Kötél

50 2 0
                                    

Leila csinosnak érezte magát elöl egyberészes, hátul mégis nyitott hátú fürdőruhájában. Nem volt nagy melle, de a ruha kiemelte a kis halmokat, a combjai pedig pont annyira voltak vastagok, amennyire kellett.A medence szélén ült lábai a vízben, míg arcát a nap felé fordította. Alaposan bekente magát naptejjel, bár jobban örült volna, ha valaki más segített volna neki ebben. Csakhogy épp szingli volt, nagy bánatára.Magában morgolódva kapta a pillanatását a medencébe ugráló gyerekekre, és a hangos kiabálástól már megfájdult a feje. Eldöntötte, hogy neki biztosan nem lesznek gyerekei. Hiába van kiírva, hogy felnőtt medence, mégis tele van gyerekekkel. Ilyenkor mégis hol van az úszómester?A férfi felé pislogott, aki egy széken ült, látszólag igencsak unatkozva. Napszemüveg volt az arcán és a mobilján pötyögött épp. És ami a legjobb, csupán egy piros úszónadrágot viselt, így pontosan látni lehetett kidolgozott izmait. Leila tudta, hogy az ilyen férfiak nem állapodnak meg, így biztosra vette, hogy szabad préda.Egy ideig le se vette a szemét a férfiról, várta, mikor veszi őt észre, majd mikor ez megtörtént, a lehető legcsábosabban próbálta hátra hajtani a fejét, feltolni a mellkasát, míg hátul a tenyerével megtámasztotta magát. Aztán megrázta picit a fejét, hosszú barna haja hullámozni kezdett a levegőben. Leila újra felnézett a férfira, aki ekkor egyenesen ránézve felállt a helyéről.- Ez az, bekapta a csalit - mondta magában Leila, majd mosolyogva figyelte a felé igyekvőt. Az ajkába harapva nézte a férfi telt ajkát, amit máris magán érzett. A teste kellemesen összerándult már a gondolatra is, hogy hamarosan megkapja, amiért jött. Szerette a vad szexet, úgy érezte, csak úgy tudja kiereszteni a gőzt. A finomság a szerelmeseknek való, ő pedig nem kért a romantikából.Leila is nagyon készségesen állt a férfi partnereihez és szívesen teljesítette a kéréseiket. Elég sok férfi ágyában megfordult már, így kezdte kiismerni, mi izgatja fel őket leginkább. Úgy érezte, hogy az úszómester benne lenne egy jó kis kikötözésben valahol az elsősegély raktárában, ahol biztosan találnának megfelelő kötelet a művelethez.Ahogy közeledett hozzá a férfi, annál inkább beindult a fantáziája, és tudta, őt az sem zavarná, ha valaki rájuk nyitva a raktárban, míg ő hangosan sikoltozik az úszómester alatt, vagy fölött.Már a gondolatra is érezte, hogy teljesen benedvesedik és lüktetni kezd lent. Akarta ezt az úszómestert, először mohón végignyalná az összes kockát a hasán, míg el nem ér ágaskodó péniszéhez.- Megkérem hölgyem, hogy szálljon le a medence széléről. Nem szabad itt ülni! - szakította ki a gondolataiból az úszómester hangja.- Bocsánat! De tudja itt remek a kilátás - búgta legérzékibb hangján a nő, majd lassan kilépett a medence oldalához, és így egy szintbe került a férfival. - Mit szólnál egy gyors menethez - simított végig a férfi alkarján, mire az elrántotta a kezét a nőtől mintha leprás volna.- Nős vagyok!- Valóban? Akkor csak még élvezetesebb lesz megkapjalak - nyalt végig az ajkán Leila. - Szeretem a feleségemet - mondta, majd undorral az arcán nézett végig Leilán. - Viselkedjen, vagy meg kell kérnem, hogy távozzon a fürdőből!Leila megütközve nézett fel a férfira. Képzelgése az orális szexről és raktárban kikötözésről semmibe foszlott egy szempillantás alatt. Leforrázva állt egy helyben, míg az úszómester visszament a helyére. Aztán elszántan körbenézett, más férfi után kutatott. Elvégre jó lesz neki a mosdó is egy gyors menetre a raktár helyett.


2023.07.05.

Novellák, versek, mesékWhere stories live. Discover now