Uzun süredir kendime dokunmadığım için odamda kendimi tatmin ediyordum. Bir anda ensemde bir nefes hissedince korkuyla arkamı döndüm. Üvey annem yüzünde sırıtmasıyla bana bakıyordu.
-Küçük kızımın yardıma ihtiyacı var galiba.
Söyledikleriyle yüzüne inlemiştim. Birden beni kendine çevirip dudağımı öpmeye başladı. Bense acemi bir şekilde ona karşılık vermeye çalışıyordum. Bir eli belimden tutmuşken diğer eliyle göğüsümü sıkıştırıyordu.
-Yeterince ıslağım lütfen em beni.
Bunu dememin üstüne göğüslerimden başlayarak iç çamaşırıma kadar beni öpücüklere boğdu. Bir anda iç çamaşırımı çıkardı ve amımı emmeye başladı. Bense bir yandan saçlarını tutup amıma daha çok yapıştırıyor bir yandan inliyordum.
-Ahh daha fazla lütfen daha fazla
Diye yalvarmaya devam ettim. Birden sırt üstü yattı ve yüzüme oturmamı söyledi. Bacaklarım titrerken yüzüne oturdum ve amımı yüzüne sürmeye başladım. Üvey annem ise diliyle harika bir şekilde beni yalıyordu. Daha fazla dayanamayacağımı anladığımda "Boşalacağım" diye bağırdım. Üvey annem ise "Yüzüme ak" diye emretti. Bacaklarım zangır zangır titrerken boşalmaya başladım üvey annem hala beni yalamaya devam ediyordu.
Biraz kendime gelince üvey annemin yüzünden kalktım ve bu sefer ben onun amını yemeye başladım. Üvey annemin inlemeleri beni daha da hırslandırıyor onu iştahla emmemi sağlıyordu. Üvey annem zaten beni yalarken yeterince ıslandığı için çok geçmeden boşaldı. Kendimi onun yanına attığımda "Bunu daha sık tekrarlamalıyız" dedi.
İyi okumalarr.