11

49 6 19
                                    

Beomgyu:Soobin nasıl bu kadar lezztli olur yemeğin?

Soobin:Babam bana küçükken bir çok işin nasıl yaptığını gözlemleyerek öğrenmeyi öğretmişti.Ben çocukken restorana gider, kapanana kadar nasıl yemek yapıldığını gözlemler , bazen oradakilere yardım ederdim.Bir de beni buna annemin yeteneği itti.Annem güzel kahvaltı hazırlar.Bakan olduğu için kahvaltı dışında pek yemek yapamaz ama marifetlidir.

Beomgyu'nun gözleri kocaman açılır.

Beomgyu:Annen devlet görevlisi mi?

Soobin:Evet

Beomgyu:Merak ettim .

Soobin:Bakanlık, annemin nesiller boyu devam ettirmesi gereken bir meslektir. Annemin tek bir kardeşi bile yoktu haliyle annem bakan olmak zorundaydı.Menfaatine olduğu için dedemin soy adını kullanıyor ve dediğine göre herkes çok hırslı ve yükselmek için birbirlerinin kuyusunu kazıyor.Babamdan bile şüphe eder,tek derdinin onun ismini kullanmak olduğunu ve böyle bir saygınlık olduğunu zannedermiş.Bir zamanlar ona yalakalık yapanlar da onun yerine geçmeye uğraşacaklardır.Bu durum tehlikeli.Benim koltuk sevdalısı biri olmamdansa bakan olmamı reddetti,ne istersem olabileceğimi söyledi ben de doktor olmak istiyorum.

Beomgyu:Seni neden kirada oturtuyorlar?

Soobin:Babamın ailesinin evleri varmış .Ev satarlarmış yani durumları iyiymiş Beomgyu .Ondan ev alan insanlar yüklü derecede zengin insanlar ,alamayanlar ise imreniyorlar .Ya malzemelerde suç buluyorlar ya da kaçak kat çıkıldığını falan iddia ediyorlar.Babam da tehlikede sayılır.Beni dikkat çekmeyeyim diye kirada oturtuyor .

Beomgyu:Vayy acaba babamla nasıl tanışıyorlardı?

Soobin:Ben de merak ettim.

Beomgyu:Babam bir halıcı.Kendi elleriyle kilim dokur ve benim için bir kilim yaptı bir hastalığa yakalanmıştı ,daha gençti ama hastalığı yenemediği için kaybettim babamı .Çok şey bilmiyorum hakkında .Yine de çok seviyordum.Annem de çok sessizdi ve üzgündü. O da kendini pislik birine teslim etti. Hâlâ yaşıyor diyemem.Duygularını kaybettiğini düşünüyorum.Sadece boşluğa bakıp konuşuyor sanki yaşamak istemiyormuş gibi.

Soobin:Neyse üzülmek boşuna.Simdi iyi durumdayız.

Beomgyu:Evet.

Soobin:Sana yemekler yapıp seni mutlu edeceğim görürsün.

Beomgyu:Sana sınava girmen için hep tezahüratlar yapıp destek vereceğim hatta çok dikkat edeceğim ve dikkat etmeni sağlayacağım

Soobin:Bana çalışma deme sıkılıyorum.Seninle olmak istiyorum.

Beomgyu:Ciddiyetini sakın bozma o sınavlara girilecek ve doktor olunacak hemde neyde olmak istersen orada olacaksın

Soobin:Neşelendim böyle yanımda olmana

Beomgyu:Hadi gel birlikte kulübe gidelim.

Soobin:Gitarı kırmıştın ya?

Beomgyu:Evet ama çalışmaya başladım borcumu ödeyeceğim.

Soobin:Boştayım oradakilere gidip yardım edebilir miyim diye soracağım

Beomgyu:Gece hayatı hoşuna gitmez

Soobin:Senin gitar çalmana karşılık benim orada çalışmam.Beomgyu gitar çalmak seni mutlu ediyor o yüzden

Beomgyu:Off tamam umarım izin verirler
Soobin uzun bir süre ikna etmek için çabaladıktan sonra talebi kabul edilmişti
Çünkü oradaki adam Beomgyu'ya güveniyordu ve sözünü tutacağını biliyordu.

Cover Me in Sunshine soogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin