# 2

32 5 8
                                    

Yeni evimize geldik eskisine göre gayet geniş ve güzeldi, ben de inanamadım ama evin bir tarafı denize sıfır .   Eşyalar gelmeden önce teyzemle temizliğe başladık ama teyzeme pek bir şey yaptırmadım  zaten beli ağrıyordu kadıncağazın .

 Ev 2 katlı bir de çatı katı var .Ben evi çok beğendim ama teyzem bir türlü beğenemedi aslında ben teyzemi tanıyorsam evi beğendi de sanki bu semtte onu korkutan bir şey var gibi ama bir türlü anlayamadım . Evin gezmeye başladım nasıl olsa artık buradayım ev cidden aşırı derece de güzel yani bana mi öyle geliyor bilmiyorum ama sanki buradayken biri gelip elimden tutacak ve beni kendi karanlığına değdirmeden aydınlığa ulaştıracak ve bende onu peşimden sürükleyecekmişim gibi... garip...

Evi gezerken bu arada kendime oda da bakmayı ihmal etmedim . Çatı katı benim için idealdi . Tam teyzeme bunu söyleyecekken Teyzem Barış gelip en güzel odayı kapmadan istediğin odaya yerleş ölüm dedi teyze aslında benim için fark etmez ama senin başka bir planın yoksa çatı katına yerleşebilir miyim ben ? dedim.

 Aaa olur mu kızım orası ? seç beğen normal bir oda ama ille de orayı istiyorum dersen de benim bir planım yok ama sen normal bir odada kal istersen de orayı hep hayal ettiğin gibi kütüphane ve çalışma odası olarak kullanabilirsin dedi teyzem ya canım benim her şeyimi bilir . Anne kelimesine bu dünyada tek yakıştırdığım kişi . Yok teyze zaten yeterince yük oldum size ben çatı katında kalırım sen dert etme hem her hayalim gerçekleşecek diye bir şey yok ki  unuttun mu beni terk ederlerken ben o kadının umurunda bile değildim senin de beni bu kadar prenses gibi görmene  gerek yok hem ben zaten hiç prenses olmadım ki, olamam ki demeye çalıştım hıçkırıklarım boğazıma tıkanıyordu . ne olduğunu anlayamadım içimden bir duygu seli geldi ama bir türlü akıp gitmek bilmiyordu . yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldim teyzem ölüm o ne biçim laf öyle ne yükünden bahsediyorsun sen , ben seni bir gün olsun Barış ' tan ayırdım mı söyle bana ha söyle ayırdım mı ?  Hiç yüzüne vurdum mu hatalarını , SEN BENİM KIZIMSIN ÖLÜM BENİM ANLADIN MI ? o kadın kocasıyla kaçıp seni terk ettiği günden beri benim dedi sesi iyice yükselmişti devam etti Ben seni prensesler gibi büyütemedim belki ama senin de zaten hiç bir zaman bir prense ihtiyacın olmadığını düşündüm Ölüm . mademki o kadar istiyorsun umarım o bir gün gelir ve senin prensin olur dedi ve gel yanıma der gibi elini salladı yanına gittim sarıldık bir süre.. 1 dakika 10dakika 1 saat  bir süre sadece sarıldık . o çatı katı kütüphane olacak bitti haydi şimdi sana şöyle denize bakan en kral odalardan birini seçelim dedi.  

Teyzem böyleydi işte deli dolu bir anda kızışır sonra hemencecik yumuşardı.  İkinci kattaki denize sıfır olan odayı beğenmiştik benim için . Çookk teşekkür ederim   teyzeciğim deyip boynuna atladım dur deli kız haydi yerleş dedi ve kapı çaldı ee eşyalar ne olacak diye sordum geldi  bile dedi  aşağıyı   göstererek .

Barış abim de gelmiştir umuduyla koşarak aşağıya indim. stajı olduğu ve ev de staj yerine uzak olduğu  için bir arkadaşında kalıyordu.  hemen kapıyı açtım ve karşımda duranın kim olduğuna bakmadan abişkoooo  diye üstüne atladım . bu işte tuhaflık vardı Barış abim niye bana sarılmıyordu ki ? başımı yana doğru çevirdim yüzüne bakmak için ama yan tarafta barış abimi gördüm bir dakika bir dakika Barış ordaysa ben kimin kucağındaydım . beynimde yanan şimşeklerle üstüne atladığım adamın kucağından çığlık çığlığa indim. sen kimsin be?  ne yaptığını sanıyorsun dedim ve yüzüne baktım yok artık bir bir insan bu kadar mı taş olurdu simsiyah yumuşacık görünen saçlar ve aynı sertlikte gözler kirli sakal işte buydu ya işte bu iyi de içimdeki bu tanıdık olmayan duygu da neydi ?

 sen kimsin be?  ne yaptığını sanıyorsun dedim ve yüzüne baktım yok artık bir bir insan bu kadar mı taş olurdu simsiyah yumuşacık görünen saçlar ve aynı sertlikte gözler kirli sakal işte buydu ya işte bu iyi de içimdeki bu tanıdık olmayan duygu da...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
-MÜŞ OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin