Μετά από έναν μήνα
Εγώ: έλα μωρέ Αχιλλέα πες μου πως ξεκίνησε η έχθρα σας με τον Ορέστη;
Αχιλλέας: ξέχνα το
Εγώ: έλα σε παρακαλώ πες μου
Του λέω κάνοντας του ματάκια στα οποία φυσικά και υποκύπτει κάθε φορά
Αχιλλέας: φφφ καλά
Λέει και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο
Αχιλλέας: λοιπόν αυτή έχθρα ξεκίνησε περίπου πριν 24 χρόνια ,η μητέρα μου ήταν παντρεμένη με τον πατέρα μου και εγώ ήμουν 2 χρόνων. Ο πατέρας μου λοιπόν σκέφτηκε να συνεργαστεί με τον πατέρα του Ορέστη και τον θείο του για κάτι δουλειές. Αυτοί φυσικά δέχτηκαν καθώς ο πατέρας μου είχε την μεγαλύτερη μαφία και τους συνέφερε πολύ αυτή η πρόταση. Άσε που η μαφία η δικιά τους ήταν πολύ μικρή τότε. Να μην στα πολύ λέω αυτοί πούλησαν τον πατέρα μου και χάλασαν την δουλειά μας. Έκλεισαν την συμφωνία με την μαφία τους και έτσι κατάφεραν να ανέβουν στη δεύτερη μεγαλύτερη μαφία. Αυτό κόστισε πολύ στη μαφία μας σκοτώθηκε πολύς κόσμος ,χάσαμε πολλές δουλειές τις οποίες και έκλεινε ο Trevis. Όμως το χειρότερο δεν ήταν αυτό. Ο πατέρας του Ορέστη ερωτεύτηκε μια κοπέλα η οποία έκανε παρέα με την μάνα μου ήταν φίλες από το σχολείο. Μια μέρα λοιπόν ο Πέτρος πήρε την μάνα μου και την άλλη κοπέλα σε μια αποθήκη και την φίλη της μάνας μου την βίασε εκείνος και την μάνα μου ο αδερφός του ο οποίος και ήθελε να νευριάσει τον πατέρα μου. Κάτι το όπιο και κατάφερε και ο πατέρας μου τον σκότωσε. Φυσικά όμως δεν το άφησαν έτσι , έβαλαν βόμβα στο αυτοκίνητο του πατέρα μου και τον σκότωσαν. Εγώ ήμουν μικρός όταν έγινε αυτό το περιστατικό , το ίδιο και η Δάφνη.
Εγώ: αχ αγάπη μου λυπάμαι
Αχιλλέας: για αυτό δεν θέλω να έχω καμία σχέση με αυτήν την οικογένεια
Εγώ: ναι αλλά ο Ορέστης είναι αλλιώς
Αχιλλέας: ας το ελπίσουμε
Εγώ: πάντως εγώ λυπήθηκα αυτή τη φίλη της μαμάς σου
Αχιλλέας: αα ξέχασα να σου πω πως αυτή έμεινε έγκυος από τον Trevis και νομίζω πως το κράτησε αν και αυτός δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με το παιδί παρόλο που το ήξερε από την πρώτη στιγμή.
Εγώ: και τον δικό μου τον πατέρα δεν τον γνώρισα το ίδιο ακριβώς έγινε και σε εμένα. Ο πατέρας μου γνώριζε από την πρώτη στιγμή την ύπαρξη μου αλλά δεν ήθελε να με γνωρίσει.
Αχιλλέας: ευτυχώς η μαμά μου δεν έμεινε έγκυος από τον Λουκά τον Θειο του Ορέστη
Εγώ: ευτυχώς , αλλά δεν μου λες δηλαδή ο Ορέστης έχει αδερφό ή αδερφή και δεν το ξέρει;
Αχιλλέας: μπορεί και να το ξέρει
Εγώ: δεν νομίζω να του έχει μιλήσει ο πατέρας για κάτι τέτοιο αλλά αν του έλεγε αυτός δεν θα έψαχνε να τον βρει ;
Αχιλλέας: ίσως , δεν ξέρω τέλος πάντων τι τα σκαλίζεις τώρα αυτά άστα και έλα εδώ
Λέει και μου κάνει νόημα να πάω στο κρεβάτι
Αχ όλο όρεξη έχει
Αλλά και εγώ δεν πάω πίσω με τέτοιο θεό τι να κάνω
ČTEŠ
THE KING OF MAFIA
AkčníΑχιλλέας Salvatore ή αλλιώς ο βασιλιάς της μαφίας! Όλοι τον τρέμουν, είναι αδίστακτος, δεν διστάζει να σκοτώσει τον οποιοδήποτε για να προστατέψει αυτούς που αγαπά! Αντωνία Diaz μπαίνει στη μαφία του Αχιλλέα από ανάγκη για τα χρήματα! Που να ξέρε τ...