimi düşünerek etrafa bakındım.
"Rue'da kalıyorsun değil mi?" diye sordu Lexi
"Hayır, ben Fez ve Ash ile kalıyorum."
"Ne?!" İnsanların bakışlarını kazanmak için biraz fazla yüksek sesle söylüyor gibiydi. "Neden?!"
"Sakinleş!" . "Okuldan sonra sana her şeyi anlatacağım, benimle Fez'in benzin istasyonunda buluş, sınıfa gitmem gerek."
"Bekle ne olacak? Tamam, hoşçakal." Hala kafası karışıktı. Neden bu kadar gergin olduğunu anlayamamıştım
İngilizce uzun ve sıkıcıydı zil çalınca acele ettim ve oradan ayrıldım. Gün çok yavaş ilerliyordu ve nihayet ayrılma zamanı geldiğinde Rue ile çarpıştık ve beni durdurdu.
"Vay canına yavaş." Rue, kapşonunu indirerek tekrar konuştu "Günün nasıldı?"
Önündeki havalı saçlı çocuğun yanında olduğunu fark ettim.
"İyiydi." dedim kol saatime hızlıca bir bakış attım. "
Neden böyle acele ediyorsun Sarah?"
"Birisiyle görüşmem gerekiyor, bu yüzden izin verirsen gerçekten gitmem gerekiyor!" Ayrılmak için arkamı döndüğüm sırada yine durduruldum Rue tarafından
"Bekle!" Rue şüpheli bir bakış attı.
"Kim bu?""Sadece Lexi!"
Ugh, iyi kaçış." Rue sonunda izin verdi.
başlığımdan git.
Hızla bisikletime doğru yürüdüm ve olabildiğince hızlı bir şekilde Fez'in benzin istasyonuna pedal çevirdim. Lexi'yi fazla bekletmemeye çalışarak bisikletimi duvarın yanına koydum ve saçımı düzelttim.
Tam içeri giriyordum ki bir el ağzımı kapayıp beni kapıdan uzaklaştırdı.★
Benzin istasyonunun arkasına sürüklenmiştim, o kişi elini ağzımdan ve belimden çekti ve arkamı döndüğümde onun Ashtray olduğunu gördüm. Ona deliymiş gibi bakıyordum
"Senin sorunun ne!?" diye sordum üzerimi düzelterek.
"Kötü bir zamanda geldin." Ash, Lexi'yi, fez'i, Nate'in babasını ve Dünkü kız hatırladığım kadarıyla Faye'i görebildiğim pencereyi işaret etti
"Anlamıyorum? Neler oluyor?" diye sordum tekrar.
"Dün Fez, Nate'i dövdü partide ve şimdi Nate'in babası burada." diye açıkladı Ash. Gözlerim yerinden çıkacak gibi baktım ona.
"Ciddi misiniz? Aman Tanrım, bulaşmaya karar verdiğiniz kişi Nate Jacobs ha! Babası kasabanın yarısının sahibi ve onun şerifle arkadaş olduğundan bahsetmeye bile gerek yok, siz ikiniz şimdi derin bir boka batmış durumdasınız. " diyorum koltuğa oturarak.
★
"Sakızın var mı?" diyr sorar Cal. Atmosfer gergindi ve herkesin gergin olduğunu hissettim.
"Şuradaki raftalar sanırım bilmiyorum dostum." dedi Fez
. Cal mağaza hakkında soru sormaya başlamıştı.
"Normalde bu kadar çok soru sorar mısın dostum?" Dedi Fez ayaklarını sarkıtarak.
"Sadece sana." dedi Cal ve Fezco'nun tam önünde durdu.
"Sana kim olduğumu söyledi mi?"
"Hayır adamım." diye cevapladı Fez.
"Polis misin?" Dedi Faye arkadan.
"HAYIR." Cal, Faye'e bakarak ve ardından benimle göz teması kurarak cevap verdi. Kahretsin. Kendimi düşünüyordum. Bir an kimse kıpırdamadı Cal ceketinin cebine uzanmıştı ve ben ise bunun bir silah olmamasını umuyordum, Fez adamın hareketlerını dikkatle izliyordu . Ash birden mısır gevreği kutusuna uzandı ve içinden bir silah çıkardı. dolu olup olmadığını kontrol ediyordu.
"Onu ciddi ciddi vurmayacaksın değil mi?!" diye Fısıldadım. Beni gerçekten sinirlendiren şey onun hiçbir şeye crvap vermemesiydi.
O sırafa Cal cebinden 20 dolar çıkarttı..
"Sadece ilgili bir babayım." diyip marketten cips ve sakız paketiyle çıktı.
nefesimi verdim ve Lexi'ye doğru yürüdüm ikimiz de aynı şeyi düşünüyorduk. Az önce ne yaşadık?
★★★
olum kitap sonsuzluğa mı fustu kimse okumuyo kitabı 😞😞😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ashtray x yn (euphoria)
Teen FictionAshtray × Reader🫵 Rue ve Gia ile kuzensiniz. kitabın basları yazım hatalarından dolayı sacma gelebilir kusura bakmayinnn