Byłam inne niż dzieci z którymi się zadawałam . Podczas zabawy lalkami na które zapraszała mnie zawsze Sofia brałam swój samochód i udawałam ze lalka to jedna z postaci szybkich i wściekłych.
Pamietam to jak by to się wydarzyło wczoraj . Kiedy dostałam swój pierwszy tor samochody na 6 urodziny . Cieszyłam sie jak nigdy .Brałam tor wszędzie nawet do samochodu mój brat zawsze sie obrażał mówiąc ze zajmuje pol samochodu chodzisz jechaliśmy swoim największym jeapem . Teraz wiem ze tak mówił ponieważ był zazdrosny . Zazdrosny o to ze
byłam córeczka tatusia która zawsze wszystko dostawała . Nie ważne czy były moje urodziny albo nie . Mój ojciec od zawsze byl w chuj bogaty . Jest szefem mafi . Ma on brązowe włosy jest umięśniony i ma niebieskie oczy tak jak wszyscy w rodzinie . Kiedy ktoś w mówi ze widział niebiesko oką rodzice każde wie o kogo chodzi. Ja jestem zupełnym przeciwieństwem taty jestem szczupła ale mam piękną figurę . Moje włosy są w odcieniu ciemnego blondu tak jak mojej matka . Wszyscy mówił ze jetem jej małym klonem i w sumie to prawda.
Mój brat najlepszy na świcie brat Patrick zawsze mi pomagał jest podobny do ojca jest postawny i w ogóle jest cały jak on oprócz włosów które ma po matce .
Odkąd pamietam moja rodzina zawsze byla sobie bliska mimo tego ze tata byl kim był zawsze dawał nam wsparcie i najważniejsze co nam dał to nazwisko . Nikt w Ameryce południowej nie mógł sie do mnie zbliżyć . Nasze nazwisko budziło respekt jeżeli ktoś śmiał nas obrazić nawet w innym państwie na drugi dzień już go nie było . Wychowałam sie w luksusach ale nie jestem uważana za rozpuszczoną królewnę . Nigdy nie lubię sie wyróżnić chyba ze na wyścigach . Mój ojciec kupił mi mój pierwszy samochód w wieku 14 ponieważ wtedy już potrafiłam jeździć . Obecnie mam 20 lat i nadal mam ten samochód daje mi pewność siebie i duchowe wsparcie rodziny która tak bardzo kocham .
YOU ARE READING
Romance drift
Ficção AdolescentePisk opon i tor wyścigowy to dla Sarah Vasques to całe życie tak samo jak dla Chasa foxa. Tych dwoją nie połączyła szkoła ani praca a nielegalnie wyścigi samochodowe. Książka 15/16+