Şuanda neden ve niçin bu sikik herifin yanında olduğumu sorsalar tek kelime edemem. Bende bilmiyorum ki neden buradayım.
"Tanrı aşkına, beni neden getirdin Taehyun?"
Yol boyunca 50 belki de 250 kere sorduğum soruya yine bir şey söylemeden yoluna bakıyor.
"Taehyun bir şey söyleyecek misin? Ne güzel parkta oturuyordum. Bi sal beni de gidip keyfime bakayım."
"...Gerçekten farketmedin mi?"
"Neyi?"Sonunda bir cümle kurdu ama... Neyi farketmem gerekiyordu??
"Seni izliyorlardı Gyu. Hep olduğu gibi yine seni izliyordı."
"Sapık sayısı mı artmış? Bundan sanane??"
"Anlamıyorsun değil mi? O ikisi seni arzuluyor. Kim bilir akıllarından ne çirkin şeyler geçiyordur."
"Taehyun, sence dediğin absürt kaçmadı mı? Sende onlardan birisi olarak benim sapığımsın."İçimde o ikisine ve özellikle de Taehyun'a karşı inanılmaz bir nefret var. Sözlerim can yakabilir. Sikimde bile değil.
"Sapık??? Gyu seni korumaya çal-"
"Beni koruma Taehyun. Senin iğrenç zihniyetinde 'korunmaya muhtaç' birisi olarak yer edinmek ölmekle eş değer. Bırak peşimi artık. Ben senin becermek için yanıp tutuştuğun bir kukla olmak istemiyorum."Sadece yüzüme bakıyor ve bu sinirimi daha da fazla bozuyor.
"Onlardan tek farkın seninle iletişim kuruyor oluşum. Hoş, seninle konuşmak bile midemi bulandırıyor. Yüzünü her gördüğümde kocaman gözlerin kusma isteği oluşturuyor bende. Kai seni sevmiyor olsaydı bir saniye bile tahammül etmezdim sana. Bunca zaman senin sapık olduğunu söyledim hepsine. Beni korumak istiyor oluşuna inanmamı mı bekliyorsun? Aptal."
Onca şey söylememe rağmen tek kelime etmiyor. Kocaman gözleriyle gözlerime bakıp ciddi olup olmadığımı tartıyor sanki.
"Seni tekrar mı kovmam gerekiyor Tyun? O aptal saplantını bırakmalısın. Bir sapığım olmasını isteseydim emin ol bu sen olmazdın. Ne kadar aptalsın..."
Cümlemin devamını getirmeme izin bile vermeden arkasını dönerek yürümeye başladı.
"Git ve bir daha geeri gelme Tyu-"
"BANA BİR DAHA ASLA TYUN DEME!!"Gerçekten son söyleyeceği şey bu mu? Aptal.. Bir daha benimle uğraşmazsa çok güzel olur.
××
Soobin-Taehyun
Taehyun
Haklılarmış
O benden ölümüne nefret ediyorSoobin
Kim
Gyu muTaehyun
Benden iğrendiğini söyledi Soobin
Nefret ettiğini söyledi
Sadece onu korumak istemiştim
Hep etrafında dolaşan o sapıklar yine onu izliyordu korumak istedim onu
Benim onlardan farkım olmadığını söyledi
Daha fazla ona yakın olmaya çalışmak saçma
BırakıyorumSoobin
Belki sinirle söylemiştirTaehyun
O ciddi
Kimseye inanmayıp ona yaklaştımSoobin
Sanırım haklılar
O kaba hemde çok kaba birisiTaehyun
Değil Soobin
O dünyada görüp görebileceğim en saf kalbe sahip kişiSoobin
Ciddi misin sen ya???
Çocuk sana neler diyor sen hala neler düşünüyorsunTaehyun
O kötü birisi değil ki SoobinSoobin
Of
Ne halin varsa gör banane!××
Farkında değiller ancak Beomgyu için gözümü kırpmadan canıma kıyabilirim. Bilmiyorlarki onun neden bu kadar soğuk olduğunu. Nasıl dilim varır da anlatırım onlara? Nasıl derim? Ah Gyum... Güzel kalbini mühürleten piç yerine ben çıksaydım karşına beni de öyle güzel sever miydin çiçeğim? Seninle dalga geçtiğimi sanıyorsun ancak yüzünde gördüğüm en ufak gülümseme bile dünyalara sahip olmuşum gibi hissettiriyor. Sen beni hatırlamadın, bense seni hiç unutamadım Gyu. Güzel kalbine inen prangaları tek tek yok etmek için savaşacaktım ben güzelim. Neden kovdun beni? Sapık değilim ki ben... Senin için bu kadar iğrendiriciyken nasıl umutlarımı diri tutacağım ben? Ne zormuş be Gyu! Küçük Taehyun her gün ağlıyor biliyor musun. O çocuk kalbiyle seni güldürmeye çalışıyor. Sen ona kızınca canı da çok yanıyor hem... Özür dilerim Beomgyu. Hep aptallık ettim.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××Yarram gibi bölümler yazdıktan sonra bir de olayları karman çorman sunup beyinleri error verdirmek mi? Olur olur yeriz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Beni Manyak! || TAEGYU
Fanfiction-Götüne kurban beee ne twerk at- SEN KİMSİN BE?! -Teşekkür ederim götüme iltifatın için. -Sen Yeonjun hyung değilsin. SEN YEONJUN DEĞİLSİN!