Chapter 1

314 16 14
                                    

21 Αυγουστου...

Ηταν πρωι οταν ο μικρος μου αδερφος Μαριος ηρθε και με χτυπαγε οχι πολυ δυνατα μην φανταστητε μονο 7 χρονων ηταν αλλα οσο να ναι με ενοχλουσε
《 Η μαμα ειπε να σε ξυπνησω να ντυθεις γρηγορα και να πας κατω να φατε γρηγορα πρωινο και να φυγετε》ειπε
《Και ηταν αναγκη να με ξυπνησεις ετσι? Τελος παντων πες της οτι σε 10' θα ειμαι κατω .Φυγε τωρα》Μερικες φορες ο αδερφος μου ειναι πολυ εκνευριστηκος.Ειδα διπλα μου το ρολοι εγραφε 8:02 για πιο λογο να με ξυπνησει τοοοσο νωρις εχω συνηθισει τωρα στις διακοπες να ξυπναω πολυ πιο αργα..
Σηκωνομαι με το ζορι πηγαινω ριχνω λιγο νερο στο προσωπο μου πλενω τα δοντια μου χτενιζω τα καστανοξανθα μακρια μαλλια μου και φορεσα τα ρουχα μου.Φορεσα ενα αθλητηκο μαυρο σορτσακι με μια ασπρη μπλουζα που εγραφε διαφορα πανω της με μαυρο χρωμα τελος εβαλα τα μαυρα all star και κατεβηκα κατω.
《Καλημερα αγαπη μου εφτιαξα πρωινο κατσε》μου ειπε
《Καλημερα μαμα.Ο μπαμπας που ειναι?》
《Ειχε κατι δουλειες στο γραφειο και εφυγε πιο νωρις σημερα για τη δουλεια》Ο μπαμπας μου ειναι ενας επιτυχιμενος δικιγορος :)
《Α καλα....Τωρα μπορεις να μου πεις τον λογο που με ξυπνησες νωρις?》 Η αληθεια ειναι οτι νευριαζα πολυ οταν καποιος με ξυπνουσε..
《Θυμασε που σου ειχα πει οτι αυριο παντρευεται η Γεωργια?》
Ειναι ειναι κολλητη φιλη της μαμας μου μεγαλωσανε στην ιδια γειτονια και εκαναν πολυ παρεα παρολου τα 5 χρονια διαφορα τους.Επισης εχουν ανοιξει μαζι και ενα πολυ ωραιο μαγαζι με καλυντικα στο Κολωνακι στην Αθηνα οποτε καταλαβαινεται απο καλυντικα ειμαστε φουλ!
《Ειχαμε πει να παμε να παρουμε κατι καλο να φορεσουμε και εγω σημερα θα δουλευω ολη μερα και δεν θα προλαβω αν ειναι να παμε πιο μετα και αυριο επισης δεν προλαβενουμε γιατι ειναι 12:00 το πρωι ο γαμος οποτε πρεπει να παμε σημερα》μου ειπε και καταλαβα.
《Ενταξει》της απαντησα.
Μετα απο 20' τελειωσαμε το πρωινο πλυναμε τα πιατα και πηγαμε με το αμαξι της μαμας μου στο the mall athens.Αρχικα μπηκαμε στα bershka πρωτα αλλα δεν βρηκαμε τιποτα καλο.
Ετσι αποφασισαμε να μπουμε στα pull and bear ευτυχως εκει βρηκα ενα πολυ ωραιο απλο φορεμα.Δοκιμαζα για πολυ ωρα μεχρι που κατεληξα να ειμαι αναμεσα σε δυο φορεματα το ενα ηταν ασπρομαρο κολλητο στο σωμα μου στραπλες και αρκετα κοντο για αυτο αποφασησα να παρω την δευτερη επιλογη μου θεωρουσα οτι παρα ηταν προκληκτηκο για γαμο.Το φορεμα που τελικα πηρα και ηταν και η δευτερη επιλογη μου ηταν λευκο με μεγαλο ντεκολντε απο την μεση και πανω στενο ενω απο την μεση και κατω ηταν λιγο πιο φουσκωμενο εφτανε σχεδον δυο παλαμες και λιγο λιγοτερο πανω απο το γονατο και στην μεση ειχε μια χρυση ζωνη.Ηταν υπεροχο!Πηρε και η μαμα μου ενα πολυ ωραιο φορεμα ηταν μπεζ στενο κλειστο μεχρι πανω με τιραντα ειχε ανοιχτη σχεδον ολη την πλατη και στα πλαγια ειχε με μαυρη δαντελα σχεδιασμενα λουλουδια και αυτο σταματουσε στα γονατα!

My first real love!Where stories live. Discover now