Ειμαστε και οι δυο στην μηχανη μου και πηγαινουμε για καφε στην αγαπημενη μας καφετερια με τον Ανδρεα.
Φτασαμε και πηγαμε να καθησουμε στο τραπεζι που παντα καθομασταν οταν ερχομασταν εδω αλλα ηταν πιασμενο οποτε κατσαμε σε ενα αλλο!
《Γεια σας θα θελατε να σας φερω κατι?》 Μας ρωτησε ο σερβιτορος
《Ναι εγω θα παρω ενα φρεντο καπουτσινο》Ειπα μιας που κανει ζεστη να δροσηστω και λιγο.
《Και εγω θελω ενα εσπρεσσο》
《Για πες μου τι εγινε με τον διαγωνισμο?》 Ωχχχ!!!
《Νομιζω μπορει να περιμενει λιγο,το θεμα της αδερφης σου ειναι πιο σοβαρο》ειπα για να κερδισω λιγο χρονο
《Καλααα....αμμ τωρα ειναι μια χαρα το ποδι της ειχε σπασει και ειχε μερικα τραυματα στο κεφαλι της οχι πολυ σοβαρα εε και χρειαζοταν βοηθεια. Επρεπε να ημουν εδω στις οντισιον το ξερω αλλα με πηραν τηλεφωνο οι γιατροι απο το νοσοκομειο την ωρα που εκανε το χειρουρουργειο επειδη ημουν στις εκτατες αναγκες στο κινητο της...Εεε οσο να ναι φοβηθηκα και πηγα αμεσως να μαθω τι ειχε. Νομιζα πως ηταν πιο σοβαρα αλλα ευτυχως δεν ηταν!!!
Τωρα η σειρα σου για λεγε τι εγινε με την οντισιον?》Ωχχ τωρα πρεπει να μαθει οτι οι δρομοι μας θα χωριστουνε :(《Αμμ ελπιζω να ειναι καλα.
Λοιπον οσο αναφορα τον διαγωνισμο...》καθαρησα λιγο τον λαιμο μου και καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα αφου με κοιταξε με ενα βλεμα σαν να λεει εισαι καλα?《Καλα ειμαι τωρα συνεχιζω αλλα πρωτα θελω να μου υποσχεθεις οτι θα προσπαθησεις να καταλαβεις και οτι δεν θα μου θυμωσεις》
《Το υποσχομαι τωρα συνεχεισε σε παρακαλω γιατι εχω αρχισει να φοβαμαι Δαφνη!》
《Ναι συγνωμη εχεις δικιο.
Και που λες περασα την πρωτη και την δευτερη φαση στον διαγωνισμο και οι νικητες ειναι τελικα δυο κοριτσια.
Η Λυδια Κωσταντοπουλου και η Δαφνη Παπασταντου》 Στο ακουσμα του ονοματος μου πνιγηκε με τον καφε του! Κακο σημαδι αυτο! (Δικα μου τα ονοματα)《Τι εννοεις??》 Ειχε χλωμιασει ολοκληρος! Πραγματικα φοβομουν μηπως λιποθυμησει εδω και τωρα!
《Εννοω οτι κερδισα και με δεχονται στην σχολη τους με υποτροφια!》
《Και θα πας?》
《Ναι θελω πολυ να παω αλλα δεν θελω να σε χασω!》
《Τοτε μην πας》
《Δεν πιστευω να το εννοεις αυτο που λες! Θα μου στερισεις μια τετοια ευκαιρια! Ασε που τωρα δεν εχω και επιλογη εχω ανακοινωσει στο hoolywood arts οτι θα παω》
《Ααα ωραια βλεπω οτι εχεις παρει την αποφαση σου ηδη χωρις εγω να ξερω τιποτα!
Πως γινεται να ζησω μακρια σου μου λες???
Εδω δεν αντεξα τρεις εβδομαδες μακρια σου πως υποτιθεται θα αντεξω τρια ολοκληρα χρονια εεε???》μου λεει και αρχιζω να κλαιω μαλλον δεν ηταν καλη ιδεα να του τα πω αυτα σε δημοσιο χωρο!《Σε παρακαλω ηρεμισε ρε Δαφνη μου δεν θελω να μου κλαις δεν αντεχω να σε βλεπω ετσι. Απλα μου ηρθε αποτομα και δεν ηξερα πως να αντιδρασω συγνωμη! Δεν ειναι οτι φευγεις μακρια μου και πας καπου κοντα...πας σε μια αλλη Ηπειρο Δαφνη》
《Δεν πειραζει αλλα μην μου φωναζεις σε παρακαλω!.
Θα προσπαθησουμε δεν θελω να σε χασω!
Δεν θελω να ειμαι μακρια σου αλλα ξερω πως αν δεν παω αν δεν κυνηγησω το ονειρο μου θα το μετανιωσω και δεν θελω!》《Θα λειτουργησει μια σχεση εξ αποστασεως λες?》
《Αν αγαπιομαστε αληθεινα σιγουρα! Και ειμεις αγαπιομαστε αληθεινα Ανδρεα!
Εξαλλου θα με βλεπεις καθε τρεις εβδομαδες που θα ερχομαι ή θα ερχεσαι!》《Ναι σιγουρα αγαπιομαστε!
Ωραια καθε τρεις εβδομαδες λοιπον! Αλλα και παλι μου ειναι πολυ δυσκολο να το χωνεψω!》Ο καθενας απο εδω και περα θα παρει τον δρομο του!
Εγω στην Αμερικη εσυ Ελλαδα ο καθε ενας θα πρεπει να αρχισει να ζει την ζωη του να χαραξει τον καινουριο ξεχωριστο δρομο του χωρις την στηριξει του ενος. Διοτι δεν θα μπορει να σου την δωσει παρα μονο για δυο-τρεις μερες τον μηνα που αυτοι οι δυο πλεον αγνωστοι δρομοι συναντηθουν και ξαναγινουν γνωστοι! Μονο για τοτε!!!
Ο καθε ενας μας θα πρεπει να ζησει μακρια απο τον αλλον και να επιβιωσει απο την ζηλεια της αποστασης τους νεους πειρασμους την ελλειψη επαφης και αγαπης! Θα πρεπει να ζησει στο καινουριο ΔΡΟΜΟ του!!!《Οποτε ακολουθαμε διαφορετικους δρομους αγαπη μου?》Με ρωτησε...
《Ναι αλλα μονο μεχρι να ξαναβρεθουν και να ενωθουν χωρις να υποκυψουμε στους πειρασμους μωρο μου!》
《Θα τα καταφερουμε ειμαι σιγουρος!》ΜΑΚΑΡΙ. . .
Hey τι κανετε???
Πως σας φαινεται το καινουριο κεφαλαιο? Τι λετε θα αντεξουν ο καθενας να εχει διαφορετικους δρομους να καολουθησει απο εδω και περα???
Το επομενο θα μπει αυριο βραδυ μεχρι τοτε φιλια :*
YOU ARE READING
My first real love!
RandomΗ Δαφνη ειναι μια νεα κοπελα 16 χρονων και λατρευει το τραγουδι!.Εχει ενα αγορι τον Ανδρεα ενα χρονο μεγαλυτερος της και μαζι εχουν την τελεια σχεση μεχρι ενα καλοκαιρι της δωθει μια τεραστια ευκαιρια να ζησει το ονειρο της!Της δωθηκε η ευκαιρια να...