Chapter 5

85 14 8
                                    

Μετα απο πολυ ωρα που ψαχναμε και δοκιμαζαμε καταληξαμε στο Titanium της Sia! Διαλεξα αυτο το τραγουδι διοτι αναδηκνυει την φωνη μου μιας και εχω μεγαλη εκταση και ειμαι πολυ καλη στις ψηλες. Βεβαια δεν θα το πω ακριβως οπως ειναι εκανα μερικες αλλαγες στο κομματι για να ταιριαζει πιο πολυ στην φωνη μου και το εκανα πιο δυσκολο με περισσοτερες εκτασεις και με χαμηλες. Το αποτελεσμα παντως βγηκε τελειο.
Αφου πλεον ειχε παει δωδεκα η ωρα καληνυχτησα την Ντινα και πηγα για νανι! Αχχχ γλυκο μου κρεβατακι...Και με αυτο με πηρε ο υπνος!
Ενα αλλο πρωι ξυπνησα και ειχα ενα τρομερο ανχος ειχαν περασει οι μερες και αυριο ηταν αυτη η συμαντικη μερα για εμενα..Η μερα της οντισιον για το Hoolywood arts!
Κατεβηκα κατω και εφαγα το "πεντανοστιμο" πρωινο που εφιαξα..Ενταξει για να ειμαι ειληκρινης δεν ξερω να μαγειρευω και η μαμα μου ηταν στην δουλεια της οποτε εφτιαξα οτι πιο απλο μπορουσα γαλα με δημιτριακα!
Εδωσα να φαει και στον αδερφο μου και αποφασησα να κατσω σπιτι σημερα γιατι επρεπε να προετημασω το τραγουδι μιας που εδεινα αυριο.
Ετσι πηγα επανω και αρχισα να κανω προβες.
Ξεχαστηκα και η ωρα πλεον ειχε παει 8:00 ηρθαν και οι γονεις μου και καθησαμε να φαμε ολοι μαζι! Πεινουσα τοοοσοο πολυυ ειχα ξεχασει να φαω μεσημεριανο. Καθησα λιγο να ξεκουραστω μπαινοντας facebook και μετα απο μια ωρα περιπου κοιμηθηκα για να ειμαι ξεκουραστη αυριο.

28 Αυγουστου..Η μεγαλη μερα...!

Ντριιννν ντριννν ντριννν..
Χτυπουσε το ξυπνητιρη στις 7:00 αφου επρεπε να ειμαι στην Παλληνη στις 8:30 (εκει γινοταν η οντισιον)
Ηταν η πρωτη φορα που με ευκολια σηκωθηκα απο το μωρο μου (το κρεβατι εννοει η ηλιθια!)
Ειχα τοοσο ανχος αλλα παραλληλα ειμουν και τοοσοο χαρουμενη!

Πηγα κατω και εφαγα το πρωινο μου μαζι με τους γονεις μου. Μολις το τελειωσα ειδα την ωρα ειχε παει ηδη 7:32

Αμεσως πηγα στο δωματιο μου και εκανα στα μαλλια μου αναλαφρες μπουκλες...
Εβαλα ενα ροζ στραπλες φορεμα οπου ειχε στην μεση μια μαυρη κορδελα και απο την μεση και κατω ηταν λιγο φουντοτο!

Μετα πηγα να βαφτω εβαλα make up λιγο ρουζ μασκαρα eyeliner μια μπεζ σκια στα ματια μου και ενα απαλο ροζ κραγιον! Εεε και βεβαια την αγαπημενη μου κολωνια dolce cabbana τις μαυρες μου γοβες και ημουν ετοιμη!

Στην διαδρομη ειχα πολυ τρακ για το πως θα τα παω αλλα με καθησυχουσαν οι γονεις μου μαζι με τις κολλητες μου οι οποιες ειχαν ερθει μαζι μας...

Μετα απο ωρα φτασαμε μπηκαμε σε ενα στουντιο και μας εδωσαν τον αριθμο συμμετοχης μας ηταν 541!!! :0
Και να πεις οτι αργησαμε!!!

Εεε μετα απο ατελειωτες ωρες ηρθε επιτελους η σειρα μου. Με ειχε πιασει ενα τρεμουλο!! Προσπαθουσα να με ηρεμισω αλλα δεν...

Βγηκα στην σκηνη και αρχισε να παιζει ο πιανιστας τον ρυθμο του titanium στο πιανο! Με το που ξεκινησα να τραγουδαω το αγχος μου εξαφανιστηκε και με παρεσηρε το τραγουδι το οποιο μολις τελειωσε με επεστρεψε στην πραγματικοτητα...
Δεν λεω ευχαριστημενη εφυγα απο εκει μεσα. Ειπαν οτι θα μας ανακοινωσουν τα αποτελεσματα σε μια ωρα οποτε κατσαμε και περιμεναμε.

Μετα απο λιγο βγηκε μια μεγαλης ηλικιας κυρια με ενα χαρτι στα χερια της το οποιο κολλησε σε εναν ποινακα ανακηνωσεων.
Αμεσως εγω μαζι με τα υπολοιπα παιδια τρεξαμε για να δουμε και τελικα.......

Λοιπον αυτο ηταν το 5 κεφαλαιο! Ελπιζω να σας αρεσε! Στην φωτογραφια ειναι το φορεμα που φοραει στην οντισιον η Δαφνη!
Αν θελετε πατηστε στο youtube titanium Christina Grammie για να ακουσετε πως το εχω φανταστει εγω να το λεει η Δαφνη (μονο με αλλη εμφανιση) η christina το τραγουδαει με μικρες παραλλαγες οπως λεω στο κειμενο!!

Επομενο λογικα θα βαλω αυριο... <3

My first real love!Where stories live. Discover now