2.BÖLÜM

327 5 0
                                    

2.BÖLÜM

sınıfa girdiklerinde keremin yerinde melis oturuyordu cunku biliyordu zeyneple keremin birlikte oturucaklarini onun icin keremin sirasina oturmustu
k:zeynep nerde oturmak istersin
z: birlikte otursak olurmu
k:olur
z: sen nerde oturuyosun
k: en arkada
z:ama orda bos sira yok
k:nasil der ve arkasini doner sirasinda melis oturuyordur kerem melisi orda gorunce hemen yanina gidip melis siramdan kalk der ama melis kalkmaz zeynep bunu gorunce melisi kolundan tutup kaldirir kerem de zeynep napiyosun der zeynepte kalk dedik kalkmadi dedi kerem de sen oyle seyler yaparmisinki dedi zeynepe zeynepte ben bir sadistim unutma sayer der ve oturur keremin bu hosuna gitmistir cunku daha once hic boyle bir kiz gormemisti .
melis zeynebin onu boyle itmesi uzerinine cok sinirlenmistir ve bi plan kurmustur (siz bilmeyin) sonra baska bi yere oturmustur ders bitikten sonra zeyker bahcede otururken zeynep lavaboya gitmistir ama yarimsaten beri gelmemistir keremde merak edip zeynepi arama ya baslamistir fakat bulamamıştır. En son aklına depoya bakmak gelmistir ve bakmaya gitmistir birden bir cilik duyar ve o tarafa doğru gider .kerem o tarafa dogru gidince zeynebin yerde baygin bi sekilde yatigini gorur ve zeynebi kucagina alip revire goturur .
keremi hemsire disari cikarmistir. Kerem disarda beklerken zeynep disari cikar ve kereme sarilir .kerem de ona sarilir sonra bahceye cikarlar kerem zeynebe depoya nasil gitiğini sorar zeynepte ona melis beni kacirdi ve oraya kilitledi bana keremden uzak dur dedi bende neden dedim o da kerem benim sevgilim dedi bende ama hic oyle durmuyorsunuz dedim sonra oda birden cikip gitti sonra bende bayildim dedi kerem de zeyneve zeynep o benim hic biseyi deyil ve sana yalan soylemis. bence biz ona gununu gostermeliyiz diyor zeynebe zeynepte kabul ediyor kereme yarin halederiz diyo ve derse giriyo. kerem de derse giriyo ama hic ders dinlemiyo hep zeynebi izliyo .

sadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin