5

57 6 18
                                    

Soobin:En çok ne yapmaktan hoşlanırsın
Beomgyu çapkınca gülümser

Soobin'in o bakıştan aklına ne sapıkça düşünceler gelir

Beomgyu:Onu söyleyemiyoruz maalesef

Soobin:Pis sapık sen ya!
yastıkla vurur

Beomgyu:Şaka şaka(gülümser) Elektrogitar çalmak. Bilinmeyen bir grubun arkasında bilinmeyen biriyim (sakinleştirir)Sen kral ?

Soobin:Vayy müzik haa?:)Benim okumak.Tıpla ilgili ders kitapları ve dergiler..Müzik de başımın tacı çok severim dinlemeyi

Beomgyu 'madem öyle içiyoruz şerefee'

Soobin ile oturup karşılıklı konuşurlar

Beomgyu Soobin'in gözlerini seyrederken zaman durmuştur sanki .Soobin'in konuşması,gülümseyişi,ona bakışı ,gamzeleri en güzel odak kaynağıdır.

Soobin fazla içki içer.Gülümsemesini bozar ve gözlerini esrarengizce kısar .Bembeyaz çocuğun yüzü turuncumsu ve pembemsi bir renkle koyulaşır.

Soobin:Ben çok merak ediyorum.Seni ,o pislik herifi!Ondan neden bu kadar korkuyorsun?

Dudaklarını büker

Beomgyu başta anlatmamak için diretir fakat Soobin ne yapıp ne edip yine de peşini bırakmaz. içtiği için ısrarı artar .Soruyu kabul ettirene kadar yineler.

Beomgyu başta hazır hissetmiyordu..

Beomgyu'nun nefes alış verişleri değişir.Soobin'i kendisine çeker. Soobin bunu beklemeyen bir şekilde bakar ve başını omzuna yaslar.

Beomgyu:Bana zorla uyuşturuculu bir kek yedirdi .(Soobin'in eli elinin üstündedir) 'Artık bunun için bana ihtiyacın olacak. Ben de bir şartla sana o keki vereceğim 'dedi .Tüm pis işlerini yaptırdı. Sonunda o şartı söyledi(gözlerini yumar ve yutkunur)Ben istemedim, başta istediklerini yaptım ama sonra ...'Bana geri dönüp yalvaracaksın buna bağımlı olacaksın 'dedi...Bana dokunmasını istemedim.Gizlice taciz ediyordu ve ben artık biliyordum . Nasıl bu kadar canavar olabilir ?Nasıl yapar bunu?O tam bir pislik.Ben ilk kalkıştığında bilmiyordum.

Beomgyu yerine Soobin ağlar şimdi

Soobin'in gözlerinden akan yaş tanelerini Beomgyu siler

İkisi de burunlarını çekerler.Yakınlaşırlar,merakla bakar Beomgyu..

Soobin, Beomgyu'nun dudaklarının üzerinde gezinir. Önce alta ve üste uyduramaz fakat Beomgyu'nun dudakları ona yardımcı olur.

Beomgyu Soobin'e gerçekten tüm kalbiyle aşık olmuştu, dudakları Soobin'in dudaklarını memnun bir şekilde sarmıştı.Birbirleriyle uyum içindeydiler.

Beomgyu onu git gide içine çeker..

Nefes nefese kalırlar.İkisi de tebessüm eder.

...
Soobin yine öpüşmelerini hatırlar.

Okula geldiğinde Kai ile konuşur Kai meraktan ölebilirdi her an

Kai(Telaşlı):Hangi delikte ne cehennemdeydin amk keli!!

Taehyun:Haklı aga merak ettik ya

Soobin:Neler olmadı ki aga

Kai:Bilmiyorum kayıplara karışan sensin

Taehyun:Yandaki ruh hastası ile görüşmüyorsun değil mi?

Soobin:O hiç kötü biri değil

Kai:Gözlerin parladı aga

Cover Me in Sunshine soogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin